Nils Sørheim

Gyn Tromsø

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1980

Gyn Tromsø Telefonnummer942 41 149942 41 1 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Søndre Tollbodgt. 7 9008 Tromsø
Nils Sørheim er gynekolog i Tromsø

Siste vurderinger av Nils Sørheim

Instrumentell

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Var der for å få fjernet hormonspiral. Han fremstod litt nedlatende/arrogant i kommunikasjonen, men grei nok før selve undersøkelsen/fjerningen. Jeg sa at jeg var veldig nervøs, pga. tidligere erfaringer. Han avfeide dette raskt, og hadde en formanende tone. Da jeg fikk vondt, og ble litt urolig så var han veldig brysk med meg, og ble irritert med en gang. Sa at dette her gikk ikke. Jeg gikk senere til en annen gynekolog for å få det gjort, hun var roligheten selv, og det gikk fint!

Trygg og effektiv

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Skulle gjennomføre innvendig ultralyd og ta celleprøve. Før timen var jeg engstelig, og gruet meg veldig. Dr. Sørheim respekterte dette og tok seg tid til å svare på spørsmålene jeg hadde før han satt i gang med undersøkelsen. Underveis roet han meg ned og han virket veldig trygg. Han jobbet meget raskt og effektivt samtidig som han var informativ. Kommer gjerne tilbake!

Kunnskapsrik og rolig

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

En fantastisk lege. God tid, nøye, forklarer godt. Veldig forsiktig, ingen ubehag i forhold til undersøkelse.
Humoristisk og god til å avlede under undersøkelsen som i utgangspunktet er ubehagelig.
Kan på det varmeste anbefales.

Trygg og behagelig opplevelse.

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Møter en hyggelig og profesjonell gynekolog for celleprøve/livmorhalsprøve og gynekologisk sjekk. Han er grundig men samtidig effektiv. Jeg føler meg trygg og istedenfor å snakke om "vær og vind" under selve undersøkelsen så forklarer han hele tiden hva han skal gjøre og hva han ser og kjenner. Veldig profosjonell!
Han forklarer så prosessen for når jeg får svar på prøven og at hvis det skulle være noe med prøven så vil jeg bli fulgt opp av de (klinikken). Han var rask å skulle ta meg i hånda etter å ha forklart alt, men fikk også spurt diverse andre spørsmål som han tok seg tid til å svare på og forklarte grundig.
Veldig god opplevelse!
Mye mulig at jeg blir å ønske meg dit når jeg blir gravid.
Eneste minus: litt "grått" lokale/kontor.

-Kvinne,

Hardhendt

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Ble henvist hit for å få en liten operasjon. Hadde biopsi som også tilsa at denne operasjonen var nødvendig. Kom inn til han, og han så ikke det den andre gynekologen eller fastlegen så (selv med biopsi som konkluderte med det samme). Dermed avviste han operasjonen. Han var veldig hardhendt, rev og slet selv om jeg sa i fra. Selv når jeg lå og skrek var han like hardhendt. Fikk et tørkepapir for å tørke tårene så fortsatte han. Ble sendt ut derifra med beskjed om å finne ut av problemet selv, og ha sex selv om det gjør vondt.

Fraråder andre fra å dra dit. Det var en veldig ubehagelig og ond opplevelse. Gikk flere dager før det ikke lengre gjorde vondt.