Anne Elisabeth Hannås

Anne Elisabeth Hannås er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Elisabeth Hannås

kjempe flink

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Jeg har gått til Anne Hannås i 10 år (fra jeg var 20år), og alltid opplevd at jeg har følt meg trygg og tatt vare på. Hun er ekstremt dyktig og tar seg tid til å prate ordentlig med deg. Hun er også alltid godt forberedt før du kommer ved at hun leser seg opp på filen din og følger opp selv om det har gått et år siden sist. Kjempe fornøyd.

Fantastisk bra !

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Dr Hannas har alltid vært forberedt med historikken, før timen. Vennlig opptreden. Faglig meget nøye i utredningen. God forklaring der hun også forsikrer seg om at det er korrekt oppfattet; hva skal skje når, hvorfor og hvordan. Er født med to livmødre, som slett ikke er enkle å få grundig undersøkt. Dr Hannas besvarer spørsmål nøyaktig. Vennlig, blid og hyggelig. Har alltid vært presis.
Også øvrige ansatte har god orden i logistikken. Hyggelig og fint venterom med nyttig info-materiell.
Fantastisk gyn-service !

Trygg og tydelig

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Jeg har gått til Hannås siden 2012. Hun er tydelig, har humør, behandler meg som en voksen og det setter jeg pris på. Jeg er trygg på kompetansen, og vet at hun tar tak raskt om det er noe som må sjekkes eller gjøres. Hun har reddet meg fra en ødelagt ferie og en operasjon med full narkose, fått meg raskt til undersøkelse da det var nødvendig og følger meg opp på mine premisser.

Forferdelig opplevelse

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Jeg opplever Hannås som en lite empatisk og lyttende lege. Jeg har gått til henne i noen år, men nå er det slutt. Jeg har flere ganger blitt irettesatt av henne når jeg har stilt relevante spørsmål. Sånn går det ikke an å behandle pasienter. Et pasient lege forhold bør baseres på tillit. Da hjelper det lite at hun er faglig flink. Frarådes!

Veldig dyktig, gir fantastisk oppfølging

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Anne Elisabeth Hannås er en fantastisk lege. Veldig trygg og kunnskapsrik, man føler seg virkelig ivaretatt i hennes hender. Hun tar deg virkelig på alvor og følger deg opp langt utover det man kan forvente. Anbefales på det sterkeste!