Merete Blakstad

Gynekologene AS

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1978

Gynekologene AS Telefonnummer22 60 25 6022 60 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkeveien 64 A 0364 Oslo
Merete Blakstad er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Merete Blakstad

Gi det litt tid, topp gynekolog!

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Hadde lest noen vurderinger av henne og gruet meg skikkelig. Tror at da jeg begynte hos henne at hun var overarbeidet og kanskje derfor folk var misfornøyde. Vi har hatt våre oppstartsproblemer. Det ble lettere da hun delte praksisen sin. Hun har hjulpet meg mye og synes hun har omsorg for meg. Hun var så opptatt av at jeg skulle lykkes med å få barn, og brukte til og med av sin fritid for å hjelpe meg. Til slutt gikk det veien. Og mye er takket være henne. Hun tar ikke på deg med silkehansker akkurat, men er profesjonell og har aldri hatt noen problemer etter undersøkelser. Legesekretærene får også de beste skussmål. Så hyggelige, flinke og hjelpsomme. De har trøstet meg i lang en stund. Takk for at dette legekontoret finnes!

Dårlig tid, dårlig pasientkontakt

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Ventet i over 50 min før det var min tur, kom inn og var der i 5-10 min. Følte meg ikke sett eller hørt, syns det var raskt og brutalt og gikk derfra som et spørsmåltegn. Jeg kommer ikke til å gå hit igjen. Anbefales ikke.

Gjør jobben sin!

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Får hjelp til det jeg har bestilt time for. Det er ikke legen du går til hvis du vil snakke om vær og vind og alt annet. Er inne knapt 10 minutter, undersøkelse og prøver. Det passer helt fint for meg. Etter mange år har jeg ikke noe å klage på med besøkene hos Blakstad. Setter opp ny time om et år. Godt å slippe å tenke på det

Tommel opp!

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Wow - her var det mye rusk. Jeg er ikke normalt den som legger igjen en kommentar, men velger nå å gjøre det for å veie opp alt det negative. Etter en spontanabort fikk jeg en hastetime hos Merete sammen dagen, og opplevde undersøkelsen og hele opplegget som meget ryddig og profesjonelt. Hun tok seg også tid til å skvise meg inn for tre oppfølginger etter dette hvor alle undersøkelsene gikk kjapt og rådene var konkrete. Hun er ydmyk men samtidig rett på sak, og jeg har ikke opplevd henne som verken opptatt med noe annet enn pasient eller hardhendt. Hun ene sekretæren derimot trur jeg trenger en ferie snart, men ellers - absolutt å anbefale! Trygg og go´!

positive erfaringer hos M.B

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Jeg har kunn hatt positive besök hos Merete Blakstad. Jeg har hatt fire gynekologiske undersökelser hos henne (noe som jeg alltid er ukomfortabel med, uansett gynekolog) og har aldri opplevd smerter/blödninger da. Man blir ikke dullet med, men det har jeg heller ikke behov for. MEN nar jeg var lei meg fikk jeg varm tröst av henne. Hun spör alltid hvordan jeg har det, virker oppriktig interessert, spör flere ganger om jeg har noen spml, önsker meg alltid en fin dag videre nar jeg gar. Har tatt mine problem seriöst og alltid värt oppmuntrende. Störste forsinkelse har värt ca 15 min.