Tore Francis Farnes

Allmennlegespesialist og fastlege
Mann, 68 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (1984)

Ledige plasser

0 av 1000
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

32 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Tore Francis Farnes er en av 19 fastleger i Nittedal

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(19)
19 vurderinger
Tilgjengelighet
(11)
11 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(13)
13 vurderinger
Service
(13)
13 vurderinger

Siste vurderinger av Tore Francis Farnes

Betryggende å ha dr. Farnes som fastlege.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har brukt dr. Farnes i 2 ti-år++ og har aldri hatt noen annen fast lege. Sammenligning derfor ikke tilgjengelig. Det jeg kan si er at han alltid opptrer sympatisk og meget kvalifisert. Kunnskapsrik i henhold til spesialist i allmenmedisin og forklarer seg/deg forståelig vedrørende alt du ønsker vedrørende dine plager. Fremstår som rolig og reflektiv, noe som ønskelig nok avdramatiserer de fleste legebesøk. Anbefales derfor for de som trenger en svært god lege.

Ok lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Ok lege, men virker litt uinterisert når man legger frem problemene. Noen ganger virker det som om man er til bry, og at han egentlig ikke har tid til deg og blir litt iritert når du legger frem flere problemer. Bør lytte, foklare og ta seg bedre tid.

Effektiv

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Tore Farnes er supereffektiv. Han spør ingen unødvendige spørsmål, men om det han må for å finne en løsning på problemet man selv har. God på oppfølging!

Eneste som er "negativt" er at han er til tider ganske opptatt så det kan være vanskelig å få på dagen hvis man skulle trenge det.

legen lytter til problemene

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

lytter og tar seg tid til å høre på problemene, for deretter å forklare årsaken til problemene, ev henviser videre til spesialist