Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Kverndalsgt. 5 3717 Skien
Tlf: 35 54 42 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Roar Fjeld er gynekolog i Skien

Siste vurderinger av Roar Fjeld

Uoversiktlig,proff og kommunikasjonen er slett!

Klinikk: Roar Fjeld Skrevet

Jeg har vært uttalige ganger hos gjeld hvor jeg har kommet ut enda mer forvirret enn når jeg kom til timen.Han undersøker og ber deg om å kalle inn neste pasient.Om du skulle ha noen spørsmål eller lurer på noe gjør du klokt i å ikke ta det opp for her går alt på rutine og han viser tydelig at han ikke liker å bli spurt om bekymringer pasienten måtte ha.3 ganger har han rotet med svar på mine celleprøver og har kalt meg tulling ved en anledning når jeg uttrykte bekymring pga en celleprøve som var positiv.Jeg setter aldri mine bein hos en så utdatert foreldet person som ikke opptrer som en behandler skal gjøre.Styr unna!

veldig fornøyd

Klinikk: Roar Fjeld Skrevet

Veldig dyktig lege, anbefales på det sterkeste. Det gis god informasjon, det tas nødvendige prøver og undersøkelsene er grundige. God oppfølging over tid.

Bra gynekolog

Klinikk: Roar Fjeld Skrevet

Tar seg tid til å lytte og svarer godt på spørsmål. Dobbeltsjekker skulle det være noe, og spør deg rett ut for å finne godt ut av ting, Kan være veldig direkte i måten å si ting på, men synes det er mye bedre med ærlige rett frem leger. Meget fornøyd.