Nils Sørheim

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1980)

Gyn Tromsø Telefonnummer77 61 17 0777 61 17 ...
Søndre Tollbodgate 7 B 9008 Tromsø
Nils Sørheim er gynekolog i Tromsø

Siste vurderinger av Nils Sørheim

Bitter og usympatisk

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Ble behandlet som en maskin - ingen tanke på hva jeg som kvinne kunne føle eller mene. Han feiet bort alle mine spørsmål med veldig usympatiske og "gammeldagse" meninger:
Jeg ble sett ned på for å ikke ville ta p-piller fordi jeg ikke vil ha ekstra hormoner i kroppen, han sa nesten at jeg var dum fordi jeg fortsatt da hadde sex med min samboer når jeg ikke ville ha barn enda, og når jeg forklarte at jeg var litt bekymret og plaget av sopp-infeksjon fikk jeg høre et tekstbok svar om min underlivshelse og hvordan jeg tydligvis gjorde alt feil hvis det problemet oppsto. Ikke greit! Ingen videre spørsmål var godtatt fordi han var litt bak skjema og dermed ble jeg bare bedt til å betale og gå...

Jeg forventer en lege som kan ha en samtale og forklare de bekymringene som pasienten har! Ikke bare ta en sjapp og ubehagelig kontrol hvor minimalt ble forklart.

Profesjonell

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Virker å være veldig profesjonell. Han virket forståelsesfull både under samtale før, og under selve undersøkelsen. Han fortalte alt han gjorde mens han undersøkte meg. Og han forklarte hva det og det betydde. Kommer nok til å gå til han igjen ved neste rutineundersøkelse.

Profesjonell og hyggelig

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Han er flink til å forklare prosessen i det han gjør, en hyggelig og profesjonell lege. Føler meg trygg på han som lege og føler meg ivaretatt som pasient.

Ikke dra hit

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Etter å ha opplevd en uventet MA, som kom som et sjokk og var noe jeg opplevde som traumatisk, ble jeg dessverre henvist hit. Var på gråten når jeg kom inn til han og sa at jeg var veldig nervøs. Dette avfeide han raskt og ønsket å gå direkte på undersøkelsen. Mens jeg lå der pratet han latin over hodet på meg, og spurte meg ut om hva jeg studerte, om jeg hadde gode nok karakterer til det, hvor jeg jobbet, og om jeg hadde vært ''flink'' med tanke på å ha få sexpartnere. Han avsluttet konsultasjonen med å skjenne på meg fordi jeg har valgt å begynne med celleprøver før fylte 25, for da ble det så mye trafikk hos han.

Urovekkende at denne klinikken er førstevalget til fastleger i Tromsø. Jeg byttet fastlege etter dette, og måtte dra til den nye for å få trøst og prate ut etter denne timen.

- Medisinstudent

Flink lege

Klinikk: Gyn Tromsø Skrevet

Har vært der i forbindelse med innsetting og fjerning av spiral, han var rask, profesjonell og hyggelig. Han svarte også godt på alle spørsmål jeg hadde i forbindelse med prosedyren. Jeg drar gjerne tilbake hit i fremtiden!