Øyvind Hassfjord

Tlf: 69 32 86 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Øyvind Hassfjord er en av 70 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Øyvind Hassfjord

Den aller beste legen !!

Øyvind er en fantastisk lege. Jeg føler han passer på meg til og med når jeg ikke har time hos han. Det har hendt han har kalt meg inn, hvis det er lenge siden han har sett meg, og da bare for å høre hvordan det er med meg. Han har hjulpet meg enormt mye - til å få livet mitt tilbake - etter mange års slit med kroniske plager. Har min flotte lege å takke for mye. Føler man at man ikke når frem - møter veggen - så ordner Øyvind opp. Han gjorde det for meg, og har kraft og mot til å kjempe for deg som pasient. Dyktig, søt og sjarmerende er han også. Han har ALLTID tid til å lytte. Han ser meg.
Beste legen.... ever !!

Dårlig lege

Rett u slett dårlig lege..Han opplevde ikke legen som god i sitt møte med mennesker ... når jeg snakker med hans føle meg liten ...Han bare stire på pc og opptatt med skrive

Dyktig, tydelig og grundig

Dyktig, tydelig og grundig lege som er lyttende og god på å forklare og behandle både voksne og barn.

Styr unna!!

Her blir man tatt veldig useriøst! Han sitter å vipper på stolen og titter alle andre veier. Virker uprofesjonell, uinteressert og fjern. Virker som han kjeder seg når man sitter å forteller om seg selv. Ble negativt overrasket væremåten hans. Flere ufine kommentarer som ikke har noe med saken å gjøre. Styr unna om du vil bli tatt seriøst.

Dyktig og vennlig lege

Veldig fornøyd med legen, vennlig mottagelse, lyttende og villig til å hjelpe.
Derimot finnes det forbedringspotensiale på service og høflighet når man ringer legekontoret.