Nils Sørheim

Nils Sørheim er gynekolog i Tromsø

Siste vurderinger av Nils Sørheim

Uprofesjonell, frekk og usympatisk

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Følte ikke at han lyttet eller svarer på spørsmål man stiller. Forteller at jeg ikke skal bli noe feitere fordi da mister jeg mensen og jeg vil da ikke være tykk og ensom som 50 åring med hjerte- og karrsykdommer. Er en helt på gjennomsnittsvekten for folk på min alder og høyde. Han sier mye rart og spør om mye rart. Ekkel opplevelse.

Behagelig lege

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Har vært hos Nils Sørheim både for innsetting av spiral, kontroll av denne og også celleprøve. Opplever han som veldig dyktig i det han gjør, han forklarer underveis hva han gjør og eventuelle funn. Opplever minimalt med ubehag under undersøkelsen i forhold til andre leger jeg har vært hos, alt foregår svært smidig og raskt samtidig som han er grundig.

Synes han virker både varm og profesjonell, men jeg ser jo at ikke alle har det samme inntrykket. Jeg drar definitivt dit og skifter spiralen til neste år, håper bare ikke han har pensjonert seg til da.

Ufølsom, frekk, usympatisk, ekkel!

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Var hos han på tidlig ultralyd da jeg følte "noe" var galt. Kom inn med min samboer og ble bedt med en gang om å kle av meg, ingenting å dekke meg til med, fikk høre hvor "fin" vagina jeg hadde, peisa inn ultralyden uten forvarsel, fikk beskjed om å bruke telefon å ta bilder. Han spurte hvor langt jeg var på vei og jeg svarte 10 uker " VEL HER ER DET IKKE NOE FOSTER PÅ 10 UKER"

Den mest stygge og frekkeste personen jeg har vært hos! Så ufølsom! Jagde oss ut og rett på UNN for HCG blodprøve. Dro rett til fastlegen å gråt for å få dra til unn på ny ultralyd! Dessverre var fosteret dødt. ALDRI dra til han! Aldri!

Usympatisk lege

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Veldig misfornøyd! Følte ikke at jeg ble hørt og kom ut med tårer i øynene.. ikke fikk jeg dekke meg til som hos andre gynekologer, og ikke var det verken informasjon eller hjelp og få..

Bitter og usympatisk

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Ble behandlet som en maskin - ingen tanke på hva jeg som kvinne kunne føle eller mene. Han feiet bort alle mine spørsmål med veldig usympatiske og "gammeldagse" meninger:
Jeg ble sett ned på for å ikke ville ta p-piller fordi jeg ikke vil ha ekstra hormoner i kroppen, han sa nesten at jeg var dum fordi jeg fortsatt da hadde sex med min samboer når jeg ikke ville ha barn enda, og når jeg forklarte at jeg var litt bekymret og plaget av sopp-infeksjon fikk jeg høre et tekstbok svar om min underlivshelse og hvordan jeg tydligvis gjorde alt feil hvis det problemet oppsto. Ikke greit! Ingen videre spørsmål var godtatt fordi han var litt bak skjema og dermed ble jeg bare bedt til å betale og gå...

Jeg forventer en lege som kan ha en samtale og forklare de bekymringene som pasienten har! Ikke bare ta en sjapp og ubehagelig kontrol hvor minimalt ble forklart.