Espen Christian Høyer-Sørensen

Dronningens gt. 81 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av Espen Christian Høyer-Sørensen

Dyktig og sympatisk

Klinikk: Espen Christian Høyer-Sørensen Skrevet

Jeg ble henvist hit av min fastlege. Hadde mest lyst til å bli henvist til en kvinnelig gynekolog,men pga altfor lang ventetid ble jeg henhvist hit.
Og det angrer jeg ikke på!

Fikk kjapt innkalling til time, og Høyer-Sørensen var en veldig dyktig gynekolog.
Flink til å forklare,og veldig forsiktig i undersøkelsene.

Kan anbefales på det varmeste!

Rolig og forklarende, empatisk lege.

Klinikk: Espen Christian Høyer-Sørensen Skrevet

Jeg hadde en cyste og ble sendt dit av primærlegen min. cysten var 5 cm stor og jeg hadde smerter i magen og Høyer-Sørensen syns den skulle bort, selv om han mente den var ufarlig. Han sendte beskjed til Kr.sand sykehus at den skulle fjernes, der var 5 mnd ventetid på å komme inn i det hele tatt for vurdering! Da sendte Høyer- Sørensen henvisning til Arendal sykehus og der fikk jeg fort time og cysten ble fjernet. Utrolig sympatisk lege som får en til å roe ned, han forklarer og jeg nøler ikke med å anbefale han videre.

Superfornøyd!

Klinikk: Espen Christian Høyer-Sørensen Skrevet

Jeg ble sendt dit av fastlegen min og jeg ble tatt godt i mot, han forklarte og var rolig og hørte på meg. Etterhvert da det viste seg at jeg måtte opereres så sendte han meg videre til et annet sykehus da der var 5-6 mnd ventetid for prioritert pasienter på nærsykehuset . Empatisk og flink lege som tar pasienter på alvor.