Nils Sørheim

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1980)

Gyn Tromsø Telefonnummer77 61 17 0777 61 17 ...
Søndre Tollbodgate 7 B 9008 Tromsø
Nils Sørheim er gynekolog i Tromsø

Siste vurderinger av Nils Sørheim

Trygg og behagelig opplevelse.

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Møter en hyggelig og profesjonell gynekolog for celleprøve/livmorhalsprøve og gynekologisk sjekk. Han er grundig men samtidig effektiv. Jeg føler meg trygg og istedenfor å snakke om "vær og vind" under selve undersøkelsen så forklarer han hele tiden hva han skal gjøre og hva han ser og kjenner. Veldig profosjonell!
Han forklarer så prosessen for når jeg får svar på prøven og at hvis det skulle være noe med prøven så vil jeg bli fulgt opp av de (klinikken). Han var rask å skulle ta meg i hånda etter å ha forklart alt, men fikk også spurt diverse andre spørsmål som han tok seg tid til å svare på og forklarte grundig.
Veldig god opplevelse!
Mye mulig at jeg blir å ønske meg dit når jeg blir gravid.
Eneste minus: litt "grått" lokale/kontor.

-Kvinne,

Hardhendt

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Ble henvist hit for å få en liten operasjon. Hadde biopsi som også tilsa at denne operasjonen var nødvendig. Kom inn til han, og han så ikke det den andre gynekologen eller fastlegen så (selv med biopsi som konkluderte med det samme). Dermed avviste han operasjonen. Han var veldig hardhendt, rev og slet selv om jeg sa i fra. Selv når jeg lå og skrek var han like hardhendt. Fikk et tørkepapir for å tørke tårene så fortsatte han. Ble sendt ut derifra med beskjed om å finne ut av problemet selv, og ha sex selv om det gjør vondt.

Fraråder andre fra å dra dit. Det var en veldig ubehagelig og ond opplevelse. Gikk flere dager før det ikke lengre gjorde vondt.

Uprofesjonell, frekk og usympatisk

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Følte ikke at han lyttet eller svarer på spørsmål man stiller. Forteller at jeg ikke skal bli noe feitere fordi da mister jeg mensen og jeg vil da ikke være tykk og ensom som 50 åring med hjerte- og karrsykdommer. Er en helt på gjennomsnittsvekten for folk på min alder og høyde. Han sier mye rart og spør om mye rart. Ekkel opplevelse.

Behagelig lege

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Har vært hos Nils Sørheim både for innsetting av spiral, kontroll av denne og også celleprøve. Opplever han som veldig dyktig i det han gjør, han forklarer underveis hva han gjør og eventuelle funn. Opplever minimalt med ubehag under undersøkelsen i forhold til andre leger jeg har vært hos, alt foregår svært smidig og raskt samtidig som han er grundig.

Synes han virker både varm og profesjonell, men jeg ser jo at ikke alle har det samme inntrykket. Jeg drar definitivt dit og skifter spiralen til neste år, håper bare ikke han har pensjonert seg til da.

Usympatisk lege

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Veldig misfornøyd! Følte ikke at jeg ble hørt og kom ut med tårer i øynene.. ikke fikk jeg dekke meg til som hos andre gynekologer, og ikke var det verken informasjon eller hjelp og få..