Anne Elisabeth Hannås

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1985)

Anne Elisabeth Hannås er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Elisabeth Hannås

Den verste legen jeg har møtt

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Aldri har en lege, eller helsepersonell forøvrig, behandlet meg på en så nedverdigende måte. Hun var tydelig irritert over at jeg var på time hos henne og hun ga klar beskjed om at mine problemer var ubegrunnede i hennes øyne. Hun kjeftet på meg mens jeg var avkledd og jaget meg ut så fort som mulig. Jeg var mer bekymret for mine problemer etter at jeg hadde vært hos henne, og fikk ingen hjelp. Jeg gråt da jeg dro derfra og anbefaler ingen å utsette seg for denne legen.

Faglig dyktig og rask tilbakemelding

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Opplever legen som dyktig og effektiv. Meget positivt at hun ringer tilbake til og med etter arbeidstid for å avtale timer som haster, eller for å gi viktige tilbakemeldinger.
Kan til tider oppleves litt brysk, men hennes tilgjengelighet og tydelighet veier i stor grad opp for dette.

Fæl opplevelse.

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Jeg opplevde legen som brå,kald og kort. Jeg måtte sitte klar til undersøkelse, avkledd i GU-stolen, i flere minutter og vente på at hun skulle reise seg fra pulten sin og komme for å gjøre undersøkelsen. Veldig ydmykende.
Jeg følte meg mistrodd på flere områder og som et stort irritasjonsmoment for legen. Fæl opplevelse som førte til at jeg ikke turte å komme tilbake å få hjelp med mitt problem.

Faglig dyktig og grundig

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Fikk rask time da hun tok telefonen og vurderte bakgrunnen direkte på tlf. Hadde godt med tid, og gjorde en full undersøkelse, ikke bare symptomrettet. Virket faglig oppdatert, empatisk og lyttende. Følger deg opp både på tlf og pr brev.

En fantastisk dame :)

Klinikk: Anne Elisabeth Hannås Skrevet

Anbefales hun er et varmt menneske som har tid til deg ,du føler at du blir hørt .Hun er meget dyktig :)