Øystein Magnus

Oslogynekologene

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1978

Oslogynekologene Telefonnummer22 69 16 0122 69 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkeveien 64 A 0364 Oslo
Øystein Magnus er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Øystein Magnus

Trygg, ivaretagende, beroligende, kunnskapsrik

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Dr. Magnus har vært min gynekolog i snart 20 år og er den beste lege jeg noen sinne har hatt med å gjøre. Hans ro og veiledning og vennlighet mangler sidestykke blandt andre leger, han er en dyktig lege men også et medmenneske som kan lytte og ta vare på deg som pasient og individ.

Aldri igjen

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Denne mannen burde pensjonere seg. Han har en ekkel og slibrig fremtreden, og fikk meg til å føle meg skikkelig dårlig etterpå..
Angrer på at jeg ikke googlet navnet hans før jeg gikk til han.
Vil anbefale deg på det sterkeste å avbestille timen, om du har en.

Det eneste positive var at damen som stod i resepsjonen var hyggelig.

Veldig bra

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Hyggelig, morsom, lett å få tillit, forklarer hva han gjør og hvorfor. Han gis de beste anbefalinger.

Dyktig

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Dr. Magnus er en erfaren og dyktig gynekolog. Han har humor og er direkte, men også tilbakeholden og viser omsorg når han bør det. I behandlingen ligger han alltid et steg foran, man trenger som oftest ikke stille spørsmålet "hva skjer nå", for Dr. Magnus har har en plan. Dr. Magnus gjør alt han kan for å hjelpe og hans lange erfaring gjør han til en trygg gynekolog å forholde seg til. Synd at han gikk av med pensjon nylig, men ser han har privat- kvelds praksis.

Værste besøk hos gynokolog ever.

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Han brukte ord og uttrykk som absolutt ikke passer seg under undersøkelsen og opptrådde ekkelt og slibrig.

Å måtte sitte å høre fraser som "Musa di" og bli avfeid når man spør om ting var ingen hyggelig opplevelse.

Så kan du velge noen annen, ville jeg gjort det.