Inge Gjeilo

Inge Gjeilo

Autorisasjon (1974)

Inge Gjeilo Telefonnummer67 54 78 6567 54 78 ...
Løkkeåsvn. 1 1337 Sandvika
Inge Gjeilo er psykolog i Bærum

Siste vurderinger av Inge Gjeilo

Unik og meget dyktig psykolog

Klinikk: Inge Gjeilo Skrevet

Inge har en unik evne til å se mennesker. Hans tilnærming er unik. Han er den beste psykologen jeg har vært hos. Håper på at han skal skrive en bok basert på hans terapiform. Den tror jeg kunne hjulpet mange.

Skaper trygghet

Klinikk: Inge Gjeilo Skrevet

Inge er en utrolig flott psykolog. Han har skapt en trygghet i meg, selv under svært utfordrende tider. Han anbefales på det varmeste!

Unik tilstedeværelse, trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Inge Gjeilo Skrevet

Jeg har gått til flere ulike terapeuter og psykologer, men har aldri opplevd en slik fantastisk tilstedeværelse som det Inge Gjeilo har i møte med pasienter. Han har en helt unik innsikt og er utrolig dyktig på å komme inn til kjernen av problemet. Han hjelper pasientene til en dypere forståelse og innsikt om seg selv. Han har en helt unik måte å møte mennesker på. Han skaper et rom der man kan utforske tanker og følelser på en trygg måte og man føler seg alltid ivaretatt. Anbefales på det varmeste.

Fantastisk veileder og kunnskapsformidler

Klinikk: Inge Gjeilo Skrevet

Psykolog Inge Gjeilo har en usedvanlig god evne til å åpne fastlåste mønstre. Gjennom innsiktsfull belysning av daglige problemstillinger utvides forståelsen og betydningen av energien i ubetinget kjærlighet og den universelle tilhørigheten i hver enkelt. Med konkrete og lekende øvelser får livet en ekspanderende og lys tilstand der alt vi møter har like stor verdi.

Trygg, kunnskapsrik og unik

Klinikk: Inge Gjeilo Skrevet

Jeg opplever Inge Gjeilo som en person som er genuint opptatt av sine klinter. Jeg opplever å bli trodd, sett og forstått. Han er genuint interessert av meg som klient og har en fantastisk evne til å skape åpenhet og trygghet hos sine klienter.
Jeg opplever han som åpen, belest og interessert. Han innehar en enorm kompetanse og kunnskap han deler med seg. Han har også en god sans for humor og gir inspirasjon til at livet også er et godt sted å være.
Han gir meg den tillit jeg trenger for å åpne meg og dele det som berører og er vanskelig å sette ord på, som fines dypt der inne. Han tar imot meg der jeg er og nennsomt bringer meg videre i min prosess og utvikling.
Jeg føler og opplever at han aldri slipper taket, eller overlater meg til meg selv, slik at jeg alltid kan føle meg trygg. Mine år med og hos Inge har gitt meg ny innsikt, forståelse og empati til meg selv.