Marit G Andvig

Marit G Andvig er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Marit G Andvig

Trygg og sikker

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Det tar tid å få time, damen er klar og tydelig og kan i første omgang virke litt kort. Men - undersøkelsene, oppfølgingsspørsmålene, som favner bredere enn det rent gynekologiske, diagnostisering og oppfølging oppleves meget profesjonelt og trygt. Og - og damen fremstår etter hvert som hyggelig og ikke minst omtenksom. Man kan også ringe for en kort oppklaring eller resept per telefon.

Styr unna!

Styr unna!

Røff og svært krenkende oppførsel. Uinteressert og likegyldig. Dertil fikk hun ikke tatt tilstrekkelig materiale til den bestilte biopsien.

Når hun leser HPV som om det var HIV, og ler når jeg spør "HVA?" og hun sier videre at alle tror de hører HIV, he he. Indirekte forstår jeg også at hun mener HPV er selvpåført og når jeg besvarer hennes spørsmål om vekt betviler hun mitt svar.

Hadde tilsvarende hendt meg i unge år ville jeg nærmest karakterisert opplevelsen som traumatisk.

Jeg håper virkelig at noe av kritikken tas til ettertanke.
En gynekolog skal da også ivareta mennesket, ikke bare kvinnens underliv. Lykke til!

Aldri opplevd så lite empati hos en lege noen gang

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Min absolutt værste opplevelse noensinne! Ikke spesielt hyggelig fra start og da jeg svimte av etter gynekologisk undersøkelse fikk jeg beskjed om å få på meg klær og gå derfra. Jeg var fortsatt meget svimmel, spurte etter toalettet som hun kom inn på to ganger og ba meg om å gå. Hun var hardhendt og lite respektfull under hele behandlingen, det måtte jeg jo tåle siden jeg hadde tatoveringer.

Veldig fornøyd

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Har vært hos henne flere ganger nå og har aldri opplevd noe dårlig. Hun virker medfølende når jeg er redd/nervøs, er svært kunnskapsrik (spesielt om Endometriose), tar initiativ i saken min og er behjelpelig. Jeg synes ikke hun er frekk eller streng, bare ærlig og går rett på sak.

Har ofte tatt veldig lang tid å få time hvis det ikke gjaldt en hastesak.

Kritikkverdig behandling

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Etter henvisning til gyn.Marit Andvig fra fastlegen min, måtte jeg avbestille. Spurte om det var mulig for meg å bestille ny time, og fikk senere bare oppført en tilfeldig dato i tråden på e-posten. Bad ikke om å få denne i det heletatt, men hadde ønske om å vite om det var mulig for meg å bestille, pga jobb og vanskeligheter med å ta meg fri på kort varsel. Fikk ikke krav på timen i posten før Melin Collectors hadde tatt over saken, og endte opp med et skyhøyt beløp for en time jeg ikke benyttet meg av. Vært i kontakt med spesialistsenteret og forklart at jeg ikke har fått noe giro med mulighet for å betale, får ikke svar på dette, kun et svar med "vi velger å ikke trekke kravet". Helt uholdbart og uakseptabelt dårlig service. Kommer aldri til å sette mine føtter på dette stedet. Og iallefall ikke etter å ha lest alle de negative kommentarene til pasientene her inne. Uprofesjonell og kritikkverdig behandling.