Tore Francis Farnes

Autorisasjon (1984)

Tore Francis Farnes er en av 19 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Tore Francis Farnes

Veldig solid lege

Trygg, grundig, hyggelig og flink. Er nøye med å forklare både bivirkninger av medisiner og hvilke alternativer som finnes. Har vært min lege i over tredve år

Tar deg alvorlig, og er dyktig

Jeg har brukt Tore og Laila Farnes ( Hakadal legekontor ) siden jeg var ung, nå blir jeg 50 år ;)
Jeg anser begge de som svært dyktige, de tar meg på alvor og tar seg god tid til deg. Min sønn har også gått hos de i over 20 år og også kjempe fornøyd.
Ikke minst legesekretærene ved Hakadal legekontor gjør også en fantastisk jobb, profesjonelle og svært serviceinnstilt.
Godt å ha et legekontor man kan stole på i nærområdet.

Interessert og imøtekommende

I vinter ble jeg alvorlig syk. Etter å ha vært en måned på sykehus har Farnes fulgt meg svært godt opp. Han har svart godt på spørsmål jeg måtte ha. Det har også vært enkelt å få time, i tillegg har timeavtalene vært overholdt, slik at det ikke har blitt mye venting. Når jeg har tatt diverse prøver, har jeg fått raske og gode tilbakemeldinger.

Trygg og kunnskapsrik

Tar seg nok tid, fornuftig undersøkelse. Virker kunnskapsrik nok. fornuftig og lite bruk av medisiner, bare det som er nødvendig.

Tore Farnes

Fikk time raskt og det var veldig positivt. Timen varte ikke mer enn 5 minutter så jeg ble litt overasket over at jeg var ferdig med timen før jeg egentlig hadde rukket å fortelle hvorfor jeg oppsøkte lege.

Så gi deg selv gjerne mer tid med pasientene og vis litt interesse.