Rolf Kirschner

BestHelse Nordstrand

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1973

BestHelse Nordstrand Telefonnummer0235902359 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kongsveien 104 1177 Oslo
Rolf Kirschner er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Rolf Kirschner

Fantastisk gynekolog!

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Jeg har, grunnet flytting, vært hos flere gynekologer opp gjennom årene. Aldri har jeg fått bedre oppfølging og god informasjon som hos Kirschner. Har heller aldri opplevd han som «hardhendt» som noen beskriver det. Han har en lun og beroligende væremåte, og er full av humor. (Jeg er nordlending, kanskje forstår jeg hans humor bedre...) Har heller aldri opplevd noen som er så genuint opptatt av hvordan jeg har det med min mann osv. Det er en som skriver her at «du vil ikke bli hørt», det er en subjektiv konklusjon som jeg ikke stiller meg bak. Jeg anbefaler Kirschner på det varmeste!!

Hyggelig og flink

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Var hos ham i dag og oppfatter han som en vennlig og flink lege. Han hørte på hva som var problemet og gjorde undersøkelser etter dette. Han var skånsom i undersøkelsen og fortalte hele tiden hva han gjorde. Tok seg god tid etterpå til å snakke om videre forløp.

Nedverdigende og hengt ut.

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Jeg har ingenting til overs for Rolf, for meg kom han opp som nedverdigende og beskyldene.

Følte meg hengt ut og nesten mobbet, hele livet mitt ble det satt spørsmål med - som om jeg måtte forsvare meg for noe. Ingen hjelp å få, bare setninger om at jeg måtte skjerpe meg. Lite hyggelig og hardhent, noe som ikke er bra for pasienter som meg med vestibulitt og vaginisme. Heller ikke så fint å bli kalt invalid eller funksjonshemmet.

Styr unna han her... Du kommer ikke til å bli hørt.

Verdens beste gynokolog

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Jeg har gått til Kirschner i 30 år, fra førstemann ble født, hvor han jobbet på Ullevål sykehus, og senere på Rikshospitalet, jeg har vært på privatpraksisen hans i Oslo sentrum og Best helse Nordstrand. Han er en lege som lytter til deg og ikke redd for å stille spørsmål om hvordan det går både med deg og samliv(han er tross alt gynokolog). Vi er tre generasjoner som går der, mor datter og mormor, fantastisk lege :)

Uhøflig, hardhendt, noe brysk

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Jeg trengte en rask time hos gynekolog og fikk time hos Kirschner, måtte gå med på time hos han da gynekologen jeg vanligvis går til hadde lang venteliste. Jeg synes han var lite respektfull, både i behandlingen av underlivet mitt og i spørsmålene han stilte meg. Han var hardhendt og undersøkelsen var derfor noe smertefull og ubehagelig, opplever vanligvis aldri noen form for ubehag hos min "vanlige" gynekolog.
Jeg syntes han stilte mange spørsmål om mitt privatliv som ikke hadde relevans til mitt problem, og opplevde han som frekk. Jeg skal ikke tilbake til han, venter heller fem måneder hos min faste lege enn å få time på dagen hos han.