Janette Khoury

Bryn Medisinske Senter

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1988

Bryn Medisinske Senter Telefonnummer21 09 56 0021 09 56 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Østensjøvn 79 0667 Oslo
Janette Khoury er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Janette Khoury

Dyktig og tilstedeværende

Klinikk: Bryn Medisinske Senter Skrevet

Har gått til Janette Khory i flere år, og hun er en utrolig dyktig lege! Hun er faglig oppdatert, og formidler denne kunnskapen på en forståelig måte som gjør at jeg har tillit til hennes vurderinger og anbefalinger. Hun er varm, tilstedeværende og respektfull. Du må beregne litt forsinkelser, men det er fordi hun bruker god tid på hver pasient.

Dyktig, grundig og tillitsfull!

Klinikk: Bryn Medisinske Senter Skrevet

I en sårbar situasjon var det veldig godt å komme til Janette. Hun var grundig i ultralydundersøkelsen, hun viste og forklarte meg alt. Jeg følte at jeg var i trygge hender. Hun lytter og er opptatt av å høre på deg for å hjelpe best mulig.

Dyktig og vennlig - anbefales!

Klinikk: Bryn Medisinske Senter Skrevet

Presis, høflig, grundig og respektfull.
Etter besøk hos to norske kvinnelige godt voksne gynekologer - som hadde en svært kritikkverdig og rystende oppførsel - ble jeg anbefalt Janette Khoury.
Det er jeg veldig glad for. Jeg har funnet min faste gynekolog nå.

Den beste legen jeg har hatt.

Klinikk: Bryn Medisinske Senter Skrevet

Har hatt henne som lege siden 2010. Hun tar nødvendige prøver raskt. Var heldig som hadde henne i 2011 da jeg fikk eggstokkkreft. Hun har fulgt meg opp svært godt. Byttet derfor tilbake til henne under kreftoppfølgingen på Radiumhospitalet.Hun er lyttende og svært omsorgsfull. Føler meg mye bedre ivaretatt hos henne enn oppfølgingen Radiunhospitalet/Ullevålsykehus gir.

middels bra gynekolog

Klinikk: Bryn Medisinske Senter Skrevet

Da hun tar ultralyd av livmoren ser hun noe som hun oppfatter som kreftsvulst. Jeg må ta urinprøve og hun bruker mye tid på å forklare meg hvordan jeg skal holde glasset og følger meg nesten helt ut i reseepsjonen og er ganske høyrøstet. Toalettet er der hvor pasientene sitter og jeg fikk mye oppmerksomhet.
Heldigvis har jeg sans for humor og ble ikke helt satt ut.

Det gikk fort med innleggelse på sykehus, men legen der fant ingen kreftsvulst.Biopsiene viste kun godartede forandringer.

Jeg synes ikke leger på et legesenter skal være skråsikre på diagnoser før resultatet foreligger.

Heretter vil jeg kun bruke mannlige gynekologer.

Undersøkelsen ble foretatt juli 2015