Mikael Schuster-Røijen

K5 Klinikken
Mann, 56 år

Spesialisering

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

Autorisert

1993

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert.

Praksis

K5 Klinikken Telefonnummer69 10 30 0069 10 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kalnesveien 5 1712 Grålum
Vis kart
Mikael Schuster-Røijen er gynekolog i Sarpsborg

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
19 vurderinger
Tilgjengelighet
14 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
19 vurderinger
Service
14 vurderinger

Siste vurderinger av Mikael Schuster-Røijen

Flink

Klinikk: K5 Klinikken Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Fantastisk flink og empatisk. Ser hele deg og er meget faglig dyktig. Meget god på kommunikasjon. Etter å vært hos han fikk jeg oppklart hvorfor jeg har så mye vonter og problemer.

Fantastisk hyggelig mann

Klinikk: K5 Klinikken Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Meget empatisk, lyttende og svært gode kommunikasjonsevner.

Fremstår som engasjert faglig og interessert

Rask og dyktig i undersøkelsessituasjonen

Kunnskapsrik og seriøs lege

Klinikk: Sarpsborg Spesialistsenter Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Den beste gynekologen jeg har vært hos.Virkelig satt seg inn i mine problemer, forklarte alt underveis behandlingen og hjalp meg!Takket være ham, har vi fått barn! Alltid presis når det gjelder tid.

Medmenneskelig og trygg

Klinikk: K5 Klinikken Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Varm og imøtekommende, og tok meg på alvor. Var tålmodig, og brukte tid på å gjøre meg trygg. Forklarte alt underveis. Han ser pasienten og historien, og bruker ord som er enkle å forstå. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt.

Trygg og faglig dyktig lege.

Klinikk: K5 Klinikken Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Opplevde ham som en meget trygg og dyktig lege. Hyggelig førsteinntrykk ved at han selv kommer ut og hilser på og henter pasienten. Forklarer godt, og roer ned stressede og engstelige pasienter med gode behandlingsløsninger.
Det skader heller ikke med hyggelige og flinke helsesekeritærer og trivelige lokaler.