Anne Elisabeth Hannås

Kirkeveien 64 B 0364 Oslo

Siste vurderinger av Anne Elisabeth Hannås

Lite hyggelig opplevelse

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Jeg fortalte legen at jeg sliter veldig med å gjennomføre gynekologisk undersøkelse og håpet på forståelse for dette. Hun sa dette skulle gå bra og jeg ble noe roligere. Under undersøkelsen klarer jeg ikke gjennomføre og trekker meg unna. Hun hever stemmen og sier jeg må ligge stille. Jeg begynner å gråte uavbrutt og hun sier høyt: hva er det som skjer nå?!? Samt flere bemerkelser hun kunne spart seg for. Jeg følte meg utrolig liten og misforstått, og tenker at en gynekolog burde være mer ydmyk enn dette. Ihvertfall ovenfor pasienter i en ellers sårbar situasjon. Sikkert en uheldig situasjon, men jeg vil isåfall aldri tilbake!

Dyktig og sympatisk lege

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Har nå vært på tre undersøkelser hos legen og føler meg svært godt ivaretatt. Hun svarer godt på spørsmål og gir gode forklaringer under og etter undersøkelse. Hun har en direkte og enkel form og stil, noe som jeg setter stor pris på.

Faglig dyktig og hyggelig lege

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Hun var imøtekommende og hyggelig fra første stund. Smilte mye og forklarte hva hun skulle gjøre før undersøkelsen startet. Var effektiv, men skånsom under undersøkelsen, og snakket med meg om andre ting for å avlede meg da hun tok celleprøven fordi den er litt ubehagelig. Undersøkelsen tok også kort tid.

Vil aldri gå til henne igjen

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Hannås er faglig flink, men, etter alt å dømme, ikke flink med mennesker. Hun oppførte seg fælt mot meg etter den gynekologiske undersøkelsen. Hun besvarte spørsmålene mine på en arrogant og skarp måte og fikk meg til å føle meg liten og utilpass i en allerede sårbar situasjon. Jeg vil aldri dra dit igjen.

Den verste legen jeg har møtt

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Aldri har en lege, eller helsepersonell forøvrig, behandlet meg på en så nedverdigende måte. Hun var tydelig irritert over at jeg var på time hos henne og hun ga klar beskjed om at mine problemer var ubegrunnede i hennes øyne. Hun kjeftet på meg mens jeg var avkledd og jaget meg ut så fort som mulig. Jeg var mer bekymret for mine problemer etter at jeg hadde vært hos henne, og fikk ingen hjelp. Jeg gråt da jeg dro derfra og anbefaler ingen å utsette seg for denne legen.