Nils O.P. Farnes

Nils O.P. Farnes er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Nils O.P. Farnes

Helt OK

Klinikk: Dybwadsgate legesenter Skrevet

Farnes er nesten alltid forsinket. Han er dyktig i jobben som gynekolog, men ingen menneskekjenner eller samtalepartner. Han hører noe dårlig, så man må være sikker på at man snakker om det samme. Det kan bli noen misforståelser, og han har ikke glimt i øyet.

Likevel, jeg stoler på han som gynekolog så lenge jeg er sikker på at vi ikke snakker om forskjellige ting.

Den ene sekretæren er veldig hyggelig!

Kjempeflink og informativ!

Klinikk: Nils O.P. Farnes Skrevet

Veldig flink og forståelsesfull lege. Informerte om alt han gjorde, og var profesjonell! Jeg følte meg ivaretatt og behandlet på en veldig god måte. Anbefales!

Ganske bra lege

Klinikk: Dybwadsgate legesenter Skrevet

He listens to the pacient, is professional and much more gentle then other gynecologists I've been to. He is very good at explaining treatment options and other issues. On the misus side the wait time before the visit could be shorter, but it's not longer then to otehr doctors in general.

Svært misfornøyd

Klinikk: Nils O.P. Farnes Skrevet

Oppsøkte Dr. Farnes for en henvisning til IVF søskenforsøk. Er svært misfornøyd. For det første klarte han ikke å gi oss en henvisning til alle prøvene som måtte tas, vi endte derfor opp med tre runder før alle prøver var tatt. Videre hadde han mellom hver gang glemt at vi hadde et IVF barn fra før og ønsket henvisning til søskenforsøk, han forholdt seg derfor til oss som at han skulle behandle oss videre.
Da endelig alle prøver var tatt skulle han sende inn henvisningen til OUS Rikshospitalet. Jeg ringer han opp to uker etterpå, og får forsikringer fra legesekretæren om at den er sendt inn. Fem måneder etter tar jeg kontakt med Rikshospitalet og får vite at de aldri har tatt i mot noen søknad. Denne gynokologen kan jeg på ingen måte anbefale til noen.

Faglig dyktig og oppdatert

Klinikk: Nils O.P. Farnes Skrevet

Nils Farnes opptrer profesjonelt og nøkternt under undersøkelsen. Gir fortløpende beskjed om hva han gjør og hvorfor. Forklarer hva man ser på ultralydskjermen.
Har dog opplevd at han ved skrivebordet ikke er så god på kommunikasjon som man kunne ønske, slik at man selv må være flink til å spørre og ikke gi seg før man er sikkert på at man har forstått hans vurdering.
Lokalet er lyst og moderne, rent og ryddig.
Har vært pasient hos ham i flere år.