Eli Smedvig

Stavanger Gynekologi

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1979

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Stavanger Gynekologi Telefonnummer51 58 23 0051 58 23 ...
Gartnerveien 15 4016 Stavanger
Eli Smedvig er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Eli Smedvig

Ikke fornøyd

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Jeg var hos Eli pga smerter i nedre mageregion og ønsket å ta celleprøve. Har tidligere hatt begynnende celleforandring og ønsker å følge opp dette. Eli kalte meg for feil navn flere ganger og sa at det var unødvendig å ta celleprøve fordi det var bare et drøyt år siden sist. Jeg informerte henne om mine plager, men følte at jeg ble avvist. Jeg var siste pasient den dagen og hun var 30 min forsinket. Lurer på om det hadde noen betydning. Jeg har nå 3 måneder senere fått enda flere plager og vil definitivt ikke gå til henne neste gang! Surt å betale 500kr og ikke få den undersøkelsen en følte behov for! Jeg lurer nå i ettertid på om hun har sett i feil journal når jeg var tilstede pga st hun sa feil fornavn på meg 3 ganger. #Sjekkdeg

Dyktig

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Dette er en dyktig og lyttende lege. Hun svarer godt og foreståelig på spørsmål. Det andre leger ikke har fått til eller kunnet svare på klarer alltid hun å finne ut av. Håper hun jobber mange år til !!

Fantastisk dame

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Jeg føler meg utrolig ivaretatt hos Eli. Har vært hos henne flere ganger og sitter igjen med samme følelse etter hvert besøk. Foor ei koselig dame og dyktig gynekolog. Hun forklarer og tar seg tid til litt ekstra smalltalk.

Imøtekommende

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Eli er helt fantastisk på alle måter! Hun er imøtekommende, hun bryr seg, hun lytter og snakker slik at det er behagelig besøk og hun er enormt kunnskapsrik.
Jeg har blitt fulgt opp av henne i svangerskap, og føler meg kjempetrygg på hvert eneste besøk :)
Hun vet virkelig hva hun driver med, har vært overlege på føden før, og hun viser hun brenner for faget sitt!!

God tid, men lite praktisk informasjon

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Eli er en hyggelig dame, som tar seg god tid til meg når jeg er der. Jeg savner likevel praktisk informasjon. Dette har vært gjennomgående, og jeg opplever at det alltid er mye jeg lurer på etter en konsultasjon der.
Så selvom hun er grei, og praten sitter løst, ønsker jeg fakta om min tilstand uoppfordret - slik at jeg slipper å be fastlegen min forklare meg hva gynekologen min har gjort.