Marit G Andvig

Marit G Andvig er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Marit G Andvig

Dyktig og kunnskapsrik

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Marit Andvig, og syns hun gjør en veldig god jobb. Jeg har vært hos henne mange ganger, og er veldig fornøyd med henne. Jeg syns hun er veldig omtenksom, forsiktig og ansvarsfull. Jeg forstår ikke de negative omtalene hun har fått her. Jeg har vært der både i forbindelse med graviditet og prevensjon. Hun viser også stor medfølelse og forståelse, og kommer med flere anbefalinger om det første alternativet ikke fungerer. Jeg anbefaler henne på det sterkeste, og har henne som fast gynekolog. Det kan være litt ventetid når man skal inn til timen, men for meg er det bare positivt. Det viser at hun tar seg tid til pasientene sine

Veldig dyktig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Ingen smerter under behandlingen. var over på et blunk. Klar og tydelig. Beroligende. Veldig trygg og ikke redd for å gå til gynekolog igjen for første gang.

Ufølsom

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Opplevde Marit som uprofesjonell og ufølsom. Da hun tok prøver av meg brukte hun sløvt utstyr (for lenge!), og var generelt utrolig lite imøtekommende. Trist opplevelse...

Har kunnskap og erfaring

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg er veldig glad for at jeg ikke leste kommentarene her før timen for da hadde jeg sikkert blitt unødvendig skeptisk. Dr. Andvig er en kjempehyggelig dame, jeg opplevde at hun lyttet til meg og svarte på spørsmålene jeg stilte. Jeg følte meg trygg under undersøkelsen og hun forklarte det jeg så på skjermen på en forståelig måte. Ja, hun er direkte og virker som om hun ikke tåler bullshit, men det gjør bare at jeg har enda mer tillit og respekt til henne.

Kald, respektløs og krenkende

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Grusom opplevelse. Ingen hensyn til nervøsitet. Kjørte bare på. Forklarte ikke hva som skulle skje under undersøkelsen, selv om jeg spurte om hun kunne forklare hva hun skulle gjøre. Tok ingen hensyn da jeg begynte å gråte, maste bare instendig om jeg hadde vært utsatt for overgrep mens hun holdt på (Jeg gråt pga hennes adferd, er ikke utsatt for noe).
Etter timen sa jeg rolig til henne at det ble ganske ubehagelig. Hun kjeftet momentant tilbake, tok ingenting til seg og rettet sterk kritikk tilbake til meg som pasient. Jeg er selv sykepleier, og slikt skal ikke pasienter oppleve.