Roar Fjeld

Roar Fjeld

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1977

Roar Fjeld Telefonnummer35 54 42 0035 54 42 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kverndalsgt. 5 3717 Skien
Roar Fjeld er gynekolog i Skien

Siste vurderinger av Roar Fjeld

Misfornøyd og dårlig kommunikasjon.

Klinikk: Roar Fjeld Skrevet

Jeg har vært hos Fjeld til årskontroll i mange år og vært greit fornøyd fordi jeg fikk sjekket meg og følte at jeg kunne stole på ham. Men det var minimalt med kommunikasjon og følte at jeg var på "samlebånd". Men følte trygghet fordi jeg fikk sjekket meg en gang i året. Men siste året har jeg følt redsel fordi jeg fikk beskjed om at det var "mulige celleforandringer" og måtte komme tilbake for å få ny sjekk etter ca. 6 mnd. Fikk da beskjed at det var labben som var for nøye(?) og at det "sikkert ikke var noe farlig". Men vi måtte ta ny prøve ( og full betaling hver gang.) Dette pågikk i ca 1 år hvor jeg gikk med konstant frykt for at jeg hadde fått livmorhalskreft. Tilsammen var jeg og tok ny prøve 4 ganger og sist gangen ble det tatt biopsy og da skulle jeg få beskjed umiddelbart når prøveresultatet var klart. Jeg hørte aldri noe fra Fjeld, og jeg ringte selv etter ca 2 mnd (!) for å høre om labben hadde klart å gjøre prøven ferdig.. (Livredd) Etter mye om og men og unnskyldninger om at det var så mye rot fra labben at han ikke hadde fått noe svar før nå akkurat. (....) OG prøven viste seg og ENDELIG være helt fin! Takk for meg, og aldri om jeg går til denne legen igjen.

Uoversiktlig,proff og kommunikasjonen er slett!

Klinikk: Roar Fjeld Skrevet

Jeg har vært uttalige ganger hos gjeld hvor jeg har kommet ut enda mer forvirret enn når jeg kom til timen.Han undersøker og ber deg om å kalle inn neste pasient.Om du skulle ha noen spørsmål eller lurer på noe gjør du klokt i å ikke ta det opp for her går alt på rutine og han viser tydelig at han ikke liker å bli spurt om bekymringer pasienten måtte ha.3 ganger har han rotet med svar på mine celleprøver og har kalt meg tulling ved en anledning når jeg uttrykte bekymring pga en celleprøve som var positiv.Jeg setter aldri mine bein hos en så utdatert foreldet person som ikke opptrer som en behandler skal gjøre.Styr unna!

veldig fornøyd

Klinikk: Roar Fjeld Skrevet

Veldig dyktig lege, anbefales på det sterkeste. Det gis god informasjon, det tas nødvendige prøver og undersøkelsene er grundige. God oppfølging over tid.

Bra gynekolog

Klinikk: Roar Fjeld Skrevet

Tar seg tid til å lytte og svarer godt på spørsmål. Dobbeltsjekker skulle det være noe, og spør deg rett ut for å finne godt ut av ting, Kan være veldig direkte i måten å si ting på, men synes det er mye bedre med ærlige rett frem leger. Meget fornøyd.