Mikael Schuster-Røijen

Mikael Schuster-Røijen er gynekolog i Sarpsborg

Siste vurderinger av Mikael Schuster-Røijen

Kunnskapsrik og seriøs lege

Klinikk: Sarpsborg Spesialistsenter Skrevet

Den beste gynekologen jeg har vært hos.Virkelig satt seg inn i mine problemer, forklarte alt underveis behandlingen og hjalp meg!Takket være ham, har vi fått barn! Alltid presis når det gjelder tid.

Medmenneskelig og trygg

Klinikk: K5 Klinikken Skrevet

Varm og imøtekommende, og tok meg på alvor. Var tålmodig, og brukte tid på å gjøre meg trygg. Forklarte alt underveis. Han ser pasienten og historien, og bruker ord som er enkle å forstå. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt.

Trygg og faglig dyktig lege.

Klinikk: K5 Klinikken Skrevet

Opplevde ham som en meget trygg og dyktig lege. Hyggelig førsteinntrykk ved at han selv kommer ut og hilser på og henter pasienten. Forklarer godt, og roer ned stressede og engstelige pasienter med gode behandlingsløsninger.
Det skader heller ikke med hyggelige og flinke helsesekeritærer og trivelige lokaler.

En fantastisk lege

Klinikk: Sarpsborg Spesialistsenter Skrevet

Effektiv og tydelig informasjon både før og etter undersøkelsen. Trygg og kyndig behandling, der en virkelig føler seg ivaretatt. Han behandler hver pasient som om det var hans beste venn. En god leveregel for en lege !

Klinikk: Sarpsborg Spesialistsenter Skrevet

Jeg har ikke ord for en fantastisk lege. Jeg kom dit fra henvisning fra legen min for gynekolog hjelp, dette tok han på strak arm og problemene ble løst på null komma niks. Han er ikke bare en fantastisk gynekolog men en mann som virkelig åpnert øynene mine og genuint bryr seg om deg som menneske. Undersøkelsen gikk smertefritt, det var overhodet ikke ubehagelig slik man ofte ser hos gynekolog. Mannen er helt fantastisk, morsom, svært kunnskapsrik men forklarer på et nivå som gjør at pasienten forstår. Han er meget presis og kommer ut og møter deg og tar deg i hånden, noe jeg synes er en utrolig fin gest som gir en varm velkomst. Jeg skal aldri gå til noen andre.

En lege av de sjeldne...!

Klinikk: Sarpsborg Spesialistsenter Skrevet

Jeg vet ikke hva som er det beste med denne legen, hans faglige dyktighet eller menneskelighet, men her får man i hvert fall både "i pose og sekk"! Har aldri møtt en lege med en slik evne til å se meg og problemstillingen man kommer med, og også det som eventuelt ligger under. Man føler virkelig at han bryr seg, og at de forslag til behandling han presenterer, kommer på bakgrunn av faglig ekspertise - og et oppriktig ønske om det beste for hele pasienten.
Selv i en hektisk hverdag med stort pasienttrøkk, hadde han tid til meg. Utrolig takknemlig for den hjelp jeg til nå har fått fra ham!

En fantastisk dyktig og behagelig gynekolog.

Klinikk: Sarpsborg Spesialistsenter Skrevet

Mitt inntrykk av lege Mikael Schuster - Røijen, var 100 % positivitet. Fra mange år med Dr Engebretsen, til Dr Mikael S Røijen var det ingen forandringer, vedr det å føle seg ivaretatt på en fantastisk, profesjonell, og menneskelig måte.
Dr Mikael var nok en smule mer energisk og morsom, og det er så flott, å få en slik dyktig lege som lege Mikael S Røijen, som etterfølger av dr Engebretsen. Og når man i tillegg møter den nydelige og menneskelige, lege sekretæren som har fulgt Dr Engebretsen i mange, mange år. Så er konklusjonen min den, at bedre kan det ikke bli. :) Han/ de er super dyktige. :)

Fantastisk lege!!!

Klinikk: Sarpsborg Spesialistsenter Skrevet

En skikkelig lege som ser deg som menneske, er faglig dyktig og tar vare på pasienten! Vært hos han ti ganger nå, og kommer ut derfra ikke bare behandlet i kropp, men også i sinn!!
Anbefales på det sterkeste!

Kjempehyggelig!

Klinikk: Sarpsborg Spesialistsenter Skrevet

Veldig flink lege. Virker som om han kan faget sitt. Forklarer alt han gjør med ord som pasienten forstår. Kan absolutt anbefale Mikael Schuster-Røijen!

En flink gynekolog.

Klinikk: Sarpsborg Spesialistsenter Skrevet

En flink och tydlig gynekolog. Otroligt duktig inom endometrios. Tar sig tid att lyssna och är otroligt hjälpsam.

Suveren

Klinikk: Sarpsborg Spesialistsenter Skrevet

Denne legen er virkelig dyktig. Imøtekommende og informerende. Forklarer på en forstående måte. Anbefales på det sterkeste

Fantastisk!

Klinikk: Sarpsborg Spesialistsenter Skrevet

Dette må være en av landets beste gynekologer. Han er rolig, har en behagelig stemme og er i tillegg morsom. Han viser forståelse for at man er usikker og legger frem flere alternativer som løsninger på problemer og utfordringer. Jeg fikk også beskjed om at det bare var å ringe om jeg lurte på noe, eller trengte hjelp! Jeg kan virkelig anbefale han videre :)

Beste legen jeg har vært hos

Klinikk: Mikael Schuster-Røijen Skrevet

Han er urolig dyktig. Han fikk meg til å føle meg trygg. Han ser mer enn hva som er på overflaten av et individ. Svært omsorgsfull Lege. Anbefaler han på det sterkeste :)

Dyktig, interessert og omsorgsfull

Klinikk: Mikael Schuster-Røijen Skrevet

Er selv i bransjen, og denne legen er uten tvil faglig svært dyktig. Selve undersøkelsen gikk smertefritt (pleier å gjøre litt vondt å ta celleprøve synes jeg) og jeg fikk svar på alle mine spørsmål. Ser en annen skriver tidligere at han kunne vært psykolog i tillegg, og det slo meg også. Jeg følte virkelig at denne legen brydde seg om meg i den tiden jeg var inne, han tok seg god tid, og ga meg gode råd om mine bekymringer. Jeg har vært hos psykolog tidligere, men denne korte samtalen har fått meg til å tenke nytt, og jeg føler meg nå rustet til forandring - jeg føler meg viktig i mitt liv. 10 av 10, tusen takk!

Den beste legen som er å oppdrive!

Klinikk: Mikael Schuster-Røijen Skrevet

Fantastisk flink lege som tar vare på deg, kunne vært psykolog i tilegg, merker nesten ikke at han er der og vips så kan det ha godt en time, kommer inn som nervevrak ut går ut som et helt nytt menneske <3 Har redda meg mange ganger :)

Meget behagelig og dyktig mann

Klinikk: Mikael Schuster-Røijen Skrevet

Behagelig lege, ingenting å grue seg for. Ikke hardhent. Tok prøver og skiftet spiral uten at det gjorde forferdelig vondt. Følte meg godt tatt vare på av legen og assistenten. Anbefales på det varmeste.

fantastisk

Klinikk: Mikael Schuster-Røijen Skrevet

Tar virkelig vare på deg, og du kjenner nesten ikke at han er der.