Tetjana Isaksen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2001)

Volvat Åsane Telefonnummer55 11 20 4555 11 20 ...
Åsane senter 37 5116 Ulset
Tetjana Isaksen er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Tetjana Isaksen

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Veldig fornøyd med denne gynekologen. Hun er mild, behagelig, forsiktig og informerer godt. Følte meg virkelig godt ivaretatt. Kan varmt anbefale..

Kald og lite imøtekommende

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Tetyana var den eneste som var ledig den dagen og tidspunktet det passet best for meg. Tenkte som så at hun er sikkert ok, hvor gale kan det være. Det er jo klart man forventer flinke og imøtekommende mennesker, spesielt når det er privat og man betaler 2000kr for en time.
Hun visste ikke hva timen gjald, hørte ikke etter når jeg forklarte og spurte om ting. Fremstår som kald og uinteressert. Selve undersøkelsen var ok og profft gjennomført, men hadde bare lyst å bli kjappest mulig ferdig slik jeg kunne komme meg vekk fra hun.
Hun fikk meg til å føle at jeg var lite viktig og dum. Kommer aldri mer til å gå til Tetyana.

Hjelpsom og faglig dyktig

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Hei:) Før assistert befruktning i utlandet (på grunn av alderen min), var jeg på gynekologisk undersøkelse hos Tetjana. Hun har hjulpet meg med råd og veiledning. Jeg hadde mannen min med meg som også har fått svar på det han lurte på om assistert befruktning generelt. Det var god opplevelse for oss begge.
Dermed kan jeg trygt anbefale Tetjana:)

Vage svar

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Opplevde ikke å bli hørt eller forstått. Hun visste ikke hva timen gjaldt, selv om jeg hadde skrevet dette da jeg bestilte timen. Selve undersøkelsen resulterte i flere spørsmål, men fikk kun vage svar.
Jeg forventet mer forståelse og omsorg i en uoversiktlig situasjonen, men mellommenneskelighet er ikke hennes sterkeste side.

Dyktig

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Rolig, dyktig og profesjonell. Kan sitt yrke. Syns hun var veldig beroligende og spurte om det gikk bra underveis i undersøkelsen. Hun sa også flere ganger at jeg måtte gi beskjed om hun skulle stoppe, noe som var betryggende. Hun forklare hva hun gjorde underveis og sa på forhånd om det kunne være litt vondt feks.