Unni Larsen

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1989)

Unni Larsen er gynekolog i Lillestrøm

Siste vurderinger av Unni Larsen

Den hyggeligste og mest imøtekommende legen jeg har møtt!

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Unni Larsen er virkelig en lege/gynekolog jeg kan anbefale på det varmeste. Hun er virkelig helt utrolig dyktig, og hun er så hyggelig og snill at jeg gleder meg til hvert gynekologbesøk! Jeg valgte å dra til Unni til min første gynekologundersøkelse fordi jeg var veldig nervøs, og hun tok veldig hendsyn og forklarte nøye og grundig hva hun drev med så jeg følte meg trygg og oppdatert under sjekken. Føler jeg ikke får skrøtet nok av henne, men anbefaler alle som skal til gynekolog og betale litt ekstra for å dra til Unni. Førsteklasses gynekolog! For å si det sånn, det er en grunn til at ventetiden er litt lenger for å komme til Unni.

Anbefales!

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

En flink og hyggelig lege som er veldig flink til å si hva hun gjør underveis. Drar helt sikkert tilbake, selv om det er dyrt...

Kjempefornøyd

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Unni Larsen er en kjempedyktig gynekolog. Hun er blid og koselig, og lytter til pasienten. Noen vil kanskje oppfatte henne som litt sukkersøt, men jeg synes hun er veldig beroligende. Forklarer hva hun gjør underveis og har gode råd.

Kjempe fornøyd! Anbefales!!

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Unni Larsen er kjempe dyktig, profesjonell og veldig hyggelig. Hun bruker god tid på deg, forklarer godt underveis og er god til å lytte. En av de beste gynekologene jeg har vært hos. Dessverre har hun ofte lang ventetid - men det er ikke uten grunn!

En dyktig og sympatisk lege

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

En føler seg veldig godt ivaretatt hos Unni Larsen. En dyktig og sympatisk lege.