Narguiza Svanadze

Din Gynekolog på Jessheim, GMS, Legekontoret

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2004)

GMS, Legekontoret Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ...
Trondheimsveien 60 2050 Jessheim
Narguiza Svanadze er gynekolog i Ullensaker

Siste vurderinger av Narguiza Svanadze

Ikke mitt førstevalg

Klinikk: Din Gynekolog på Jessheim Skrevet

Hei vært hos Nargiza tre ganger og er nå definitivt ferdig med å benytte hennes tjenester. Hun er er en veldig saklig, rolig og kontrollert person, og man kan savne litt hjertevarme og åpenhet. Fikk fjernet og satt inn ny spiral hos henne (har gjort det tre ganger før hos andre gynekologer) og det var langt mer smertefullt og ubehagelig enn man kan forvente. Hun brukte lang tid og virket nesten usikker på hvordan hun skulle gå frem. Mye rot med å få time, få bekreftet time og få prøvesvar. Det er muligens ikke Nargiza sin feil, men det bidrar ikke positivt til helhetsopplevelsen.

Ubehagelig lege.

Klinikk: GMS, Legekontoret Skrevet

En ubehagelig lege som ikke bryr seg om pasienten hører ikke når du sier det er vondt.
Anbefales å finne annen hjelp.

Meget misførnøyd

Klinikk: GMS, Legekontoret Skrevet

Her ble jeg møtt med arroganse og ble regelrett overkjørt. Prøvde å forklare situasjon, men det var uinteressant. Gynekologen snakket også "over hodet" mitt og diskuterte. Pasienter blir diskutert blant kollegaer, og møtte ikke ett eneste vennlig smil. Anbefales overhodet ikke til andre. Dette var en ubehagelig og nedverdigene opplevelse.

Dyktig lege !

Klinikk: GMS, Legekontoret Skrevet

En dyktig, kunnskapsrik og troverdig gynekolog som brukte tid og lyttet. Jeg følte meg godt ivaretatt. Veldig varm, forståelsesfull.
Jeg vil kontakte samme lege neste gang!
Anbefales til alle på det sterkeste.
Ekstra pluss flotte lokaler.

ubehagelig

Klinikk: GMS, Legekontoret Skrevet

aldri noen gang har jeg opplevd en så ubehagelig undersøkelse som det her. hun er særdeles opptatt av utsende til pasient, og prater negativt om det istedet for å holde seg til saken man er der for. aldri aldri mer skal jeg dit