Marit G Andvig

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1978)

Marit G Andvig er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Marit G Andvig

Kunnskapsrik og klar i talen.

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Flink til å forklare , hyggelig og imøtekommende . Veldig glad jeg ble henvist hit. Fikk hormoner og livet ble godt å leve igjen 😊 Anbefaler på det sterkeste.

svært dyktig og omsorgsfull

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg er 50 år og har vært pasient hos Dr Andvig siden jeg var 18. Hun har fulgt meg gjennom 6 graviditeter og gjennom store deler av livet,- hun har gitt meg prevensjon og nå hjelper hun meg gjennom overgangsalderen. Jeg er sjokkert over tilbakemeldingene her,- og kan ikke skjønne at det er samme lege vi snakker om.

Kunnskapsrik og seriøs

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg har vært hos doktor Andvig flere ganger i løpet av de siste årene og har bare hatt gode erfaringer. Hun deler av sin kunnskap på en forståelig måte og gjør grundige undersøkelser. Anbefales på det varmeste.

Imøtekommende og kunnskapsrik

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg hadde gruet meg til time hos Marit etter jeg leste vurderingene om henne. Men jeg opplevde henne som imøtekommende og kunnskapsrik. Hun besvarte alle mine spørsmål og tok seg god tid. Jeg opplever at man kanskje må være litt frampå og spørre selv hva hun gjør under undersøkelsen hvis man er nervøs. Jeg tok en livmorshalsprøve som gikk raskt og fint. Hun er av den ‘eldre’ generasjonen leger men absolutt flink!

Kunnskapsrik og dyktig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

En utrolig dyktig og ikke minst hyggelig og behagelig gynekolog.
Opplever å bli hørt på, og får gode svar. Flink til å fortelle underveis om hva hun gjør ser og finner.
En god opplevelse. Kan virkelig anbefale henne. Henne skal jeg bruke så lenge jeg kan.