Toril Nygaard

Oscarsgt. 20 0352 Oslo

Siste vurderinger av Toril Nygaard

Styr unna!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Kald, brutal, mangel på empati og hadde veldig dårlig tid. Brukte i underkant av 15 minutter på et forferdelig vondt inngrep, uten noe tid til å vente på at bedøvelsen skulle virke. Sendte meg ut døra blodsprengt i ansiktet, hysterisk og gråtkvalt. Mitt verste mareritt.

Fantastisk!!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Fantastisk lege som følger opp milevis utenfor det man kan forvente! Jeg kunne ikke klart meg gjennom min vei til barn uten henne.

Lite empatisk, virket litt sur og uinteressert

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Da jeg var i utlandet jeg gjorde en sjekk hos gynekolog der, viste resultatet at jeg har en cervical erosjon. Legen fortalte at jeg burde har gjort en lazer behandling så snart som mulig. Når jeg tok disse resultatene til Torill hun var virkelig inhabil og sa at hun ikke har noen anelse om hva slags sjekk jeg har gjort.
Jeg var litt bekymret og prøvde å stille spørsmål, men hun ville knapt svare. Jeg fikk ikke en god følelse etter besøket. Hun virket ikke profesjonell til meg.
Nå fikk jeg en sms fra henne at jeg har noen små endringer i livmorhalsen og må gjøre en biopsi. Jeg fikk en avtale i 1,5 måneder !!! (Skal jeg vente så lenge??) Hun hadde ikke engang ringt.
Hun har virkelig litlle empati for sine pasienter.
Jeg vil ikke anbefale henne som lege.

Flink i sitt fag

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg er forbauset over all sytingen over dr Nygårds person, da hun er meget flink i sitt fag.

Vennligst ikke glem alle legetabbene i dette landet når dere etterspør sympati.

Dr Nygård er tross alt ikke en psykolog, men en GYNEKOLOG.

Effektivt og profesjonelt

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg var litt skeptisk da jeg hadde lest anmeldelser her som ikke ga et veldig positivt inntrykk, siden jeg ikke har vært hos gynekolog i Oslo før. Men dette var et meget behagelig og raskt besøk, de var hyggelige i resepsjonen da jeg kom, jeg fikk komme inn til Nygaard på minuttet da timen min begynte, og hun var hyggelig og effektiv. Jeg følte meg trygg og ivaretatt, og det hele var raskt over. Hun forklarte meg deretter hva hva hadde funnet og hva som skulle skje etter besøket. Vil absolutt anbefales!