Christian Prytz

Nordregt. 11 2615 Lillehammer

Siste vurderinger av Christian Prytz

I tvil

Klinikk: Christian Prytz Skrevet

Jeg var hos Prytz forrige uke da jeg har slitt med urinlekkasje siden fødsel. Forklarte etter beste evne dette sjenerende problemet, og jeg er nå 100% sikker på at han misforstod problemet. Jeg hadde visst to forskjellige problemer sa han. Etter å ha kikket inne på NHI om det jeg er ganske sikker på han tok feil om fikk jeg bekreftet at det ikke skyldes det han mente å være overaktiv blære. Jeg ringte også mitt legekontor for å diskutere det jeg hadde lest ifht hvilke problemer/symtomer jeg har. Jeg innrømmer at en lege er en lege og ikke feilfri, likevel er det andre gangen jeg kommer dit og informasjon og behandling deretter er på jordet..
Jeg er middels fornøyd, han som vesen er rolig og tar seg tid til deg som pasient. Tok også ny celleprøve med samme jeg var der, siden det er omtrent 2 år siden sist.
Leser at flere mener han er flink til å utføre dette, jeg er enig i det, han er ytterst varsom, men for min del er å ta en slik prøve helt ufattelig vondt! Jeg føder 13 barn på rappen enn å ta celleprøve 😂
Jeg tenker å få en annens spesialists vurdering om det er eller ikke overaltiv blære. Da jeg ikke føler at dette stemmer.
Jeg ser andre skriver masse positivt og mye er også det, men jeg føler at jeg virkelig ble misforstått.
Det skal sies også at det er ikke barebare å komme inn hos hvem som helst uansett om de er spesialister på kvinneunderliv å snakke om at det kommer en "teskje" urin i trusen uten at jeg merker det før jeg eventuelt må på toalettet.

Erfaren og trygg. Litt lukket i samtalen

Klinikk: Christian Prytz Skrevet

Kan bli bedre på: Kommunikasjon med pasient.Oppfordrer til økt åpenhet.

Super!

Klinikk: Christian Prytz Skrevet

Alltid hyggelig. Får meg til å føle meg trygg og godt ivaretatt. En gynekolog av de sjeldne, som også ser hele mennesket. Det har faktisk blitt nesten trivelig å gå til gynekologen - som å komme innom hos en god venn :) Selve undersøkelsen glemmer man - både under og etter. Grundig, flink og seriøs :)