Nils Sørheim

Tlf: 942 41 149

Siste vurderinger av Nils Sørheim

Profesjonell og hyggelig

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Han er flink til å forklare prosessen i det han gjør, en hyggelig og profesjonell lege. Føler meg trygg på han som lege og føler meg ivaretatt som pasient.

Ikke dra hit

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Etter å ha opplevd en uventet MA, som kom som et sjokk og var noe jeg opplevde som traumatisk, ble jeg dessverre henvist hit. Var på gråten når jeg kom inn til han og sa at jeg var veldig nervøs. Dette avfeide han raskt og ønsket å gå direkte på undersøkelsen. Mens jeg lå der pratet han latin over hodet på meg, og spurte meg ut om hva jeg studerte, om jeg hadde gode nok karakterer til det, hvor jeg jobbet, og om jeg hadde vært ''flink'' med tanke på å ha få sexpartnere. Han avsluttet konsultasjonen med å skjenne på meg fordi jeg har valgt å begynne med celleprøver før fylte 25, for da ble det så mye trafikk hos han.

Urovekkende at denne klinikken er førstevalget til fastleger i Tromsø. Jeg byttet fastlege etter dette, og måtte dra til den nye for å få trøst og prate ut etter denne timen.

- Medisinstudent

Flink lege

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Har vært der i forbindelse med innsetting og fjerning av spiral, han var rask, profesjonell og hyggelig. Han svarte også godt på alle spørsmål jeg hadde i forbindelse med prosedyren. Jeg drar gjerne tilbake hit i fremtiden!

Meget hyggelig lege

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Gynekologiske undersøkelser er ikke det morsomste man vet og jeg gruet meg til å gå, men Dr. Sørheim var helt fantastisk, og det var ikke noe å være redd for. En behagelig lege.

Godt inntrykk

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Har vært pasient her de siste 10 årene og har et godt inntrykk både av faglig kompetanse og praktisk gjennomføring av undersøkelse/behandling. Har utført forskjellige prosedyrer som celleprøver, konisering, UL i svangerskap og spiral. Ingen dårlige erfaringer. Han har litt å hente på kommunikative ferdigheter men jeg føler meg trygg som pasient.