Tetyana Isaksen

Tetyana Isaksen er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Tetyana Isaksen

Profesjonell, men kald

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Jeg har vært til henne to ganger nå, og har litt forskjellige meninger om henne. Hun virker utrolig flink til det hun gjør, og er veldig opptatt av at du ikke skal ha det vondt eller ubehagelig under undersøkelsen. Jeg er en ganske ung jente, og jeg føler meg ikke akkurat helt tatt vare på hos denne legen. Jeg føler hun ikke bryr seg noe mer en akkurat nødvendig, og jeg føler meg litt avvist når jeg prøver å si noe.
Likevel så føler jeg meg trygg og jeg har veldig god erfaring med det tekniske, det er hun god på.

Veldig fornøyd

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Har vært hos denne legen 2 ganger og skal tilbake over sommeren til kontroll. Hun er meget dyktig og behagelig og svarene på prøvene kom som avtalt.

Hadde ikke lest noe andres inntrykk før nå. Man går ikke til denne legen for å få slå av en koselig prat - men for å få en profesjonell behandling...

En koselig stillferdig lege.

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Jeg har hatt time hos gynekolog Isaksen idag,og er veldig fornøyd med henne.Ble posetvivt overrasket etter å ha lest negativ kritikk om henne.

Veldig dyktig og profesjonell

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Utrolig behagelig og dyktig lege. Hun tok seg god tid til å forklare alt nøye. For første gang kunne jeg slappe ordentlig av under et gynekologibesøk.

Dårlig behandling

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Hun kommuniserer dårlig med pasienten i form av at hun gir lite og ingen informasjon om behandlingen. Betydningen av prøvesvar blir ikke informert om eller på noen måte forklart.
På toppen av dette besvarte hun en samtale på sin private mobiltelefon mens jeg satt til undersøkelse i stolen!!!
Rett og slett nedverdigende og ydmykende behandling!!

Meget grundig og tillitsvekkende

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Måtte gjennom to celleprøver i løpet av noen måneder. Legen var flink til å hjelpe gjennom ubehaget. Hun viste stor forståelse for at jeg ønsket hurtig tilbakemelding og tok i mot meg i sin vinterferie, når hun var innom kontoret. Hennes utstyr var også veldig moderne og så «behagelig» som det kan få blitt. Ha god informasjon i etterkant. Kan anbefales!

Svært ubehagelig

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Jeg opplevde ikke forståelse, og fikk ikke tips eller hjelp om det jeg spurte om. Jeg ble også nektet celleprøve pga jeg var under 25, på tross av tidligere beskjed fra sykehus/lege om at jeg burde ta etter barnefødsel.. For en pris av 1470 burde det ikke vært noe problem, særlig mtp at jeg opplevde gjengående smerter og var bekymret. Det var et ubehagelig møte, og uten å gå i detaljer vil jeg ikke anbefale dette videre. Alt jeg ønsket var litt hjelp og noen tips, men jeg opplevde ikke at mine usikkerheter ble tatt på alvor, og gikk ut derfra med en følelse av at alt var mer håpløst enn før jeg kom. Alt jeg tok opp ble avfeid uansett hvor mye jeg forsøkte å skape dialog. Jeg gikk til volvat fordi jeg forventet at høyere pris tilsvarte en bedre opplevelse. I mitt tilfelle var det motsatt, og jeg har vært mer fornøyd med et besøk hos fastlege i ettertid, hvor jeg også satt igjen med mer informasjon og betryggelse. Det er vanskelig å gi et mer konstruktivt bilde over det hele, da min opplevelse var følelsesmessig veldig vanskelig, også i ettertid.

Imøtekommende og tillitsvekkende

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Et godt møte i en mindre hyggelig " setting" ( GU er ikke noe kvinner liker).
Men denne legen fikk konsultasjonen til å gå raskt og greit. Ble sett og hørt, gitt gode råd og ikke minst fulgt godt opp. Ringte tilbake med prøvesvar når lovet.

Kan anbefales .

En hyggelig lege

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Jeg har fått riktig behandling mot infeksjon samtidig gitt en god del råd mot andre plager som kunne ha vært skrevet ned . Har fått kjapt og godt forklart svar på prøvene mine