Tetyana Isaksen

Tetyana Isaksen er gynekolog i Bergen

Siste vurderinger av Tetyana Isaksen

Veldig fornøyd

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Har vært hos denne legen 2 ganger og skal tilbake over sommeren til kontroll. Hun er meget dyktig og behagelig og svarene på prøvene kom som avtalt.

Hadde ikke lest noe andres inntrykk før nå. Man går ikke til denne legen for å få slå av en koselig prat - men for å få en profesjonell behandling...

En koselig stillferdig lege.

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Jeg har hatt time hos gynekolog Isaksen idag,og er veldig fornøyd med henne.Ble posetvivt overrasket etter å ha lest negativ kritikk om henne.

Veldig dyktig og profesjonell

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Utrolig behagelig og dyktig lege. Hun tok seg god tid til å forklare alt nøye. For første gang kunne jeg slappe ordentlig av under et gynekologibesøk.

Dårlig behandling

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Hun kommuniserer dårlig med pasienten i form av at hun gir lite og ingen informasjon om behandlingen. Betydningen av prøvesvar blir ikke informert om eller på noen måte forklart.
På toppen av dette besvarte hun en samtale på sin private mobiltelefon mens jeg satt til undersøkelse i stolen!!!
Rett og slett nedverdigende og ydmykende behandling!!

Meget grundig og tillitsvekkende

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Måtte gjennom to celleprøver i løpet av noen måneder. Legen var flink til å hjelpe gjennom ubehaget. Hun viste stor forståelse for at jeg ønsket hurtig tilbakemelding og tok i mot meg i sin vinterferie, når hun var innom kontoret. Hennes utstyr var også veldig moderne og så «behagelig» som det kan få blitt. Ha god informasjon i etterkant. Kan anbefales!

Dette er en Pluss-tjeneste.