Øystein Magnus

Øystein Magnus er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Øystein Magnus

Behagelig og humoristisk!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Øystein Magnus er en utrolig behagelig lege med humor. Gjorde mitt besøk veldig behagelig og hyggelig! Det er det jo ikke man opplever så ofte hos leger nødvendigvis.

Hyggelig og dårlig forberedt

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Vårt førsteinntrykk av doktor Magnus var meget godt. Han hadde en vennlig og litt humoristisk tone, og brukte god tid på å forklare oss ulike ting ved vårt tilfelle. Vi reagerte dog litt på tendenser til generalisering basert på gjennomsnitt i medisinsk statistikk og brukt på oss som enkelttilfelle av typen: 'alle aborter er genetisk betinget' - Det kunne han jo ikke vite om oss, og særlig ikke før han hadde gjort en utredning. Under utredningen var han hyggelig og oppmerksom inntil en dag han også selv innrømmet at han ikke var i form. Denne dagen skulle han gi oss resultatet av utredningen, som var positivt, og også et ganske negativt budskap. Han stilte uforberedt til timen og ga oss det som vi opplevde som en traumatisk opplevelse ved kun å fokusere på det negative budskapet. Videre ble denne 'historien' fortalt på en så forenklet måte at det fra vår side ble oppfattet som en svært upresis fremstilling. Til senere håper vi at han i fremtiden kan vektlegge å fortelle budskap på en mest mulig hensynsfull måte, og unngå uttalelser av typen 'x, du holder på å gå ut på dato'. I tillegg håper vi at han vil vektlegge å presentere nyanserte budskap.

Den beste legen noensinne

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Dr. Øystein Magnus er den mest fantastiske legen jeg noensinne har vært hos! Han var utrolig hyggelig og imøtekommende. Han lyttet og brydde seg virkelig om meg som pasient. Han var virkelig en dyktig og GOD lege, som jeg sterkt anbefaler!! Rett og slett en fantastisk lege!

Helt fantastisk!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Dr Magnus er en utrolig dyktig og kjempe hyggelig spesialist. Han tar seg god tid, forklarer prosesser, tar de nødvendige prøvene og henviser om han må. Han er høflig, trygg og den beste gynekologen jeg har hatt. Han har avtalehjemmel med helfo. Anbefales!

Fantastisk gynekolog!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Fikk time hos Oslogynekologene raskt etter henvisning fra lege! Både mannen min og jeg ble tatt godt imot med god kompetanse. Man kjenner seg trygg hos Øystein Magnus og jeg liker hans imøtekommenhet og humor. Etter undersøkelser henviser han raskt videre, slik at frustrasjon unngås. Anbefaler han på det sterkeste!
+ for fine lokaler og tilgjengelig beliggenhet på Majorstua.

Profesjonell og dyktig!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Øystein Magnus er en flott lege! Han er dyktig og proff! Han er løsningsorientert og hjalp oss med å få vårt barn! Har god tid og forklarer ting nøye! Verdens beste!!

DEN BESTE NOENSINNE

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

DR. MAGNUS er en av de mest empatiske legene jeg har møtt. Han lytter, han bryr seg og han er veldig profesjonell! Kunne aldri trodd jeg kunne føle meg så komfortabel hos en mannlig gynekolog. Anbefaler han på det sterkeste. Han fikk henvist meg raskt videre og fulgte meg godt opp.

Flott lege og menneske!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Øystein Magnus er den beste Gynekologen jeg har hatt! Faglig dyktig og forklarer slik at man forstår. Tar seg god tid til å lytte, og følger opp med spørsmål. Varm og humoristisk. Alle leger skulle vært som han!

Flott menneske med trygghet og faglig tyngde

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Øysten Magnus er i tilegg til sin profesjon et flott menneske som tar deg på alvor. Det er alltid fint og komme til han. Jeg vil anbefale han på det varmeste.

Lytter og tar seg tid

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Øystein Magnus tok seg god tid til å lytte, og tok meg på alvor. Han forklarte godt hva prosessen var og hvordan ting fungerte.

Helt fantastisk lege!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Definitivt min beste opplevelse hos gyn.
Ikke bare er han faglig flink, han har også de menneskelige egenskapene som skal til for å få pasienten til å føle seg bekvem, trygg og forstått.
Tar seg tid til å forklare nøye, oppriktig interessert i å lytte og hjelpe, behagelig, profesjonell og nøye.

Svært fornøyd.

Klinikk: Gynekologene i Nedre Vollgate 4 (offentlig) Skrevet

Hyggelig, kompetent og profesjonell.
Fast pasient i mange år, har aldri vurdert å bytte.