Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Tlf: 22 46 50 33 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Elisabeth Hannås er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Elisabeth Hannås

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Hun er veldig dyktig i faget sitt. Og hun har vært veldig hyggelig og imøtekommende mot meg i alle år. Har lest flere av vurderingene av henne som ikke er like fornøyde som meg. Kjenner henne ikke igjen i beskrivelsene. For meg er hun en engasjert lege. Jeg føler meg veldig ivaretatt. Kan anbefale Anne Hannås på det sterkeste!

Forferdelig opplevelse

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Dette er andre gangen jeg har vært hos Anne Hannås og det ble en helt forferdelig opplevelse. Under undersøkelsen fant hun vekster av samme type som jeg har tidligere blitt operert for. Når jeg prøvde å stille noen spørsmål om disse ble hun veldig sint. Hun avbrøt meg, hevet stemmen og kjeftet på meg. Dette gjorde hun under hele konsultasjonen, hver gang jeg prøvde å spørre noe. Når jeg til slutt brøt sammen i tårer, ignorerte hun meg og snakket videre som om ingenting hadde skjedd. Jeg har forståelse for at man kan bli lei jobben sin men å behandle patientene sine på en så nedverdigende måte når de bare stiller spørsmål synes jeg er uakseptabel oppførsel fra en lege.

Dyktig og omsorgsfull

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Jeg opplever Anne Hannås som en faglig dyktig lege. Jeg ble godt mottatt av en strålende blid lege, og følte hele tiden at jeg var i gode hender. Legen var nøye og informerte godt. Hun var blid som en sol fra jeg kom til jeg gikk ut av døren, og jeg oppfatter henne som en omsorgsfull lege, med masse kunnskap.

Lite hyggelig opplevelse

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Jeg fortalte legen at jeg sliter veldig med å gjennomføre gynekologisk undersøkelse og håpet på forståelse for dette. Hun sa dette skulle gå bra og jeg ble noe roligere. Under undersøkelsen klarer jeg ikke gjennomføre og trekker meg unna. Hun hever stemmen og sier jeg må ligge stille. Jeg begynner å gråte uavbrutt og hun sier høyt: hva er det som skjer nå?!? Samt flere bemerkelser hun kunne spart seg for. Jeg følte meg utrolig liten og misforstått, og tenker at en gynekolog burde være mer ydmyk enn dette. Ihvertfall ovenfor pasienter i en ellers sårbar situasjon. Sikkert en uheldig situasjon, men jeg vil isåfall aldri tilbake!

Dyktig og sympatisk lege

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Har nå vært på tre undersøkelser hos legen og føler meg svært godt ivaretatt. Hun svarer godt på spørsmål og gir gode forklaringer under og etter undersøkelse. Hun har en direkte og enkel form og stil, noe som jeg setter stor pris på.

Faglig dyktig og hyggelig lege

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Hun var imøtekommende og hyggelig fra første stund. Smilte mye og forklarte hva hun skulle gjøre før undersøkelsen startet. Var effektiv, men skånsom under undersøkelsen, og snakket med meg om andre ting for å avlede meg da hun tok celleprøven fordi den er litt ubehagelig. Undersøkelsen tok også kort tid.

Vil aldri gå til henne igjen

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Hannås er faglig flink, men, etter alt å dømme, ikke flink med mennesker. Hun oppførte seg fælt mot meg etter den gynekologiske undersøkelsen. Hun besvarte spørsmålene mine på en arrogant og skarp måte og fikk meg til å føle meg liten og utilpass i en allerede sårbar situasjon. Jeg vil aldri dra dit igjen.

Den verste legen jeg har møtt

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Aldri har en lege, eller helsepersonell forøvrig, behandlet meg på en så nedverdigende måte. Hun var tydelig irritert over at jeg var på time hos henne og hun ga klar beskjed om at mine problemer var ubegrunnede i hennes øyne. Hun kjeftet på meg mens jeg var avkledd og jaget meg ut så fort som mulig. Jeg var mer bekymret for mine problemer etter at jeg hadde vært hos henne, og fikk ingen hjelp. Jeg gråt da jeg dro derfra og anbefaler ingen å utsette seg for denne legen.

Faglig dyktig og rask tilbakemelding

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Opplever legen som dyktig og effektiv. Meget positivt at hun ringer tilbake til og med etter arbeidstid for å avtale timer som haster, eller for å gi viktige tilbakemeldinger.
Kan til tider oppleves litt brysk, men hennes tilgjengelighet og tydelighet veier i stor grad opp for dette.

Fæl opplevelse.

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Jeg opplevde legen som brå,kald og kort. Jeg måtte sitte klar til undersøkelse, avkledd i GU-stolen, i flere minutter og vente på at hun skulle reise seg fra pulten sin og komme for å gjøre undersøkelsen. Veldig ydmykende.
Jeg følte meg mistrodd på flere områder og som et stort irritasjonsmoment for legen. Fæl opplevelse som førte til at jeg ikke turte å komme tilbake å få hjelp med mitt problem.

Faglig dyktig og grundig

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Fikk rask time da hun tok telefonen og vurderte bakgrunnen direkte på tlf. Hadde godt med tid, og gjorde en full undersøkelse, ikke bare symptomrettet. Virket faglig oppdatert, empatisk og lyttende. Følger deg opp både på tlf og pr brev.

En fantastisk dame :)

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Anbefales hun er et varmt menneske som har tid til deg ,du føler at du blir hørt .Hun er meget dyktig :)