Nils O.P. Farnes

Nils O.P. Farnes er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Nils O.P. Farnes

Veldig god oppfølging

Klinikk: Dybwadsgate legesenter Skrevet

Veldig god oppfølging etter konsultasjon ved oppringing om resultat av prøvene på ettermiddag. God pedagogisk beskrivelse av hva som skal skje, og hvilke konsekvenser det kan ha.

En dyktig lege som sier hva han skal gjøre

Klinikk: Nils O.P. Farnes Skrevet

Nils Farnes er en dyktig lege, som alltid sier på forhånd hva han skal gjøre, så en ikke trenger å være redd for at noe skal være ubehagelig.

Han ringer alltid tilbake hvis det trengs. Han har henvist meg til noen inngrep, og fulgte meg godt opp både før og etter. Farnes tåler også at en lufter litt vanskelige spørsmål, uten å være fordomsfull. Han skaper trygghet i en vanskelig situasjon, som en gynekologisk undersøkelse jo kan være.

Svært flink på alle mulige måter

Klinikk: Nils O.P. Farnes Skrevet

Farnes er svært god på sitt fagfelt. Forklarer og informerer godt underveis. Personlig er jeg ikke akkurat noe spesielt fan av å sitte i en gynekologstol, men med Farnes føler jeg meg trygg og "konfirtabel" i situasjonen hvis det går an å bruke det ordet. Jeg føler meg hørt og han er en god lytter! Hvis jeg har spørsmål over tlf er han alltid flink til å ringe tilbake! Anbefaler denne gynekologen på det sterkeste.

Utrolig flink gynekolog!

Klinikk: Nils O.P. Farnes Skrevet

Farnes er min første gynekolog og han var utrolig flink! Informerte og forklarte grundig om alt han skulle gjøre og hvorfor før han gjorde det. Jeg opplevde ingen ubehag under undersøkelsen, han var veldig skånsom og han behandlet meg veldig bra. Tok seg god tid, var flink til å lytte og kom med gode tips og forslag.

Veldig bra opplevelse og jeg anbefaler han på det sterkeste!

God gynekolog, men..

Klinikk: Nils O.P. Farnes Skrevet

Nils Farnes er sikkert god gynekolog med en lang erfaring.
Han hører ikke bra og litt langsom når det gjelder undersøkelsen. Man ligger og venter på stolen.

Jeg fikk vite at resepten ble sendt til apotekene, men da jeg var der, fikk jeg vite at den er ikke der.
Så han glemte det!
Så er klinikken stengt for 2 uker og det er ikke noe mulighet for å få medisin.
Dårlig gjort!