Øystein Holmedal

Helgebyveien 2 1734 Hafslundsøy
Øystein Holmedal er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Øystein Holmedal

Skeptisk

Han er meget presis ifht. klokken. Ha bedre tid til pasienten. Ha mer tillit til det pasienten sier. Har brukt Holmedal i mange år, men kan ikke anbefale han. Går greit når jeg har behov for hjelp til plager som er enkle og behandle. Etter han ble klar over at jeg hadde et rus-problem forandret han væremåte ovenfor meg.

Dyktig lege!

Brukt Holmedal som fastlege i 15 år. Punktlig mann som kan jobben sin. Ikke noe samtaleterapaut men konkret og effektiv. Kan absolutt anbefales.

Bestandig korrekt til avtalt tid.

Vurderer deg nøye. Profesjonell fastlege som sender deg videre til spesialist ved behov. Humørfylt og bestandig en god kommentar. Personalet er meget hyggelige og serviceinnstilt..ringer deg opp raskt hvis de er opptatt..finner faktisk ingenting negativt jeg etter mange år som kunde på legekontoret.

Solid

Jeg har benyttet Holmedal i omlag 10 år. I denne tiden har jeg ikke foretatt mange besøk hos ham, men da jeg i 2013 ble alvorlig syk, tok han affære umiddelbart og jeg fikk all den hjelpen jeg trengte. Han gir inntrykk av å være grundig og ordenlig og har en saklig og fin tilnærming til pasienten. Jeg anbefaler ham på det varmeste og har ingen kritiske merknader.

Kjempeflink lege

Han er veldig nøye, god til å kommunisere, nøler aldri med å sende deg vidre til spesialister. Forståelsesfull, kunnskapsrik og ikke så lenge ventetid ved timebestilling.