Marit G Andvig

Marit G Andvig er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Marit G Andvig

Hyggelig og imøtekommende

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg har hatt mitt første besøk hos Marit, og må si at jeg følte meg trygg og ivaretatt på timen min.
Jeg syns hun var hyggelig og interessert, og tok seg god tid til å lytte. Undersøkelsen gikk fint, og jeg syns ikke hun var hardhendt i det hele tatt.
Alt i alt en positiv opplevelse, kommer gjerne tilbake til henne en annen gang.
- jente 22

kunne vært bedre!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Opplevde henne som lite imøtekommende og lite betryggende. I det hun skulle ta tester på meg ( noe som egt aldri var planen men ble det når jeg kom dit ) hun sa aldri ifra konkret hva slagst tester hun skulle ta og om det kunne gjøre noe vondt/gi ubehag. Bare gjorde sin greie uten å få med seg at jeg ble mega stressa og ukomfortabel ikke før jeg måtte si fra selv. Samtidig anbefalte medisin som jeg ikke kan bruke. Tror ikke jeg kommer tilbake dit flere ganger.

Kunnskapsrik, tydelig og behagelig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Forklarte på en god måte hva hun gjorde underveis og hva hun fant. Besvarte alle mine spørsmål på en klar, grundig og forståelig måte, og fikk meg som pasient til å føle meg trygg og ivaretatt - også under de mer ubehagelige/smertefulle delene av undersøkelsen.

Trygg, erfaren, klar og ryddig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Voksen, erfaren, behagelig og ryddig. Kjennes veldig trygt å komme til henne. Informasjonen er klar og forståelig, og jeg opplever henne som fleksibelt lyttende og stoler på hennes vurderinger og behandling.

Dyktig og kunnskapsrik

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Marit Andvig, og syns hun gjør en veldig god jobb. Jeg har vært hos henne mange ganger, og er veldig fornøyd med henne. Jeg syns hun er veldig omtenksom, forsiktig og ansvarsfull. Jeg forstår ikke de negative omtalene hun har fått her. Jeg har vært der både i forbindelse med graviditet og prevensjon. Hun viser også stor medfølelse og forståelse, og kommer med flere anbefalinger om det første alternativet ikke fungerer. Jeg anbefaler henne på det sterkeste, og har henne som fast gynekolog. Det kan være litt ventetid når man skal inn til timen, men for meg er det bare positivt. Det viser at hun tar seg tid til pasientene sine