Rolf Kirschner

Tlf: 02359

Siste vurderinger av Rolf Kirschner

Verdens beste gynokolog

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Jeg har gått til Kirschner i 30 år, fra førstemann ble født, hvor han jobbet på Ullevål sykehus, og senere på Rikshospitalet, jeg har vært på privatpraksisen hans i Oslo sentrum og Best helse Nordstrand. Han er en lege som lytter til deg og ikke redd for å stille spørsmål om hvordan det går både med deg og samliv(han er tross alt gynokolog). Vi er tre generasjoner som går der, mor datter og mormor, fantastisk lege :)

Uhøflig, hardhendt, noe brysk

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Jeg trengte en rask time hos gynekolog og fikk time hos Kirschner, måtte gå med på time hos han da gynekologen jeg vanligvis går til hadde lang venteliste. Jeg synes han var lite respektfull, både i behandlingen av underlivet mitt og i spørsmålene han stilte meg. Han var hardhendt og undersøkelsen var derfor noe smertefull og ubehagelig, opplever vanligvis aldri noen form for ubehag hos min "vanlige" gynekolog.
Jeg syntes han stilte mange spørsmål om mitt privatliv som ikke hadde relevans til mitt problem, og opplevde han som frekk. Jeg skal ikke tilbake til han, venter heller fem måneder hos min faste lege enn å få time på dagen hos han.

Uforskammet og nedlatende

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Jeg ble møtt med null respekt og forståelse. Han hadde dårlid tid, han dro ting helt ut av kontekst og jeg fikk aldri svar på mine spørsmål. Var hardhendt og ignorant ovenfor meg og min kropp. Følte meg omtrent mobbet der jeg satt. Aldri om jeg skal dit igjen!

Bare gode erfaringer gjennom flere år som hans pasient.

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Har vært hans pasient i mange år, siden han hadde praksis i Oslo sentrum. Da han flyttet til Best Helse ble veien dit lang hjemmefra og upraktisk- jeg valgte likevel å forbli hans pasient. En erfaren dyktig og profesjonell lege. Vennlig og empatisk, følger nøye opp og inngir tillit og trygghet. Har i tillegg godt humør, en glemmer rent den litt pinible undersøkelses-situasjonen.

alltid vært svært fornøyd med denne legen

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Jeg har vært pasient hos denne legen. Har hatt mange underlivsplager med påfølgende kirurgiske inngrep. Har raskt blitt henvist videre og godt fulgt opp.