Marit G Andvig

Spesialistsenteret Pilestredet Park
Pilestredet Park 12A 0176 Oslo
Marit G Andvig er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Marit G Andvig

Aldri opplevd så lite empati hos en lege noen gang

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Min absolutt værste opplevelse noensinne! Ikke spesielt hyggelig fra start og da jeg svimte av etter gynekologisk undersøkelse fikk jeg beskjed om å få på meg klær og gå derfra. Jeg var fortsatt meget svimmel, spurte etter toalettet som hun kom inn på to ganger og ba meg om å gå. Hun var hardhendt og lite respektfull under hele behandlingen, det måtte jeg jo tåle siden jeg hadde tatoveringer.

Veldig fornøyd

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Har vært hos henne flere ganger nå og har aldri opplevd noe dårlig. Hun virker medfølende når jeg er redd/nervøs, er svært kunnskapsrik (spesielt om Endometriose), tar initiativ i saken min og er behjelpelig. Jeg synes ikke hun er frekk eller streng, bare ærlig og går rett på sak.

Har ofte tatt veldig lang tid å få time hvis det ikke gjaldt en hastesak.

Kritikkverdig behandling

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Etter henvisning til gyn.Marit Andvig fra fastlegen min, måtte jeg avbestille. Spurte om det var mulig for meg å bestille ny time, og fikk senere bare oppført en tilfeldig dato i tråden på e-posten. Bad ikke om å få denne i det heletatt, men hadde ønske om å vite om det var mulig for meg å bestille, pga jobb og vanskeligheter med å ta meg fri på kort varsel. Fikk ikke krav på timen i posten før Melin Collectors hadde tatt over saken, og endte opp med et skyhøyt beløp for en time jeg ikke benyttet meg av. Vært i kontakt med spesialistsenteret og forklart at jeg ikke har fått noe giro med mulighet for å betale, får ikke svar på dette, kun et svar med "vi velger å ikke trekke kravet". Helt uholdbart og uakseptabelt dårlig service. Kommer aldri til å sette mine føtter på dette stedet. Og iallefall ikke etter å ha lest alle de negative kommentarene til pasientene her inne. Uprofesjonell og kritikkverdig behandling.

Misfornøyd!!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg er en 26 år gammel jente som dro til henne for første gang for et par uker siden for å ta celleprøve. Legen var utrolig nedlatende og merket med en gang at hun ikke tok meg seriøst. Hun hang seg også opp i mye som var unødvendig, bant annet vekten min. Hun spurte meg hva jeg veide,og jeg svarte ærlig at jeg aldri veier meg så det visste jeg ikke. Hun begynte å presse såpass på at jeg bare til slutt sa et tall. Da så hun lenge opp og ned på meg og sa til med et smil om munnen at hun trodde jeg veide mer enn det jeg hadde sagt. Jeg syns det var ganske ubehagelig, men prøvde å ikke tenke på det, så jeg bare kunne få prøven unnagjort. Da hun tok prøven var hun ekstremt hardhendt og jeg begynte å blø veldig. Da hun var ferdig kastet hun et truseinnlegg på meg og sa at jeg kom til å trenge det ettersom at jeg blødde så mye. Da jeg hadde fått på meg klærne igjen sa hun at jeg måtte stille meg på vekten, for hun ville vite hvor mye jeg veide. Jeg ble litt satt ut og gjorde som legen sa. Da vekten viste mer enn jeg hadde sagt og hun trodde, lo hun høyt og sa at vekten var MYE VERRE enn hun hadde forventet. Jeg vet selv at jeg ikke overvektig (jeg er 160 og veier 63kg) men etter så mange negative kommentarer om vekten min fikk jeg en knekk. Som en ung kvinne i dagens samfunn med så mye kroppspress hadde jeg håpet at jeg kunne gå til en gynokolog uten at hun gjorde narr av kroppen min. Jeg kommer aldri til å dra tilbake dit.

Bra lege

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Vært hos henne tre ganger før jeg leste anmeldelsene. Hun er barsk i telefonen, men jeg opplever henne som lett på hånden i forhold til andre gynekologer. Celleprøver merker jeg nesten ikke, der jeg har blødd hos forgjenger. Jeg kan godt forestille meg at hun blir irritert av syting, men hvis det er noe på gang, er hun empatisk. Hun spør av interesse hvordan det går. Mye kunnskap, direkte tale og lite selvhøytidelig. Jeg vet ikke om det er en slags fødestol hun har, men du slipper å ligge som en hjelpeløs bille med beina i været. Bare det er gull verd. Første gang jeg var hos henne tror jeg hun hadde krasja på sykkel. En dame etter mitt hjerte.