Eli Smedvig

Stavanger Gynekologi
Gartnerveien 15 4016 Stavanger
Eli Smedvig er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Eli Smedvig

God tid, men lite praktisk informasjon

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Eli er en hyggelig dame, som tar seg god tid til meg når jeg er der. Jeg savner likevel praktisk informasjon. Dette har vært gjennomgående, og jeg opplever at det alltid er mye jeg lurer på etter en konsultasjon der.
Så selvom hun er grei, og praten sitter løst, ønsker jeg fakta om min tilstand uoppfordret - slik at jeg slipper å be fastlegen min forklare meg hva gynekologen min har gjort.

Dyktig og varm gynekolog

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Jeg får ikke roset denne legen nok! Makan til varmt menneske skal man lete lenge etter. Hun tar seg veldig god tid til small-talk før, under og etter undersøkelsen, noe som er med på å gjøre besøket veldig behagelig, særlig med tanke på at man er hos en gynekolog.
Dr. Smedvig er dyktig, varm og forståelsesfull.

Utrolig førnøyd

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Dette er en lege som tar seg god tid når du først får tid med henne. Hun er behagelig og et varmt menneske. Jeg gikk til henne når jeg var gravid. Hadde med meg min mann en gang og han synes og hun er fantastisk.
Hun opplyser godt og ordnet med henvisning til sykehuset, mens der min fastlege ikke brydde seg..

Det tar tid for å få en time med henne, men det er absolutt verdt ventetiden hvis du kan vente.

Fantastisk!!

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Smedvig er en flott lege som tar seg god tid til pasienten. Strekker seg gjerne det lille ekstra! Dyktig og profesjonell