Marit G Andvig

Spesialistsenteret Pilestredet Park

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1978

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Marit G Andvig er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Marit G Andvig

Dyktig, flink og sympatisk lege

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg har gått fast hos Andvig siden 1986 og har hele tiden følt meg trygg på hennes kompetanse og vurderinger. Hun har alltid hatt tid til å lytte og har vært medmenneskelig og ordnet med å tildele siste time på dagen dersom det skulle være behov for å gå utover konsultasjonstiden. Jeg gruer meg til hun går av for pensjon. Ingen kan måle seg med henne!

Veldig fornøyd

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Legen tok seg god tid FØR undersøkelsen. Det skulle tas celleprøve. Jeg vet at det ikke er spesielt lett på meg, grunnet tørre slimhinner. Når det ble litt vanskelig å få til en god prøve, så gjorde hun et grep med å undersøke uten apparater hvordan det var fornuftig å gripe det inn. Jeg er kjempefornøyd og det sammenlignet med undersøkelser på Volvat feks . NÅR man leser mange av vurderingene her, så er det lett å bli skremt. Selvsagt ikke bra å føle seg nedlatende / dårlig behandlet.Mitt tips vil kanskje være å være litt bevist og fleksibel under samtalen. Oppsummert: jeg oppfatter det som om dette er en meget dyktig lege til den faktiske undersøkelsen. Muntlige delen med råd og anledning til å ta opp problemer gikk og bra for min del

Teknisk flink

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Opplevde henne som teknisk dyktig og faglig oppdatert, men manglet mellommenneskelige empati. Jeg fikk ingen tillit til henne, og angret på å ha svart ærlig på spørsmålene hennes. Jeg skal ikke tilbake til henne.

Nedlatende og hardhendt

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Første gang jeg var hos Marit opplevde jeg henne som dyktig, men lite empatisk og informativ. På mitt andre besøk var hun nedlatende, frekk, veldig hardhendt og ga ingen informasjon om hva hun gjorde underveis. Da jeg ubevisst beveget meg litt under undersøkelsen spurte hun hva som var i veien med meg. Hun lo av at jeg syntes det var smertefullt, og da jeg holdt på å kaste opp etterpå fnyste hun av det. Anbefales ikke.

Trygg, kunnskapsrik og med lang erfaring

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg har gått hos dr. Andvig siden 1985. Jeg har alltid følte meg trygg. Hun er god på å utføre undersøkelser. Hun kommer med klare tilbakemeldinger. Og hun er empatisk.