Pål Innset

Kongensgate 21 1530 Moss
Pål Innset er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Pål Innset

Fantastisk mann.

Kunne ikke bedt om en bedre lege. Han bryr seg om deg, viser omsorg, er nøye og følger deg opp. Veldig enkel å snakke med. Utrolig dyktig i faget sitt :-)

Strålende

Han møter meg med genuin interesse og respekt. Jeg føler alltid at han har tid til akkurat meg selv om jeg vet at han har det travelt. En god mann, og en dyktig lege rett og slett

SUPER LEGE! Kan ikke be om annen

Til tross lengre ventetid, har han alltid en ledig "skvisinn" time! Utrolig behagelig lege å snakke med

Den beste legen man kan ønske seg.

Han har vært legen min i mange år .
Man føler seg trygg og man føler at han vil ditt beste.
Man kan alltid være ærlig med ham uten å føle seg dum som pasient .
Nei for å si det sånn han er den beste legen,og ja jeg gruer meg til den dagen han går ut i alderspensjon. Men det er heldigvis sikkert noen fler år til .

En fantastisk flink og nøye fastlege

En lyttende lege som også hadde egnet seg meget bra som psykiater. Alltid nøye. En lege som gjør pasienten trygg ved at han alltid forklarer eventuelle negative på en trygg og detaljert måte. Er alltid hyggelig og blid, selv om han noen ganger må være streng og formanende til pasientens beste. Er stort sett aldri mer enn 10 minutter forsinket. Er dyktig og solid med sine henvisninger videre til ulike spesialister.