Anne Elisabeth Hannås

Anne Elisabeth Hannås er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Elisabeth Hannås

Meget bra

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Er født med to livmødre. Det har vært krevende å sikre cytologi fra hver kanal, men AEH har fått det til, og alltid vært veldig nøyaktig.
Vennlig mottak, hyggelig og informativ. God informasjon hver gang.

Trygg og tydelig

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Jeg har gått til Hannås siden 2012. Hun er tydelig, har humør, behandler meg som en voksen og det setter jeg pris på. Jeg er trygg på kompetansen, og vet at hun tar tak raskt om det er noe som må sjekkes eller gjøres. Hun har reddet meg fra en ødelagt ferie og en operasjon med full narkose, fått meg raskt til undersøkelse da det var nødvendig og følger meg opp på mine premisser.

Forferdelig opplevelse

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Jeg opplever Hannås som en lite empatisk og lyttende lege. Jeg har gått til henne i noen år, men nå er det slutt. Jeg har flere ganger blitt irettesatt av henne når jeg har stilt relevante spørsmål. Sånn går det ikke an å behandle pasienter. Et pasient lege forhold bør baseres på tillit. Da hjelper det lite at hun er faglig flink. Frarådes!

Veldig dyktig, gir fantastisk oppfølging

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Anne Elisabeth Hannås er en fantastisk lege. Veldig trygg og kunnskapsrik, man føler seg virkelig ivaretatt i hennes hender. Hun tar deg virkelig på alvor og følger deg opp langt utover det man kan forvente. Anbefales på det sterkeste!

Veldig dyktig

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Dr. Hannås er meget nøye, profesjonell og kunnskapsrik. Hun har hjulpet meg med plager jeg hadde, og jeg er veldig fornøyd. Har vært fast hos henne i flere år og det kommer jeg til å fortsette med.