Unni Larsen

Unni Larsen er gynekolog i Skedsmo

Aleris medisinske senter - Strømmen

Støperiveien 5 2010 Strømmen

Siste vurderinger av Unni Larsen

Den beste legen jeg har hatt

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Unni Larsen er den første legen jeg har møtt som faktisk har tatt seg tid til å lytte og vise forståelse for mitt behov for hjelp.
Hun forklarte grundig hva hun fant og så.
Hun gjorde undersøkelsene skånsomt og smertefritt.
Hun var rett og slett et medmenneske i en vanskelig situasjon.
Faglig sett var det også tydelig at hun var trygg og kunnskapsrik ift det vi snakket om.
En gynekolog jeg varmt kan anbefale andre.

Fantastisk lege!

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Dr. Unni Larsen gjorde at skrekken for å gå til gynekolog straks ble borte. Hun var svært hyggelig, blid og imøtekommende.
Dessuten var hun rask og dyktig og svarte godt på alle spørsmål.
Selv om prisen for å ta en slik undersøkelse privat er relativt høy, var det verdt hver eneste krone.

Den hyggeligste og mest imøtekommende legen jeg har møtt!

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Unni Larsen er virkelig en lege/gynekolog jeg kan anbefale på det varmeste. Hun er virkelig helt utrolig dyktig, og hun er så hyggelig og snill at jeg gleder meg til hvert gynekologbesøk! Jeg valgte å dra til Unni til min første gynekologundersøkelse fordi jeg var veldig nervøs, og hun tok veldig hendsyn og forklarte nøye og grundig hva hun drev med så jeg følte meg trygg og oppdatert under sjekken. Føler jeg ikke får skrøtet nok av henne, men anbefaler alle som skal til gynekolog og betale litt ekstra for å dra til Unni. Førsteklasses gynekolog! For å si det sånn, det er en grunn til at ventetiden er litt lenger for å komme til Unni.

Anbefales!

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

En flink og hyggelig lege som er veldig flink til å si hva hun gjør underveis. Drar helt sikkert tilbake, selv om det er dyrt...

Kjempefornøyd

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Unni Larsen er en kjempedyktig gynekolog. Hun er blid og koselig, og lytter til pasienten. Noen vil kanskje oppfatte henne som litt sukkersøt, men jeg synes hun er veldig beroligende. Forklarer hva hun gjør underveis og har gode råd.