Anne Elisabeth Hannås

Anne Elisabeth Hannås

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1985

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Anne Elisabeth Hannås er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Elisabeth Hannås

Seriøs og kyndig

Har hatt Anne Hannås som gynekolog i over 30 år -
og har vært meget fornøyd.
Alle aspekter av relasjonen til henne har vært bra.

Har de seneste årene savnet at hun har en kontorassistent som booker timene.

Dyktig og grundig

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Jeg var litt bekymret etter å ha lest anmeldelsene her, men jeg ble positivt overrasket. Hun er definitivt direkte og driver ikke med koseprat, men jeg opplevde at hun tok meg og min bekymring på alvor og behandlet meg med respekt og vennlighet. Ser fram til å få videre hjelp av henne.

Betryggende og dyktig

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Jeg opplever henne som en faglig dyktig lege som svarer på mine spørsmål. Hun har tatt seg god til til meg de gangene jeg har vært hos henne, dette gjør hun også på telefon når hun skal gi tilbakemeldinger på resultatet. Nå har jeg fått påvist celleforandringer flere ganger, men føler jeg er i gode hender hos Hannås som beroliger meg. Har ingenting å utsette på konsultasjonene eller hennes væremåte, en flott lege!

Svært lite hyggelig opplevelse

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Dr. Hannås er helt sikkert veldig flink faglig, men måten hun kommuniserer med pasienter på er helt uakseptabel. Aldri før har jeg følt meg så liten og lite tatt i vare. Ble så og si kjeftet på da jeg skulle ta av meg klærne og bli undersøkt. Veldig nedverdigende. Og jeg klarte absolutt ikke å slappe av.. Dette er svært lite ideelt da en gynekologisk undersøkelse krever at man slapper av for å ikke få vondt. Håper hun innser selv snart at måten hun snakker til pasienter på er svært ugunstig, da det er viktig å gi kvinner en trygghet i å komme til gynekologen i framtiden. Dra på et kommunikasjonskurs eller pensjoner deg.

Dyktig og empatisk lege

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Jeg har hatt Hannås som gynekolog siden 1990-tallet og har vært utrolig godt fornøyd. Hun har fulgt meg under svangerskap og mange år i etterkant av det, og har alltid vært utrolig godt fornøyd med måten hun kommuniserer og undersøker meg på. Kan anbefales på det varmeste!