Nils O.P. Farnes

Dybwadsgt. 2 0367 Oslo

Siste vurderinger av Nils O.P. Farnes

Veldig bra! Trygg

Klinikk: Nils O.P. Farnes Skrevet

Svært nøye, behagelig. Kan alt. Oppegående. Gir trygghet. Flink til å forklare og gi råd. Er godt oppdatert på nye behandlingsmetoder, vurderer opp mot hverandre. Man får god forståelse av egen kropp. Kort sagt: Veldig bra!

Nei takk

Klinikk: Nils O.P. Farnes Skrevet

Han er glemsk, ikke pålest om deg som pasient før avtale, treg å kommunisere med (du sier noe, han får det ikke med seg å spørr om det samme seinere).
Kommer med anbefalinger som er selvfølgeligheter, moralistisk.
Han var dog den eneste som fant ut at jeg hadde lichen ved undersøkelse og vevsprøve etterpå så han kan om han vil.
Bruker 20 minutter ved vanlig besøk og det er nok.
Resepsjonen er noe lytt, det er ikke hyggelig da venterommet er rett utenfor.
En hyggelig dame i resepsjonen, den andre mindre hyggelig.

Veldig god oppfølging

Klinikk: Dybwadsgate legesenter Skrevet

Veldig god oppfølging etter konsultasjon ved oppringing om resultat av prøvene på ettermiddag. God pedagogisk beskrivelse av hva som skal skje, og hvilke konsekvenser det kan ha.

En dyktig lege som sier hva han skal gjøre

Klinikk: Nils O.P. Farnes Skrevet

Nils Farnes er en dyktig lege, som alltid sier på forhånd hva han skal gjøre, så en ikke trenger å være redd for at noe skal være ubehagelig.

Han ringer alltid tilbake hvis det trengs. Han har henvist meg til noen inngrep, og fulgte meg godt opp både før og etter. Farnes tåler også at en lufter litt vanskelige spørsmål, uten å være fordomsfull. Han skaper trygghet i en vanskelig situasjon, som en gynekologisk undersøkelse jo kan være.

Svært flink på alle mulige måter

Klinikk: Nils O.P. Farnes Skrevet

Farnes er svært god på sitt fagfelt. Forklarer og informerer godt underveis. Personlig er jeg ikke akkurat noe spesielt fan av å sitte i en gynekologstol, men med Farnes føler jeg meg trygg og "konfirtabel" i situasjonen hvis det går an å bruke det ordet. Jeg føler meg hørt og han er en god lytter! Hvis jeg har spørsmål over tlf er han alltid flink til å ringe tilbake! Anbefaler denne gynekologen på det sterkeste.