Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Anne Elisabeth Hannås er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Elisabeth Hannås

Dyktig, vennlig, meget god

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Har vært pasient hos dr Hannås over flere år. Alltid blitt tatt meget godt imot. Fint venterom, rent og ryddig. Hyggelig resepsjonist. Greit å få bestilt time og greit å komme dit. Hannås oppsummerer tidligere notater presist. Informerer greit. Utfører sikre undersøkelser. Repeterer hva som skal skje fremover. Jeg har en anatomisk vrien variant som er krevende å undersøke (har to livmødre), som har tatt mer tid enn vanlig konsultasjoner, dette har aldri vært noe problem.
Hannås er en super lege og jeg har bare gode erfaringer der! Gir henne min beste anbefaling. ***** av 5 mulige.

Helt super

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Har gått til Hannås i mange år, vil ikke gå til noen andre. Superhyggelig og dyktig. Hun er direkte i sin fremtoning, men det synes jeg bare er bra!

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Hun er veldig dyktig i faget sitt. Og hun har vært veldig hyggelig og imøtekommende mot meg i alle år. Har lest flere av vurderingene av henne som ikke er like fornøyde som meg. Kjenner henne ikke igjen i beskrivelsene. For meg er hun en engasjert lege. Jeg føler meg veldig ivaretatt. Kan anbefale Anne Hannås på det sterkeste!

Forferdelig opplevelse

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Dette er andre gangen jeg har vært hos Anne Hannås og det ble en helt forferdelig opplevelse. Under undersøkelsen fant hun vekster av samme type som jeg har tidligere blitt operert for. Når jeg prøvde å stille noen spørsmål om disse ble hun veldig sint. Hun avbrøt meg, hevet stemmen og kjeftet på meg. Dette gjorde hun under hele konsultasjonen, hver gang jeg prøvde å spørre noe. Når jeg til slutt brøt sammen i tårer, ignorerte hun meg og snakket videre som om ingenting hadde skjedd. Jeg har forståelse for at man kan bli lei jobben sin men å behandle patientene sine på en så nedverdigende måte når de bare stiller spørsmål synes jeg er uakseptabel oppførsel fra en lege.

Dyktig og omsorgsfull

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Jeg opplever Anne Hannås som en faglig dyktig lege. Jeg ble godt mottatt av en strålende blid lege, og følte hele tiden at jeg var i gode hender. Legen var nøye og informerte godt. Hun var blid som en sol fra jeg kom til jeg gikk ut av døren, og jeg oppfatter henne som en omsorgsfull lege, med masse kunnskap.