Tetyana Isaksen

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Tetyana Isaksen

Profesjonell, men kald

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Jeg har vært til henne to ganger nå, og har litt forskjellige meninger om henne. Hun virker utrolig flink til det hun gjør, og er veldig opptatt av at du ikke skal ha det vondt eller ubehagelig under undersøkelsen. Jeg er en ganske ung jente, og jeg føler meg ikke akkurat helt tatt vare på hos denne legen. Jeg føler hun ikke bryr seg noe mer en akkurat nødvendig, og jeg føler meg litt avvist når jeg prøver å si noe.
Likevel så føler jeg meg trygg og jeg har veldig god erfaring med det tekniske, det er hun god på.

Veldig fornøyd

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Har vært hos denne legen 2 ganger og skal tilbake over sommeren til kontroll. Hun er meget dyktig og behagelig og svarene på prøvene kom som avtalt.

Hadde ikke lest noe andres inntrykk før nå. Man går ikke til denne legen for å få slå av en koselig prat - men for å få en profesjonell behandling...

En koselig stillferdig lege.

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Jeg har hatt time hos gynekolog Isaksen idag,og er veldig fornøyd med henne.Ble posetvivt overrasket etter å ha lest negativ kritikk om henne.

Veldig dyktig og profesjonell

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Utrolig behagelig og dyktig lege. Hun tok seg god tid til å forklare alt nøye. For første gang kunne jeg slappe ordentlig av under et gynekologibesøk.

Dårlig behandling

Klinikk: Volvat Bergen - Avd. Laguneparken Skrevet

Hun kommuniserer dårlig med pasienten i form av at hun gir lite og ingen informasjon om behandlingen. Betydningen av prøvesvar blir ikke informert om eller på noen måte forklart.
På toppen av dette besvarte hun en samtale på sin private mobiltelefon mens jeg satt til undersøkelse i stolen!!!
Rett og slett nedverdigende og ydmykende behandling!!