Øystein Magnus

Oslogynekologene

• Fødselshjelp og kvinnesykdom.
  • Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1978

Oslogynekologene Telefonnummer22 69 16 0122 69 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkeveien 64 A 0364 Oslo
Øystein Magnus er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Øystein Magnus

Aldri igjen

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Denne mannen burde pensjonere seg. Han har en ekkel og slibrig fremtreden, og fikk meg til å føle meg skikkelig dårlig etterpå..
Angrer på at jeg ikke googlet navnet hans før jeg gikk til han.
Vil anbefale deg på det sterkeste å avbestille timen, om du har en.

Det eneste positive var at damen som stod i resepsjonen var hyggelig.

Veldig bra

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Hyggelig, morsom, lett å få tillit, forklarer hva han gjør og hvorfor. Han gis de beste anbefalinger.

Dyktig

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Dr. Magnus er en erfaren og dyktig gynekolog. Han har humor og er direkte, men også tilbakeholden og viser omsorg når han bør det. I behandlingen ligger han alltid et steg foran, man trenger som oftest ikke stille spørsmålet "hva skjer nå", for Dr. Magnus har har en plan. Dr. Magnus gjør alt han kan for å hjelpe og hans lange erfaring gjør han til en trygg gynekolog å forholde seg til. Synd at han gikk av med pensjon nylig, men ser han har privat- kvelds praksis.

Værste besøk hos gynokolog ever.

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Han brukte ord og uttrykk som absolutt ikke passer seg under undersøkelsen og opptrådde ekkelt og slibrig.

Å måtte sitte å høre fraser som "Musa di" og bli avfeid når man spør om ting var ingen hyggelig opplevelse.

Så kan du velge noen annen, ville jeg gjort det.

Uflaks ?

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Min mest traumatiske hendelse hos gynekolog hadde jeg her. Endte opp med å nesten besvime. Mest sannsynlig pga av at jeg hyperventilerte under undersøkelsen forklarte en på forværelset etterpå. Dette er jo i utgangspunktet ikke legens feil men de bør jo greie å få pasienten til å slappe av. han tok seg overhodet ikke tid / roet ned da jeg fikk store smerter under undersøkelsen. Han er nok blitt så vant til å bruke humor for å få folk til å slappe av- mens han bare «kjører på med undersøkelsen». Intern gynekologhumor og spøker om at man har veldig fine stramme magemuskler mens hele kroppen roper nei til undersøkelsen fungerte i alle fall ikke for å få meg til å slappe av. Kan hende jeg var uheldig men jeg går dit ALDRI igjen.