Petter Lossius

Torgalmenningen 7 5014 Bergen

Siste vurderinger av Petter Lossius

Profesjonell og behagelig lege

Klinikk: Petter Lossius Skrevet

Har sin egen evne til å få en til å slappe av. Man glemmer for eksempel helt hvor "ubehagelig og nedverdigende" det er å sitte blottet i den "fryktede stolen".

Følte meg vel ivaretatt

Klinikk: Petter Lossius Skrevet

Var spent pga. en dårlig celleprøve. Fikk god informasjon, skikkelig undersøkelse og god oppfølging.

Klok og tålmodig

Klinikk: Petter Lossius Skrevet

Ble henvist til ham grunnet celleforandlinger og mistanke om livmorkreft.
Jeg måtte ta en biopsi som kan være smertefullt.

Lossius tok den tiden jeg trengte- hastet ikke timen slik enkelte andre leger kan. Jeg var nok litt utenfor meg selv- og latet som om jeg hørte etter hva han sa da han skulle forklare den videre saksgangen og forskjellige scenarier.

Svært vennlig spurte han meg plutselig om jeg egentlig hadde hørt det han sa- eller om jeg følte meg litt utenfor. Han gjennomskuet meg altså umiddelbart. -"Slapp helt av, nå tar vi det en gang til fra begynnelsen", sa han.

Jeg følte meg svært godt ivaretatt, og han kan anbefales på det sterkeste

Forsiktig og dyktig

Klinikk: Petter Lossius Skrevet

Lossius er uten tvil den beste gynekologen jeg har vært hos. Han er forsiktig, får meg avslappet og forklarer hva han gjør. Har stor tillit til han og han er i tillegg veldig hyggelig. Storfornøyd!

Dyktig

Klinikk: Petter Lossius Skrevet

Legen fremstår som faglig flink, og har en beroligende væremåte. Svarer godt på medisinskfaglige spørsmål. Jeg går gjerne til denne gynekologen igjen. Det er litt begrenset telefontid, men man får raskt telefon tilbake dersom man legger igjen beskjed. Eventuelle resultater kommer raskt pr brev.