Tetyana Isaksen

Tetyana Isaksen er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Tetyana Isaksen

Faglig dyktig og empatisk

Hei.
I dag har jeg vært hos Tetiana for første gang. Hun er veldig dyktig, faglig oppdatert, empatisk. Det er så bra at hun kan russisk.. Det har hjulpet meg å forstå henne bedre. Hun snakker også godt norsk. Anbefales på det varmeste.

Dyktig

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Rolig, dyktig og profesjonell. Kan sitt yrke. Syns hun var veldig beroligende og spurte om det gikk bra underveis i undersøkelsen. Hun sa også flere ganger at jeg måtte gi beskjed om hun skulle stoppe, noe som var betryggende. Hun forklare hva hun gjorde underveis og sa på forhånd om det kunne være litt vondt feks.

Behageleg og flink lege

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Profesjonell lege, tok seg tid til å svare på alle spørsmål. Veldig dyktig og behageleg gynekolog. Presis til time.

Kunne vært bedre.

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Dessverre ikke en positiv opplevelse denne gangen. Kommunikasjonen med pasienten må bli bedre. Når man betaler såpass mye så burde man få en positiv opplevelse.

Fraværende og kynisk?

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Fikk beskjed om å ta kontakt igjen hvis det skulle være noe etter konsultasjon med henne. Det gjorde jeg, på grunn av forverring i min tilstand. Hun ringte opp igjen sent på dagen, og bare med noen få ring. Jeg rakk da ikke telefonen, og da jeg ringte opp igjen var det assistenten hennes som ringte, og hun sa at Isaksen var gått for dagen. Da jeg forklarte min tilstand konfererte hun likevel med Isaksen, uten at jeg fikk snakke med henne selv. Dette opplevdes respektløst og kynisk. Rådene jeg fikk opplevdes mer som ansvarsfraskrivelse enn gode råd (henviste meg til allmennlege siden hun selv skulle hjem).