Terje Skotheim

Gynekologisk Senter

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1980

Gynekologisk Senter Telefonnummer75 52 39 0075 52 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 60 8006 Bodø
Terje Skotheim er gynekolog i Bodø

Siste vurderinger av Terje Skotheim

Meget fornøyd!

Klinikk: Gynekologisk Senter Skrevet

Føler meg godt ivaretatt og føler meg absolutt trygg hos denne legen, profesjonell og kunnskapsrik. Er også ærlig og rett på sak, noe jeg setter pris på. Anbefales!

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Klinikk: Gynekologisk Senter Skrevet

Jeg har vært pasient hos Skotheim siden 1998. Han hjalp meg da med problemer jeg hadde etter å ha født min første sønn. Etter den gangen har jeg kun benyttet meg av han ved gynekologiske undersøkelser selv om jeg bodde i Oslo fram til 2003. Jeg fikk meget god oppfølging hos han under og etter mitt tredje og siste svangerskap. Jeg stoler 100 prosent på han og føler meg trygg når jeg er på konsultasjon hos han. Har aldri opplevd å ikke få time når jeg har trengt det.

Lang ventetid og dårlig kommunikasjon

Klinikk: Gynekologisk Senter Skrevet

•Svært vanskelig å komme gjennom på telefon for å få bestilt time
•Utrolig lang ventetid for få time (opptil 6mnd)
•Opplevd flere ganger at prøvematrialet ikke har vært tilstrekkelig bra og at jeg har blitt innkallet på nytt på grunn av dette. NY VENTE TID PÅ NY TIME! Og på ny må man årdne med barnevakt og fri fra jobben.
•Dårlig informasjon,fører til usikkerhet og unødvendige bekymringer hos pasient
• Usaklige kommentarer som: " I disse krefttider ved Nordlandssykehuset kan det være at de har funnet noe i prøvene siden dem ber om mer prøvematriale". Dette var etter at jeg ble re-innkallet og det sto i innkallelsen at prøvematerialet var forurenset og ikke kunne brukes.
Resultat: jeg ble LIVREDD!!!
•Alt dette fører til at jeg har vanskelig for å stole på både prøveresultat og det som blir sagt.

Positivt:
•Virker faglig dyktig og proffesjonell ved undersøkelse og dersom jeg spør om noe jeg lurer på.
•Dama i resepsjonen er helt FANTASTISK!

Forbedringer:
Jeg skulle ønsket at ventetiden var kortere og at det var lettere å komme gjennom på telefon.
Videre hadde det vært svært mye bedre dersom empatien,medmenneskeligheten og kommunikasjonen var på plass.
Dersom prøvemateralet blir så forurenset eller at prøvematerialet av andre grunner ikke er godt nok burde pasienten få innkallelse iløpet av korttid. Ventetiden skaper utrygghet og unødvendig redsel.

Konklusjon:
Etter å ha gått hos Skotheim i svært mange år har jeg nå bestemt meg for å bytte gynekolog.

Føler meg utilpass

Klinikk: Gynekologisk Senter Skrevet

Han lytter og spør, det skal han ha. Faglig dyktig, ja.
En gang jeg lå der, begynte han å prate om kosthold. Om jeg ikke skulle begynne å spise eple og sunne ting.
Antageligvis syntes han jeg var overvektig.
Hva jeg spiser hadde ingenting med denne gynekologiske undersøkelsen å gjøre.
Og ja jeg elsker epler, men det er ikke sånt jeg vil bli konfrontert med når jeg ligger med bena i vers.
Det var mildt sagt ubehagelig.

Mobbing hos gynekologen. Sårt nok

Men ja, faglig dyktig. Men lite empatisk og menneskekjenner

OK

Klinikk: Gynekologisk Senter Skrevet

Men det er for tungvint i 2017 å måtte ringe og bestille time i bestemte åpningstider. En epostadresse hadde hjulpet mye på kommunikasjonen med pasientene.