Amalie Vie

Psykolog

Autorisasjon (1982)

Amalie Vie Telefonnummer973 32 405973 32 4 ...
Madlakrossen 25 4042 Hafrsfjord
Amalie Vie er psykolog i Stavanger

Siste vurderinger av Amalie Vie

Kan ikke si noe enn at hun er ei flott og god behandler !

Klinikk: Amalie Vie Skrevet

Ei dame som har gitt meg tillit, gir støtte, forstår og er der for meg maksimalt. Jeg er heldig som har kommet til denne behandleren etter mange utprøvde andre behandlere som ikke har tatt meg seriøst. Jeg anbefaler Amalie på det varmeste.

Engasjert og dyktig psykolog

Klinikk: Amalie Vie Skrevet

Amalie er en trygg, omsorgsfull og dyktig psykolog. Hun har lang erfaring, mye kunnskap, men er også oppdatert og nytenkende. Hun har en unik evne til å se sammenhenger. Hun lytter tålmodig, forklarer og veileder på en rolig og vennlig måte. Anbefales på det varmeste!

Klok og direkte

Klinikk: Amalie Vie Skrevet

Jeg har gått til Amalie Vie i en periode på over ett år, og hun har vært en god støtte for meg i en vanskelig periode med både somatiske og psykiske utfordringer. Jeg har opplevd henne som en profesjonell dame med lang erfaring og mye kunnskap. Hun lytter med respekt og gir sine innspill direkte og uten noe «dikkedarer». Jeg kan absolutt anbefale henne.

Varm og kald

Klinikk: Amalie Vie Skrevet

Hun krevde at en skulle ringe og si om en ville beholde plassen siden det var lang venteliste. Jeg syntes det var litt mye å be om siden noen f.eks. kan ha telefonskrekk, og jeg ønsket ikke å få feil inntrykk før samtalen. Alternativet kunne vært å be om skriftlig bekreftelse. På telefonen virket hun veldig arrogant og korrigerte for feil uttalelse av navnet. Da jeg sendte brev om utsettelser, framstod hun derimot som varm, respektfull og forståelsesfull. Jeg valgte å gi det en sjanse. Det føltes uutholdelig å komme tilbake til ny time. Det ligger tilbake i tid, men jeg opplevde nok at hun framstod som til dels skeptisk, og at det ble for kritisk og mange spørsmål. At hun ikke viste en åpenhet for individuell tilpasning. Hun snakket om at noen terapeuter hadde én måte å drive terapi på. Da jeg sendte brev om hvordan jeg opplevde det, fikk jeg et iskaldt svar om å aldri ta kontakt igjen. Dette virker hysterisk og lite medmenneskelig.

Klok, varm og flink

Klinikk: Amalie Vie Skrevet

Har gått til Amalie i flere år nå og er veldig fornøyd. For meg er hun en trygg havn når det blåser som verst. I tillegg var det hun og ikke min fastlege, som først skjønte at det lå en somatisk sykdom bak mine plager.
Hun ser helheten og ikke bare delene.
Anbefales på det varmeste!