Elke Lorenz

Tønsberg Medisinske senter

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1990

Tønsberg Medisinske senter Telefonnummer33 37 63 5033 37 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kilengt. 18 3117 Tønsberg
Elke Lorenz er gynekolog i Tønsberg

Siste vurderinger av Elke Lorenz

Skuffende

Klinikk: Tønsberg Medisinske senter Skrevet

Ble hverken sett eller hørt her og det var minst sagt en ubehagelig opplevelse! Men første gangen jeg var hos denne legen var min opplevelse stikk motsatt - så her virker det som det henger på dagen du kommer på, om det er en "god dag" eller ikke! Har selv jobbet med mennesker i flere år innen helsevesenet og har hatt mange utfordrende dager med mye stress, men har aldri tatt det ut på pasienter. En stor del av det å være profesjonell er å respektere sine pasienter. Det åpner for tillit og kommunikasjon, noe som (foruten å skape trygghet) kan hjelpe til med både riktig diagnose og behandling. Velger en annen lege neste gang!

Meget dyktig.

Klinikk: Tønsberg Medisinske senter Skrevet

Hun hører på meg som pasient og har stor kunnskap på sitt felt. Følger opp og henviser videre ved behov.

Tok meg på alvor

Klinikk: Tønsberg Medisinske senter Skrevet

Denne legen tok symptomene mine på alvor, viderehenviste til aktuell undersøkelse og hadde gode råd. Gynekologiske undersøkelser er aldri moro, men hun tok hensyn og var skånsom og effektiv. Hyggelig kontordame og ingen forsinkelser.

Rask og grei

Klinikk: Tønsberg Medisinske senter Skrevet

Har vært hos Elke mange ganger, og det er ikke en ubehagelig opplevelse å gå til gynekolog - tvert i mot. Har fått svært raske tilbakemeldinger der, da det var noe som trengtes å ta fatt i umiddelbart.

Kontordamen er også veldig hyggelig!

Anbefales!

Ubehagelig opplevelse

Klinikk: Tønsberg Medisinske senter Skrevet

Følte meg verken sett, hørt eller ivaretatt.
Legen hadde en nedlatende fremtreden og undersøkelsen var svært smertefull.
Kommer aldri til å bruke denne legen igjen.