Merete Blakstad

Gynekologene AS, Nimo-klinikken

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1978)

Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ...
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen
Merete Blakstad er gynekolog i Oslo og Drammen

Siste vurderinger av Merete Blakstad

Warm, profesjonell

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

She’s very nice and so professional in what she does. She answered all my questions, calmed me down, offered help. She examined me throughly and without rush. I am really surprised with all the bad opinions she got.

Hardhendt, hensynsløs og uprofesjonell

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Min time hos Merete Blakstad var desidert den verste opplevelsen jeg har hatt hos en gynekolog. Jeg har akkurat født, noe som ikke ble tatt hensyn til. Hun var hardhendt, til tross for at jeg sa ifra at det hun gjorde var vondt og jeg gråt av smerte. Bakgrunnen for timen var at jeg hadde mange spørsmål om tilstand etter fødsel, hvor ingen av spørsmålene mine ble ordentlig besvart. Hovedfokuset hennes for timen virket å være å sette prevensjon, selv om jeg sa at dette var noe jeg skal prate med min fastlege om.

Hun klarte ikke ta et nei for et nei, selv om jeg flere ganger sa at jeg ikke ønsket å sette inn en spiral, hadde hun likevel intensjoner om å sette den inn. Da forholdene heldigvis gjorde at det ikke var mulig, insisterte hun på at jeg skulle komme tilbake senere for å sette den og satte opp en ny time.

Da avsluttet hun undersøkelsen uten å se på det jeg faktisk var der for å sjekke. Hun virket uinteressert og hørte ikke på hva jeg sa eller spurte om.

Ekstremt snill, effektiv og godhjertet dame

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Merete er en fantastisk gynekolog. Jeg har vært hos henne mange ganger. Første inntrykket var nok ikke det beste da hun kanskje virket litt streng og ikke personlig. Men etter et par ganger har jeg lært henne å kjenne og jeg har kun gode ting å si om henne. Huner faglig dyktig, ønsker å gjøre alt for å hjelpe deg - og med engang. Hun gir deg den hjelpen du trenger uten og si «la oss prøve dette først». Jeg føler at jeg kan stole på henne og jeg går alltid smilende ut. Hun er også flink til å snakke om andre ting enn kun kropp og snakker fort om livet generelt. Jeg digger hun og hun fortjener kun skryt!

Trygg, varm, kunnskapsrik og engasjert

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Var hos Merete på Nimo i Drammen, og hadde en veldig god dialog med henne vedrørende spontanaborter og barneønske. Hun var oppriktig engasjert og gjorde funn på undersøkelsene som merkelig nok ingen gynekolog har gjort før. Hun tok seg god tid og kom med konkrete råd og umiddelbare tiltak basert på hvor jeg nå var i syklus. Mulig pasienten etter meg måtte vente litt, men jeg tenker at det er viktig å være litt tålmodig mtp forsinkelser i helsevesenet. I dette tilfellet var det fordi hun var grundig og engasjert, noe jeg setter umåtelig pris på. Veldig overrasket over all kritikk jeg ser her.

Ikke fornøyd.

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Hun er ikke en bra lege. Hun greier ikke hjelpe med en gang, man må komme tilbake flere ganger. Uhyggelig og alltid veldig sen, man må vente veldig lenge. Nå har jeg byttet lege og har fått fikset problemet mitt etter første besøk.

Dette er en Pluss-tjeneste.