Pål Innset

Tlf: 69 20 54 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Pål Innset er en av 37 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Pål Innset

Veldig god lege

Pål er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt! Jeg opplever at han ser meg, bryr seg og virkelig gjør det som er i hans makt til å hjelpe.God til å stille riktig diagnose og finne riktig behandling. Flott fyr og fantastisk lege!

Omsorgsfull og grundig

En mann med god menneskekunnskap, han tar seg tid til deg, er omsorgsfull og har svært god intuisjon. Samarbeider veldig godt med min arbeidsplass og fysioterapeut. Og med meg. Takk!

Fantastisk mann.

Kunne ikke bedt om en bedre lege. Han bryr seg om deg, viser omsorg, er nøye og følger deg opp. Veldig enkel å snakke med. Utrolig dyktig i faget sitt :-)

Strålende

Han møter meg med genuin interesse og respekt. Jeg føler alltid at han har tid til akkurat meg selv om jeg vet at han har det travelt. En god mann, og en dyktig lege rett og slett

SUPER LEGE! Kan ikke be om annen

Til tross lengre ventetid, har han alltid en ledig "skvisinn" time! Utrolig behagelig lege å snakke med

Den beste legen man kan ønske seg.

Han har vært legen min i mange år .
Man føler seg trygg og man føler at han vil ditt beste.
Man kan alltid være ærlig med ham uten å føle seg dum som pasient .
Nei for å si det sånn han er den beste legen,og ja jeg gruer meg til den dagen han går ut i alderspensjon. Men det er heldigvis sikkert noen fler år til .

En fantastisk flink og nøye fastlege

En lyttende lege som også hadde egnet seg meget bra som psykiater. Alltid nøye. En lege som gjør pasienten trygg ved at han alltid forklarer eventuelle negative på en trygg og detaljert måte. Er alltid hyggelig og blid, selv om han noen ganger må være streng og formanende til pasientens beste. Er stort sett aldri mer enn 10 minutter forsinket. Er dyktig og solid med sine henvisninger videre til ulike spesialister.

Super lege!

Den dyktigste legen jeg har vært borte i! Har den viktige kombinasjonen av faglig dyktighet og det å være et lyttende medmenneske.

En lyttende lege

Pål Innset er en kjempedyktig lege som tar seg tid til pasienten. Han lytter på det du har å si, og konkluderer ikke for fort, men tar grundige undersøkelser.
Tar raskt kontakt ved prøvesvar eller om du lurer på noe.

Tusen takk Pål, du er en lege jeg ikke kan miste.

En lege som gjør meg trygg:-)

Følger opp om noe ikke er bra med blodprøver o.l ved å ring og gi besked. Menskelig og god å snakke med.

Flott fastlege

Tar deg på alvor, enestående den gangen vi kom med våre to små som hadde RS-virus og luftveisinfeksjon.

Veldig bra fastlege

Samvittighetsfull og oppmerksom lege. Følger deg opp uten påminnelser, tar rask kontakt ved endriger i medisinering etc. Trygg å ha som fastlege.