Øystein Holmedal

Hafslundsøy Legesenter

1985

Hafslundsøy Legesenter Telefonnummer69 13 20 8069 13 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Helgebyveien 2 1734 Hafslundsøy
Øystein Holmedal er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Øystein Holmedal

Dyktig

Brukt ham i 25 år, kommer alltid inn til tiden, ikke sen med å henvise videre til spesialister / rønken.
Skrankepersonalet er alltid hyggelige og imøtekommene, dyktig.

Veiledende , flink og presis.

Han var min veileder i prosessen fra sykemeldt til uføretrygdet. Lang prosess, men fikk hjelpen,støtten og oppfølgingen jeg trengte. Flink til å ta seg god tid når det var som verst, nøler ikke med å sende deg til spesiallist.
Han nølte heller ikke med å være "streng" når det gjaldt.
Generellt en dyktig, flink og inkluderende doktor. Ikke alltid så god til å informere i etterkant av utvidende blodprøver, undersøkelser etc, hvis du ikke ringer selv til legekontoret å spør konkret om resultatene.

Skeptisk

Han er meget presis ifht. klokken. Ha bedre tid til pasienten. Ha mer tillit til det pasienten sier. Har brukt Holmedal i mange år, men kan ikke anbefale han. Går greit når jeg har behov for hjelp til plager som er enkle og behandle. Etter han ble klar over at jeg hadde et rus-problem forandret han væremåte ovenfor meg.

Dyktig lege!

Brukt Holmedal som fastlege i 15 år. Punktlig mann som kan jobben sin. Ikke noe samtaleterapaut men konkret og effektiv. Kan absolutt anbefales.

Bestandig korrekt til avtalt tid.

Vurderer deg nøye. Profesjonell fastlege som sender deg videre til spesialist ved behov. Humørfylt og bestandig en god kommentar. Personalet er meget hyggelige og serviceinnstilt..ringer deg opp raskt hvis de er opptatt..finner faktisk ingenting negativt jeg etter mange år som kunde på legekontoret.