Janette Khoury

Østensjøvn 79 0667 Oslo

Siste vurderinger av Janette Khoury

middels bra gynekolog

Klinikk: Bryn Medisinske Senter Skrevet

Da hun tar ultralyd av livmoren ser hun noe som hun oppfatter som kreftsvulst. Jeg må ta urinprøve og hun bruker mye tid på å forklare meg hvordan jeg skal holde glasset og følger meg nesten helt ut i reseepsjonen og er ganske høyrøstet. Toalettet er der hvor pasientene sitter og jeg fikk mye oppmerksomhet.
Heldigvis har jeg sans for humor og ble ikke helt satt ut.

Det gikk fort med innleggelse på sykehus, men legen der fant ingen kreftsvulst.Biopsiene viste kun godartede forandringer.

Jeg synes ikke leger på et legesenter skal være skråsikre på diagnoser før resultatet foreligger.

Heretter vil jeg kun bruke mannlige gynekologer.

Undersøkelsen ble foretatt juli 2015

Svært dyktig og grundige gynekolog!

Klinikk: Bryn Medisinske Senter Skrevet

Dr. Janette Khoury er svært dyktig og grundig i det arbeidet hun gjør. Ved mitt første besøk var hun opptatt av å innhente viktig informasjon om meg som hadde relevans ifb. med bakgrunnen for mitt besøk, lyttet godt og gjorde svært nøye undersøkelser. Hun fremstår som tillits- og omsorgsfull.

Dr Khoury Får topp karakter hos meg etter fire år. Hun er imøtekommende, vennlig og setter seg godt inn i problematikken

Klinikk: Bryn Medisinske Senter Skrevet

Det er mitt inntrykk at hun virkelig ønsker å forstå og å finne den beste løsningen. Hun tar seg tid til både å lytte og forklare. Hun viser respekt og takt i en potensielt sårbar situasjon.
Janette Khoury er et eksempel til etterfølgelse.
Kritikk: fordi hun bruekr god tid til hver pasient, er hun ofte forsinket. Ventetiden er verdt det.

Profesjonell, lyttende, omsorgsfull, dyktig

Klinikk: Bryn Medisinske Senter Skrevet

Legen ser på hele mennesket, flink å ta prøver, dyktig i jobben sin, oppdatert på det meste.