Toril Nygaard

Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Toril Nygaard

Effektiv - anbefales

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Dette er legen som kan sine saker! I løpet av et par tre minutter tok hun flere prøver, ut med spiral og ubehaget var minimalt. Hyggelig lege, stor faglig kapasitet og effektiv noe som også fører til at pasientene slipper å vente!
Moderne og flotte lokaler og en uke etter legebesøket fikk jeg en SMS om resultatene.

Styr unna!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Kald, brutal, mangel på empati og hadde veldig dårlig tid. Brukte i underkant av 15 minutter på et forferdelig vondt inngrep, uten noe tid til å vente på at bedøvelsen skulle virke. Sendte meg ut døra blodsprengt i ansiktet, hysterisk og gråtkvalt. Mitt verste mareritt.

Fantastisk!!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Fantastisk lege som følger opp milevis utenfor det man kan forvente! Jeg kunne ikke klart meg gjennom min vei til barn uten henne.

Lite empatisk, virket litt sur og uinteressert

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Da jeg var i utlandet jeg gjorde en sjekk hos gynekolog der, viste resultatet at jeg har en cervical erosjon. Legen fortalte at jeg burde har gjort en lazer behandling så snart som mulig. Når jeg tok disse resultatene til Torill hun var virkelig inhabil og sa at hun ikke har noen anelse om hva slags sjekk jeg har gjort.
Jeg var litt bekymret og prøvde å stille spørsmål, men hun ville knapt svare. Jeg fikk ikke en god følelse etter besøket. Hun virket ikke profesjonell til meg.
Nå fikk jeg en sms fra henne at jeg har noen små endringer i livmorhalsen og må gjøre en biopsi. Jeg fikk en avtale i 1,5 måneder !!! (Skal jeg vente så lenge??) Hun hadde ikke engang ringt.
Hun har virkelig litlle empati for sine pasienter.
Jeg vil ikke anbefale henne som lege.

Flink i sitt fag

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg er forbauset over all sytingen over dr Nygårds person, da hun er meget flink i sitt fag.

Vennligst ikke glem alle legetabbene i dette landet når dere etterspør sympati.

Dr Nygård er tross alt ikke en psykolog, men en GYNEKOLOG.