Marit G Andvig

Spesialistsenteret Pilestredet Park

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1978

Spesialistsenteret Pilestredet Park Telefonnummer22 99 27 0022 99 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pilestredet Park 12A 0176 Oslo
Marit G Andvig er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Marit G Andvig

Min verste opplevelse

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Har aldri opplevd noe liknende, en respektløs, uhøflig, arrogant og sur lege!! Jeg husker fortsatt hennes nedlatende tone når hun pratet med meg uten å en gan se på meg!! Har aldri opplevd en slik lege før i mitt liv!! Angrer meg på hvorfor jeg lot henne å behandle meg på den måten!!!!

Veldig fornøyd

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Kunnskapsrik og imøtekommende gynekolog. Til tross for at timen ble litt forsinket, tok hun seg god tid til å stille meg spørsmål og å besvare mine. Følte meg sett og ivaretatt. Hun var ikke hardhendt eller brå som andre har skrevet her. Jeg kan virkelig anbefale henne :) Hilsen kvinne 28

Arrogant

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg har hatt en konseltasjon hos Marit . Hun var veldig sur fordi hun var forsinket og tok ikke tid til å snakke med pasient og viser lite forstårelse og empati .

Dyktig, interessert og hyggelig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Marit er en meget hyggelig og kunnskapsrik lege. Er interessert og tar seg god tid til å forklare hva hun gjør. Sjekker alt nøye og følger opp i etterkant.
Gruer meg til den dagen hun går av med pensjon!

Min verste legeopplevelse

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg er over 50 år og har aldri opplevd makan til behandling fra en lege! Det startet med en arrogant og lite vennelig innledningssamtale, deretter en svært smertefull undersøkelse. Hun verken stoppet eller sa noe da jeg skrek av smerte. Da jeg så sa at hun måtte stoppe, sa hun bare at hun ikke fikk gjort noen undersøkelse, slik som jeg oppførte meg. Etterpå opplevde jeg henne som sur og hånlig fordi jeg ikke ville fullføre undersøkelsen. Hun sa ikke en gang "hadet" da jeg gikk. Jeg er ganske robust i slike situasjoner, men opplevde denne undersøkelsen var som svært ydmykende og veldig smertefull.