Terje Skotheim

Terje Skotheim er gynekolog i Bodø

Siste vurderinger av Terje Skotheim

OK

Klinikk: Gynekologisk Senter Skrevet

Men det er for tungvint i 2017 å måtte ringe og bestille time i bestemte åpningstider. En epostadresse hadde hjulpet mye på kommunikasjonen med pasientene.

Flink og grundig

Klinikk: Gynekologisk Senter Skrevet

Ble henvist fra fastlege og fikk time innen halvannen uke, opplevde Skotheim som faglig dyktig og en behagelig person å forholde seg til, svarer tydelig på spørsmål, og klar plan for videre oppfølging. Anbefales.

Litt lite pasientvennlig?

Klinikk: Gynekologisk Senter Skrevet

Jeg opplever Skotheim som profesjonell. Han gjennomfører undersøkelsene på en skånsom måte og er flink til å forklare. Men han kan være litt brysk av og til.

Jeg opplever at han viser litt liten forståelse for plager jeg har.

Hadde vært fint om han lyttet litt mer og ikke avfeide alle problemer som bagateller. For pasienten kan det faktisk være av stor betydning.

Kunnskapsrik, men veldig usympatisk

Klinikk: Gynekologisk Senter Skrevet

Ventetiden for å få time er på månedsvis de gangene jeg har bestillt time.

Lite forståelse å spore hos de som jobber der. Ble blandt annet nektet 6 ukerskontroll hos Skotheim fordi jeg ikke hadde gått dit i svangerskapet (viste ikke at jeg kunne velge om jeg ville ha svangerskapskontrollene hos lege eller gynekolog). fastlegen min har aldri sett underlivet mitt, så ble til at jeg droppet kontrollen.

Lite empatisk type som avbryter og ikke lar en prate ferdig. Ingen rom for å kunne uttrykke bekymringer om f.eks. svangerskap. Avbrøt og avfeide meg da jeg prøvde å åpne meg ang. et tidligere svangerskap som nesten tok livet mitt.

Aldri mer tilbake dit.

Flink lege

Klinikk: Gynekologisk Senter Skrevet

Har fått god hjelp fra Skottheim, han er flink til å gi råd og veiledning. Ærlig, men ikke brutal. Minuset er at det er vanskelig å få tak i kontoret, kanskje de burde vurdere timebestilling på nett?