Sarah Henriksen

Autorisasjon (2019)

Siste vurderinger av Sarah Henriksen

Trygg og utfordrende

Klinikk: Onlinepsykologene Skrevet

Jeg har hatt en veldig positiv opplevelse med Sarah, jeg opplevde henne som trygg fra første stund. Hun utfordret meg da jeg trengte det og dyttet meg i en retning hvor jeg ble mer bevisst eget handlingsmønster samt ga meg virkemidlene jeg trengte for å nå mine mål.

Støttende og respektfull

Klinikk: Onlinepsykologene Skrevet

I tillegg til å bli ivaretatt på en profesjonell måte, opplevde jeg at Sarah henvendte seg til meg som en ‘likeverdig’. Selvom vi har hatt mange samtaler med et pasient/ lege forhold, har jeg aldri følt meg behandlet som en pasient. Hun har møtt meg med respekt og som en samtale partner. Det har gjort meg trygg i prosessen jeg har vært igjennom.

Trygg, dyktig og varm

Klinikk: Onlinepsykologene Skrevet

Dette var mitt første møte med psykolog og jeg er veldig glad for at det var med Sarah. Hun er varm, trygg og dyktig. Jeg følte meg i veldig trygge hender hos henne. Hun har også fått meg til å utfordre meg selv, noe jeg trengte. Etter ca 6 mnd med samtaler med henne er jeg mye bedre. Anbefaler Sarah :)

Trygg, empatisk og dyktig psykolog

Klinikk: Onlinepsykologene Skrevet

Jeg har vært hos Sarah noen måneder og er allerede mye bedre. Hun er empatisk, trygg, lyttende og utrolig dyktig. Hun utfordrer også tilbake, noe som var viktig for meg. Anbefaler Sarah på det sterkeste.

Trygg, ærlig og god lytter!

Klinikk: Onlinepsykologene Skrevet

Hadde kun en samtale med Sarah, da jeg fikk time hos DPS uken etter. Men det inntrykket jeg fikk er hun er en åpen og ærlig psykolog som er opptatt av pasientens beste.