Elke Lorenz

Elke Lorenz er gynekolog i Tønsberg

Siste vurderinger av Elke Lorenz

Dyktig lege

Klinikk: Tønsberg Medisinske senter Skrevet

Jeg har gått til henne i flere år, og det er ikke alltid jeg får høre det jeg vil høre, eller får det tilbudet jeg vil ha, men jeg får alltid høre det jeg trenger å høre, og det tilbudet jeg trenger å få! Hun har aldri vert frekk, men hun har vert hard, de gangene det har vert nødvendig. Hun har periodevis vert mye mer opptatt av min egen helse enn jeg selv har vert. Jeg kommer til å fortsette å bruke henne så lenge hun fortsetter i praksisen.

Lyttende, profesjonell, varm og forståelsesfull.

Klinikk: Tønsberg Medisinske senter Skrevet

Jeg var spent på legetimen etter å ha lest kommentarene her, men jeg kan overhode ikke kjenne igjen noen av de negative kommentarene. Både resepsjonist og gynekolog var meget imøtekommende og hyggelige. Elke satt av tid til å lytte til mine problemer, og var både varm og forståelsesfull. Jeg kan på det sterkeste anbefale henne som gynekolog!

Dyktig men det er det

Klinikk: Tønsberg Medisinske senter Skrevet

Hun er en dyktig lege og har god faglig kunnskap og kan jobben sin, MEN det er det!
Hun er ikke et med menneske, hun, føler meg ikke hørt eller forstått, vært der både under dåeligsvangerskap (dødfoster) kun var bare stille og skrev papirene til sykehuset og forklarte godt faglig hva som hadde skjedd, men så ville hun ha meg ut mens jeg gråt.
Hun er ikke villig til å høre på deg og mener ikke du har rett.
Hun er flink til å tyde gynekologiske undersøkelsen men ikke å med dele den.

Ubehagelig

Klinikk: Tønsberg Medisinske senter Skrevet

Jeg slet med gynekologiske problemer helt siden jeg var en tenåring. Hun virket overrasket da jeg viste henne en perm med mine resultater fra mine tidligere undersøkelser. Nektet å se på. Nektet også å informere meg om en type undersøkelse jeg spurte om. Hun mente det gjennomføres ikke hos gynekologer i Norge, selv om jeg senere fant tilbudet hos en privat aktør.
Jeg følte meg hverken sett eller hørt og dro fra kontoret gråtende.

Skuffende

Klinikk: Tønsberg Medisinske senter Skrevet

Ble hverken sett eller hørt her og det var minst sagt en ubehagelig opplevelse! Men første gangen jeg var hos denne legen var min opplevelse stikk motsatt - så her virker det som det henger på dagen du kommer på, om det er en "god dag" eller ikke! Har selv jobbet med mennesker i flere år innen helsevesenet og har hatt mange utfordrende dager med mye stress, men har aldri tatt det ut på pasienter. En stor del av det å være profesjonell er å respektere sine pasienter. Det åpner for tillit og kommunikasjon, noe som (foruten å skape trygghet) kan hjelpe til med både riktig diagnose og behandling. Velger en annen lege neste gang!

Dette er en Pluss-tjeneste.