Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Anne Elisabeth Hannås er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Elisabeth Hannås

Helt super

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Har gått til Hannås i mange år, vil ikke gå til noen andre. Superhyggelig og dyktig. Hun er direkte i sin fremtoning, men det synes jeg bare er bra!

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Hun er veldig dyktig i faget sitt. Og hun har vært veldig hyggelig og imøtekommende mot meg i alle år. Har lest flere av vurderingene av henne som ikke er like fornøyde som meg. Kjenner henne ikke igjen i beskrivelsene. For meg er hun en engasjert lege. Jeg føler meg veldig ivaretatt. Kan anbefale Anne Hannås på det sterkeste!

Forferdelig opplevelse

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Dette er andre gangen jeg har vært hos Anne Hannås og det ble en helt forferdelig opplevelse. Under undersøkelsen fant hun vekster av samme type som jeg har tidligere blitt operert for. Når jeg prøvde å stille noen spørsmål om disse ble hun veldig sint. Hun avbrøt meg, hevet stemmen og kjeftet på meg. Dette gjorde hun under hele konsultasjonen, hver gang jeg prøvde å spørre noe. Når jeg til slutt brøt sammen i tårer, ignorerte hun meg og snakket videre som om ingenting hadde skjedd. Jeg har forståelse for at man kan bli lei jobben sin men å behandle patientene sine på en så nedverdigende måte når de bare stiller spørsmål synes jeg er uakseptabel oppførsel fra en lege.

Dyktig og omsorgsfull

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Jeg opplever Anne Hannås som en faglig dyktig lege. Jeg ble godt mottatt av en strålende blid lege, og følte hele tiden at jeg var i gode hender. Legen var nøye og informerte godt. Hun var blid som en sol fra jeg kom til jeg gikk ut av døren, og jeg oppfatter henne som en omsorgsfull lege, med masse kunnskap.

Lite hyggelig opplevelse

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Jeg fortalte legen at jeg sliter veldig med å gjennomføre gynekologisk undersøkelse og håpet på forståelse for dette. Hun sa dette skulle gå bra og jeg ble noe roligere. Under undersøkelsen klarer jeg ikke gjennomføre og trekker meg unna. Hun hever stemmen og sier jeg må ligge stille. Jeg begynner å gråte uavbrutt og hun sier høyt: hva er det som skjer nå?!? Samt flere bemerkelser hun kunne spart seg for. Jeg følte meg utrolig liten og misforstått, og tenker at en gynekolog burde være mer ydmyk enn dette. Ihvertfall ovenfor pasienter i en ellers sårbar situasjon. Sikkert en uheldig situasjon, men jeg vil isåfall aldri tilbake!