Toril Nygaard

Smestadgynekologene

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1977

Smestadgynekologene Telefonnummer23 33 18 0023 33 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Oscarsgt. 20 0352 Oslo
Toril Nygaard er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Toril Nygaard

Lite imøtekommende

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Har gått hos Toril i 2 år (til sammen 4 besøk) og hver gang blitt møtt av en kjølig holdning. Mine betraktninger om besvær og hva det skyldtes ble alltid tilbakevist, det var ingen dialog, og jeg følte meg alltid lei meg og frustrert da jeg gikk derfra.
Har nå byttet til en annen lege, annet legesenter, hvor jeg føler meg tatt på alvor som pasient og gruer meg ikke lenger til å gå til gynekologen.

Trygg og dyktig

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Har hatt Toril som gynekolog siden hun hadde kontor hjemme i villaen sin, fulgte med til Smestad og videre til Oscarsgt. Kunne ikke tenkt meg en annen gynekolog. Ringer faktisk dagen før besøk og spør om hun er tilstede. Føler meg veldig trygg hos henne.

Nedlatende med elendige kommunikasjonsferdigheter.

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

En helt absurd og fæl opplevelse. Var sur fra jeg kom inn døren og stilte ikke ett spørsmål angående problemstillingen min. Utrolig nedlatende og dømmende, sa hun "ikke skjønte helt hvorfor jeg var der". Satt plutselig med ryggen til og trakk opp bedøvelse mens jeg lå der, holdt rett og slett på å sette i gang med et inngrep uten å avklare det med meg først. Da jeg litt forskrekket spurte om det var det hun var i gang med gikk hun i forsvar. Deretter utførte hun en annen undersøkelse uten å forklare noe som helst om hvorfor. Jeg gråt under undersøkelsen, men det virket hun ikke til å bry seg om. Følte meg ikke i gode hender.

Ikke en god opplevelse

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Ingen dialog, kun monolog. Kom til kort med alt jeg ville spørre om angående min diagnose. Følte meg forhåndsdømt i det jeg gikk inn døren. Hit skal jeg aldri mer.

Effektiv - anbefales

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Dette er legen som kan sine saker! I løpet av et par tre minutter tok hun flere prøver, ut med spiral og ubehaget var minimalt. Hyggelig lege, stor faglig kapasitet og effektiv noe som også fører til at pasientene slipper å vente!
Moderne og flotte lokaler og en uke etter legebesøket fikk jeg en SMS om resultatene.