Marit G Andvig

Marit G Andvig er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Marit G Andvig

Har kunnskap og erfaring

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg er veldig glad for at jeg ikke leste kommentarene her før timen for da hadde jeg sikkert blitt unødvendig skeptisk. Dr. Andvig er en kjempehyggelig dame, jeg opplevde at hun lyttet til meg og svarte på spørsmålene jeg stilte. Jeg følte meg trygg under undersøkelsen og hun forklarte det jeg så på skjermen på en forståelig måte. Ja, hun er direkte og virker som om hun ikke tåler bullshit, men det gjør bare at jeg har enda mer tillit og respekt til henne.

Kald, respektløs og krenkende

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Grusom opplevelse. Ingen hensyn til nervøsitet. Kjørte bare på. Forklarte ikke hva som skulle skje under undersøkelsen, selv om jeg spurte om hun kunne forklare hva hun skulle gjøre. Tok ingen hensyn da jeg begynte å gråte, maste bare instendig om jeg hadde vært utsatt for overgrep mens hun holdt på (Jeg gråt pga hennes adferd, er ikke utsatt for noe).
Etter timen sa jeg rolig til henne at det ble ganske ubehagelig. Hun kjeftet momentant tilbake, tok ingenting til seg og rettet sterk kritikk tilbake til meg som pasient. Jeg er selv sykepleier, og slikt skal ikke pasienter oppleve.

Kunnskapsrik og klar i talen.

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Flink til å forklare , hyggelig og imøtekommende . Veldig glad jeg ble henvist hit. Fikk hormoner og livet ble godt å leve igjen 😊 Anbefaler på det sterkeste.

svært dyktig og omsorgsfull

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg er 50 år og har vært pasient hos Dr Andvig siden jeg var 18. Hun har fulgt meg gjennom 6 graviditeter og gjennom store deler av livet,- hun har gitt meg prevensjon og nå hjelper hun meg gjennom overgangsalderen. Jeg er sjokkert over tilbakemeldingene her,- og kan ikke skjønne at det er samme lege vi snakker om.

Kunnskapsrik og seriøs

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg har vært hos doktor Andvig flere ganger i løpet av de siste årene og har bare hatt gode erfaringer. Hun deler av sin kunnskap på en forståelig måte og gjør grundige undersøkelser. Anbefales på det varmeste.