Lars Meyer

1 vurdering

Siste vurderinger av Lars Meyer

Kommunikasjon i fokus

Klinikk: Volvat Hamar Skrevet

Når du er ung er dette en kostbar undersøkelse på privat klinikk. Etterpå tenkte jeg at dette var vel investerte penger.

Hos meg fant vi dessverre en ikke-kurativ kjønnssykdom, og han brukte mye tid på å snakke om kommunikasjon og samtale med partneren min. Som pasient er jeg opptatt av at kommunikasjon bør være et fokus hos helsepersonell, og har ikke møtt en lege med så sterke evner på dette feltet før eller siden.

Utrolig dyktig og behagelig lege!

Klinikk: Volvat Hamar Skrevet

Kan på det varmeste anbefale Gynekolog Dr. Lars Meyer!!

Ingen grunn for at vi kvinner skal grue oss for gynekologiske undersøkelser når det finnes slike dyktige og behagelige leger.
Man får trygghet for solid faglig tyngde i tillegg til et meget behagelig vesen.

Og i motsetning til mange leger i dag..så kommuniserte han med ansiktet mot pasienten istedenfor mot PC...

Terningkast 6 selv om vurderingen bare gir enledning til 5 stjerner

Super!!

Klinikk: Volvat Hamar Skrevet

Ærlig og dyktig!! Flink lege som sa sannheten på en sikkerlig måte. Tydelig at han har mye erfaring.

Meget dyktig

Klinikk: Volvat Hamar Skrevet

Veldig profosjonel i sin undersøkelse. Flink til å forklare alt underveis og man føler seg ikke ukomfortabel. Lytter veldig godt og kommer med gode råd og veiledninger.

Skuffende

Klinikk: Volvat Hamar Skrevet

Meyer er nok faglig sett en dyktig gynekolog, dessverre kom han for kort i det å behandle en pasient for min del. Han viste ingen form for empati og var særs dårlig til å forklare og besvare spørsmålene jeg hadde. Jeg var skuffet etter timen og kommer ikke til å bruke han igjen.

Meget fornøyd

Klinikk: Volvat Hamar Skrevet

Klok og dyktig. Svarer på alle spørsmål en måtte ha og forklarer alt han gjør under undersøkelsen. Koster å gå på Volvat men han er verdt det

Dyktig gynekolog.

Klinikk: Volvat Hamar Skrevet

Dyktig gynekolog. Kommuniserer bra, og er hyggelig. Har alltid tatt seg tid til en liten prat så skuldrene mine får senket seg, før undersøkelsen.