Eli Smedvig

Stavanger Gynekologi

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1979

Stavanger Gynekologi Telefonnummer51 58 23 0051 58 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gartnerveien 15 4016 Stavanger
Eli Smedvig er gynekolog i Stavanger

Siste vurderinger av Eli Smedvig

Fantastisk dame

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Jeg føler meg utrolig ivaretatt hos Eli. Har vært hos henne flere ganger og sitter igjen med samme følelse etter hvert besøk. Foor ei koselig dame og dyktig gynekolog. Hun forklarer og tar seg tid til litt ekstra smalltalk.

Imøtekommende

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Eli er helt fantastisk på alle måter! Hun er imøtekommende, hun bryr seg, hun lytter og snakker slik at det er behagelig besøk og hun er enormt kunnskapsrik.
Jeg har blitt fulgt opp av henne i svangerskap, og føler meg kjempetrygg på hvert eneste besøk :)
Hun vet virkelig hva hun driver med, har vært overlege på føden før, og hun viser hun brenner for faget sitt!!

God tid, men lite praktisk informasjon

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Eli er en hyggelig dame, som tar seg god tid til meg når jeg er der. Jeg savner likevel praktisk informasjon. Dette har vært gjennomgående, og jeg opplever at det alltid er mye jeg lurer på etter en konsultasjon der.
Så selvom hun er grei, og praten sitter løst, ønsker jeg fakta om min tilstand uoppfordret - slik at jeg slipper å be fastlegen min forklare meg hva gynekologen min har gjort.

Dyktig og varm gynekolog

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Jeg får ikke roset denne legen nok! Makan til varmt menneske skal man lete lenge etter. Hun tar seg veldig god tid til small-talk før, under og etter undersøkelsen, noe som er med på å gjøre besøket veldig behagelig, særlig med tanke på at man er hos en gynekolog.
Dr. Smedvig er dyktig, varm og forståelsesfull.

Utrolig førnøyd

Klinikk: Stavanger Gynekologi Skrevet

Dette er en lege som tar seg god tid når du først får tid med henne. Hun er behagelig og et varmt menneske. Jeg gikk til henne når jeg var gravid. Hadde med meg min mann en gang og han synes og hun er fantastisk.
Hun opplyser godt og ordnet med henvisning til sykehuset, mens der min fastlege ikke brydde seg..

Det tar tid for å få en time med henne, men det er absolutt verdt ventetiden hvis du kan vente.