Øyvind Hassfjord

Tlf: 69 32 86 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Øyvind Hassfjord er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Øyvind Hassfjord

Dårlig lege

Rett u slett dårlig lege..Han opplevde ikke legen som god i sitt møte med mennesker ... når jeg snakker med hans føle meg liten ...Han bare stire på pc og opptatt med skrive

Dyktig, tydelig og grundig

Dyktig, tydelig og grundig lege som er lyttende og god på å forklare og behandle både voksne og barn.

Styr unna!!

Her blir man tatt veldig useriøst! Han sitter å vipper på stolen og titter alle andre veier. Virker uprofesjonell, uinteressert og fjern. Virker som han kjeder seg når man sitter å forteller om seg selv. Ble negativt overrasket væremåten hans. Flere ufine kommentarer som ikke har noe med saken å gjøre. Styr unna om du vil bli tatt seriøst.

Dyktig og vennlig lege

Veldig fornøyd med legen, vennlig mottagelse, lyttende og villig til å hjelpe.
Derimot finnes det forbedringspotensiale på service og høflighet når man ringer legekontoret.

Flink lege som tar meg på alvor

Sier ting som det er rett ut samtidig som han har humor.
Flink til det han driver med å god grei på hvem han skal henvise til når hans kunnskap mangler. For alltid time raskt å legesekretærene hans er også flinke.

Uegnet som fastlege

Tok meg ikke seriøst, og kom med upassende kommentarer som "er du redd for hjernesvulst?" da jeg fortalte om problemer med hodepine. Opplevde ikke legen som god i sitt møte med mennesker, man kan lett føle seg liten og tråkket på i møte med Hassfjord.

Jeg går ut ifra at hans medisinske kompetanse er god, men hans måte å kommunisere på finner jeg særdeles upassende og til tider nærmest krenkende.

Amazing

At en lege tar seg brydderiet med uoppfordret å ringe min sønn på 15 år, for å spørre hvordan han har det etter et kragebensbrudd. Det har jeg aldri opplevd og sier sitt.

Utrolig engasjert og kunnskapsrik!

Grundig, stødig, trygg, seriøst engasjert, empatisk, alltid blid, rett på sak, herlig dialekt og utrolig dyktig!
Da min lege igjennom 36 år gikk at med pensjon var jeg meget spent på "arvtakeren"!
Kunne ikke fått en flottere lege en Øyvind Hassfjord!!!
Legesekretærene er akkurat like flotte som de alltid har vært :)

Kjempe flink

Jeg har hatt denne legen lenge, før jeg flyttet og måtte bytte lege. Selv om ventetiden er som på andre legesentere, er han effektiv med tiden. Han virker trygg, og er grundig før han skriver ut en resept til deg.
Jeg har selv vært superfornøyd med han og sykepleierne der tar også virkelig hensyn, siden jeg selv har sprøyteskrekk er de alltid hyggelige å hjelper meg gjennom en blodprøve.

Kan virkelig anbefales!

Veldig bra!

Syns dette er en veldig snill og flink lege som jeg blir tatt på alvor av. Virker ikke så kynisk som enkelte andre leger jeg har vært hos har vist seg å være. Skriver ikke ut hva som helst av medisiner, men er veldig hjelpsom og snill.