Marit G Andvig

Marit G Andvig er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Marit G Andvig

Kunnskapsrik og dyktig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

En utrolig dyktig og ikke minst hyggelig og behagelig gynekolog.
Opplever å bli hørt på, og får gode svar. Flink til å fortelle underveis om hva hun gjør ser og finner.
En god opplevelse. Kan virkelig anbefale henne. Henne skal jeg bruke så lenge jeg kan.

Dyktig lege

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg har gått til Marit i 5 år for celleprøver, hun fremstår dyktig og hyggelig. Kan absolutt anbefales

Nedlatende og arrogant

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Var overraskende ubehagelig opplevelse. Forstod ikke om deg var noe med meg hun ikke likte eller om hun bare hadde en dårlig dag med sitt humør.
Mest trolig er hun bare av den gamle type leger som mener de kan ha en nedlatende holdning til pasienter.
Ikke en gynekolog jeg vil gå tilbake til eller anbefale andre.

Dyktig, flink og sympatisk lege

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg har gått fast hos Andvig siden 1986 og har hele tiden følt meg trygg på hennes kompetanse og vurderinger. Hun har alltid hatt tid til å lytte og har vært medmenneskelig og ordnet med å tildele siste time på dagen dersom det skulle være behov for å gå utover konsultasjonstiden. Jeg gruer meg til hun går av for pensjon. Ingen kan måle seg med henne!

Veldig fornøyd

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Legen tok seg god tid FØR undersøkelsen. Det skulle tas celleprøve. Jeg vet at det ikke er spesielt lett på meg, grunnet tørre slimhinner. Når det ble litt vanskelig å få til en god prøve, så gjorde hun et grep med å undersøke uten apparater hvordan det var fornuftig å gripe det inn. Jeg er kjempefornøyd og det sammenlignet med undersøkelser på Volvat feks . NÅR man leser mange av vurderingene her, så er det lett å bli skremt. Selvsagt ikke bra å føle seg nedlatende / dårlig behandlet.Mitt tips vil kanskje være å være litt bevist og fleksibel under samtalen. Oppsummert: jeg oppfatter det som om dette er en meget dyktig lege til den faktiske undersøkelsen. Muntlige delen med råd og anledning til å ta opp problemer gikk og bra for min del