Unni Larsen

Unni Larsen er gynekolog i Skedsmo

Siste vurderinger av Unni Larsen

Imøtekommende og lyttende

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Fantastisk tillitsvekkende dame, som man føler man kan stole på. Blir tatt godt i mot. Blir forklart og lyttet til, både før og etter undersøkelsene. Hun gir ro og trygghet i tunge situasjoner.

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Konsultasjonen hos Unni Larsen er uten sidestykke fra andre leger - hun lytter, forstår, tar på alvor, og handler på den informasjonen hun får. Dette er første gangen jeg har følt at jeg har blitt tatt på alvor med det komplekse sykdomsbildet jeg har, og hun evner faktisk å ivareta alle aspekter, selv når det er andre sykdommer innblandet.

Blid,hyggelig, kunnskapsrik og imøtekommende

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Var hos Unni Larsen idag og var kjempe fornøyd! Hun tok seg god tid til å lytte til meg og når hun undersøkte meg forklarte hun alt underveis og svare fint tilbake på det jeg lurte på! Jeg gruet meg en hel del i forkant men gikk ut derfra med en god følelse. Hun tok masse prøver av meg og viste hensyn og empati, noe som gjør at jeg anbefaler henne videre 100 % <3

Den beste legen jeg har hatt

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Unni Larsen er den første legen jeg har møtt som faktisk har tatt seg tid til å lytte og vise forståelse for mitt behov for hjelp.
Hun forklarte grundig hva hun fant og så.
Hun gjorde undersøkelsene skånsomt og smertefritt.
Hun var rett og slett et medmenneske i en vanskelig situasjon.
Faglig sett var det også tydelig at hun var trygg og kunnskapsrik ift det vi snakket om.
En gynekolog jeg varmt kan anbefale andre.

Fantastisk lege!

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Dr. Unni Larsen gjorde at skrekken for å gå til gynekolog straks ble borte. Hun var svært hyggelig, blid og imøtekommende.
Dessuten var hun rask og dyktig og svarte godt på alle spørsmål.
Selv om prisen for å ta en slik undersøkelse privat er relativt høy, var det verdt hver eneste krone.