Gudrun Önfjörd

Psykolog

Autorisasjon (1995)

Önfjörd Gudrun Telefonnummer929 95 288929 95 2 ...
Frydensgata 2 A 0564 Oslo
Gudrun Önfjörd er psykolog i Oslo

Siste vurderinger av Gudrun Önfjörd

Fornøyd

Klinikk: Önfjörd Gudrun Skrevet

Hjulpet meg veldig mye med veldig mye. Oppsummering: en dyktig behandler som lytter og gir råd. En som ser og hører.

6 måneder kastet bort

Klinikk: Önfjörd Gudrun Skrevet

Er ikke tilgjengelig på telefon eller e-post.

Etter 6 måneder ventetid fikk jeg beskjed (i første time) om at hun ikke kunne behandle meg på grunn av en interessekonflikt hun kunne funnet ut av på 5 minutter etter å ha sett henvisningen.

Det kan fort hende hun er en dyktig psykolog, men hun er en forferdelig administrator.

Trygg, kunnskapsrik, imøtekommende og omsorgsfull

Klinikk: Önfjörd Gudrun Skrevet

Hun har rett og slett reddet meg. Hun har gitt meg innsikt i min egen psyke, redsel, erfaringer for deretter å gi meg verktøy, selvtillit og mot til å handle. Hun tar meg alvorlig. Ingenting er tabu.

En god psykolog som tar deg alvorlig.

Klinikk: Önfjörd Gudrun Skrevet

Hun er med i frikortordningen. Jeg har gått hos henne i flere år og hun er omsorgsfull og har hjulpet meg ifb. med å behandle en gamle negative erfaringer. Jeg har fått bedre verktøy for å behandle hverdagen og arbeidslivet.

Det går i kontantbetaling men jeg tror hun har begynt å bruke Vipps i tillegg.

Hun har noen litt rigide regler som er helt greie. Hun er nok ikke helt flink til å akseptere at hun husket feil etter lengre tids opphold.

Møter man opp på timer og holder seg til hennes regler så har jeg absolutt ikke noe problem med å anbefale henne som psykolog. Hun har hjulpet meg enormt.