Tetyana Isaksen

Tetyana Isaksen er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Tetyana Isaksen

Hjelpsom og faglig dyktig

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Hei:) Før assistert befruktning i utlandet (på grunn av alderen min), var jeg på gynekologisk undersøkelse hos Tetjana. Hun har hjulpet meg med råd og veiledning. Jeg hadde mannen min med meg som også har fått svar på det han lurte på om assistert befruktning generelt. Det var god opplevelse for oss begge.
Dermed kan jeg trygt anbefale Tetjana:)

Vage svar

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Opplevde ikke å bli hørt eller forstått. Hun visste ikke hva timen gjaldt, selv om jeg hadde skrevet dette da jeg bestilte timen. Selve undersøkelsen resulterte i flere spørsmål, men fikk kun vage svar.
Jeg forventet mer forståelse og omsorg i en uoversiktlig situasjonen, men mellommenneskelighet er ikke hennes sterkeste side.

Dyktig

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Rolig, dyktig og profesjonell. Kan sitt yrke. Syns hun var veldig beroligende og spurte om det gikk bra underveis i undersøkelsen. Hun sa også flere ganger at jeg måtte gi beskjed om hun skulle stoppe, noe som var betryggende. Hun forklare hva hun gjorde underveis og sa på forhånd om det kunne være litt vondt feks.

Behageleg og flink lege

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Profesjonell lege, tok seg tid til å svare på alle spørsmål. Veldig dyktig og behageleg gynekolog. Presis til time.

Kunne vært bedre.

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Dessverre ikke en positiv opplevelse denne gangen. Kommunikasjonen med pasienten må bli bedre. Når man betaler såpass mye så burde man få en positiv opplevelse.