Øystein Holmedal

Helgebyveien 2 1734 Hafslundsøy
Tlf: 69 13 20 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Øystein Holmedal er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Øystein Holmedal

Veiledende , flink og presis.

Han var min veileder i prosessen fra sykemeldt til uføretrygdet. Lang prosess, men fikk hjelpen,støtten og oppfølgingen jeg trengte. Flink til å ta seg god tid når det var som verst, nøler ikke med å sende deg til spesiallist.
Han nølte heller ikke med å være "streng" når det gjaldt.
Generellt en dyktig, flink og inkluderende doktor. Ikke alltid så god til å informere i etterkant av utvidende blodprøver, undersøkelser etc, hvis du ikke ringer selv til legekontoret å spør konkret om resultatene.

Skeptisk

Han er meget presis ifht. klokken. Ha bedre tid til pasienten. Ha mer tillit til det pasienten sier. Har brukt Holmedal i mange år, men kan ikke anbefale han. Går greit når jeg har behov for hjelp til plager som er enkle og behandle. Etter han ble klar over at jeg hadde et rus-problem forandret han væremåte ovenfor meg.

Dyktig lege!

Brukt Holmedal som fastlege i 15 år. Punktlig mann som kan jobben sin. Ikke noe samtaleterapaut men konkret og effektiv. Kan absolutt anbefales.

Bestandig korrekt til avtalt tid.

Vurderer deg nøye. Profesjonell fastlege som sender deg videre til spesialist ved behov. Humørfylt og bestandig en god kommentar. Personalet er meget hyggelige og serviceinnstilt..ringer deg opp raskt hvis de er opptatt..finner faktisk ingenting negativt jeg etter mange år som kunde på legekontoret.

Solid

Jeg har benyttet Holmedal i omlag 10 år. I denne tiden har jeg ikke foretatt mange besøk hos ham, men da jeg i 2013 ble alvorlig syk, tok han affære umiddelbart og jeg fikk all den hjelpen jeg trengte. Han gir inntrykk av å være grundig og ordenlig og har en saklig og fin tilnærming til pasienten. Jeg anbefaler ham på det varmeste og har ingen kritiske merknader.

Kjempeflink lege

Han er veldig nøye, god til å kommunisere, nøler aldri med å sende deg vidre til spesialister. Forståelsesfull, kunnskapsrik og ikke så lenge ventetid ved timebestilling.

Trygg og dyktig!

Han er alltid presis, bare det er jo fantastisk siden jeg hater å sitte og vente.
Han er hyggelig og ydmyk, og lytter til det man sier. Han er kanskje ikke best på den psykiske bitten, men tror det er langt mellom de som er det også, selv om ikke det er en unnskyldning.
Men alt i alt er han en lege som skaper trygghet!

Fullstendig ubrukelig

Har hatt Holmedal siden jeg var baby (snart 24 år) og har ikke fått den hjelpen jeg har trengt. Migrene og isjias har jeg slitt med i flere år, uten at han tok det på alvor, men ga beskjed om at jeg skulle ta paracet og legge meg.. Er nå immun mot paracet... Har også alltid slitt med å få time i "normal" tid, får alltid time 3-4 uker etter bestilling, og da er det jo ikke mye vits... Kontordamene er som regel frekke, avbryter, og snakker nedlatende.

Seriøs, kunnskapsrik og flink

Øystein er ikke bare min glitrende fastlege. Han passer også på meg og gir meg et skummelt blikk om jeg har gjort noe dumt. Anbefales på det varmeste

Tar deg på alvor

En erfaren og seriøs lege som tar det man sier alvorlig. Er løsningsorientert, og nøler heller ikke med å henvise til spesialist hvis det skulle være behov for det.