Nils Sørheim

Gyn Tromsø

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1980)

Gyn Tromsø Telefonnummer942 41 149942 41 1 ...
Søndre Tollbodgt. 7 9008 Tromsø
Nils Sørheim er gynekolog i Tromsø

Siste vurderinger av Nils Sørheim

Snill og trygg

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Etter forskjellige vurderinger her inne var jeg veldig nervøs for hva jeg kunne forvente. Jeg synes det er veldig vanskelig å dra til gyn og er redd for hele settingen. Sørheim var både snill og trygg og interessert i å lytte, i tillegg til at han var veldig profesjonell og snakket meg gjennom hele undersøkelsen. Anbefales på det sterkeste, ikke bli skremt av negative vurderinger, for det stemmer ikke.

Kunnskapsrik og effektiv

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Svært fornøyd med undersøkelsen her. Han er effektiv, dyktig og informerer på en forståelig måte. Hyggelig og profesjonell.

Flink og rask

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Jeg syns han var fantastisk flink. Er livredd gynekologer i utgangspunktet grunnet tidligere opplevelser men han fjernet all frykt. Kjente ikke at han holdt på med undersøkelsen engang. Anbefales fra meg iallfall.

Hyggelig og kunnskapsrik

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Dette var min første gang hos gynekolog. Kom hit for en større undersøkelse. Han var veldig imøtekommende og flink til å svare på spørsmål både før og under undersøkelsen. Opplevde han som meget kunnskapsrik og opptatt av pasienten, følte meg veldig trygg. Drar gjerne hit igjen!

Profesjonell

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Var der for celleprøve. Nils Sørheim var hyggelig. Undersøkelsen gikk fint. Han var profesjonell og effektiv. På spørsmål jeg hadde fikk jeg gode svar.