Anne Hasle

Legene på Brygga

1982

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Legene på Brygga
Skippergata 20 1767 Halden
Tlf: 69 21 19 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Hasle er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Anne Hasle

Dyktig, nøye og forståelsesfull

Meget ordentlig, vennlig og følger opp. Lyttende og kommer med konkrete oppfølgingsspørsmål. Føler meg tatt på alvor og svært godt ivaretatt. Det samme gjelder for min datter,

Stresset og lite interessert

Opplever henne som lite genuint interessert i meg som pasient. Er stresset og åpner konsultasjonen med å kommentere hvor fullt venterommet er, så her har vi bare tid til det viktigste!
Føler også at hun ikke tar mine bekymringer på alvor, men sier lett at "sånn er det, det er ikke noe alvorlig"
Dessverre ingen positiv opplevelse.

Veldig flink lege. Lytter og forstår.

Veldig fornøyd. Hun har vært min lege i 30 år. Noe alvorlig, noe mindre alvorlig. Har alltid fått god hjelp.

verdens beste lege

finnes ikke bedre lege jeg føler meg heldig som har henne som lege for meg og mine barn super lege m et hjerte av gull

Hyggelig og faglig dyktig

Håpløst å komme gjennom på tlf( ikke Hasle sin skyld)
Føler meg alltid godt ivaretatt og synes Hasle er en dyktig fastlege.

flink lege, men ....

Svært vanskelig å få tak i. Har nå ringt i 3 dager uten å komme frem. 45 min i strekk på tlf uten at noen tar røret. De trenger flere i skranken!

Faglig dyktig lege

Opplever henne som faglig dyktig. Er god til å sende videre til spesialister for å stille riktig diagnose.
Litt for mange pasienter, har for kort tid, som pasient blir man stresset av at det sitter så mange å venter.

Forsinkelser og lite imøtekommende

En stresset og iblant lite hyggelig lege som viser liten forståelse for ditt ærend. Pasientmottak på samlebånd og har lett for å avfeie spørsmål og bekymringer med at man bare kan slappe av, ofte i en oppgitt tone. Her blir man ikke tatt seriøst, og følelsen etter et besøk er ikke akkurat positiv.

Koselig men har alltid dårlig tid

Anne er veldig koselig og har for så vidt hyggelige timer der, men jeg føler alltid at hun rusher gjennom timen og hun sitter alltid og skriver på pcen mens jeg snakker. Er det noe du ønsker å snakke om utenom den vanlige sjekken er hun litt vanskelig å snakke med. Er alltid lang ventetid for å få time, og alltid, uten unntak ganske store forsinkelser på kontoret. Har gått glipp av en hel del møter og presentasjoner.