Oddvar Sviggum

Medi3 Ålesund

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1979

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Medi3 Ålesund
Sundgata 12A 6003 Ålesund
Oddvar Sviggum er gynekolog i Ålesund

Siste vurderinger av Oddvar Sviggum

Dyktig

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

Han er erfaren og dyktig, føler man er i gode hender her. Flink å forklare. Kan trygt anbefale han til andre

Dyktig

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

Denne gynekologen er svært dyktig. Man føler man er i gode hender hos han, og det er tydelig at han har lang erfaring og at han kan faget sitt godt. Jeg var først til en annen gynekolog som ikke kunne hjelpe meg, men da jeg dro til Oddvar Sviggum ble jeg kvitt problemet raskt.

Nedlatende og frekk

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

Gjorde de undersøkelsene han skulle, men hadde en ovenfra-og-ned-holdning, og hadde et nedlatende språk. Opplevdes rett og slett som hissig og frekk. Følte meg ikke tatt på alvor eller godt ivaretatt. Kommer dessverre til å måtte bytte gynekolog.

Nedlatende

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

Begge mine besøk hos Oddvar Sviggum har vært skuffende. Han oppførte seg nedlatende og uhøflig. Jeg følte at jeg fikk de undersøkelsene jeg skulle - men hele besøket gav meg likevel en dårlig smak i munnen. Han var veldig subjektiv når vi snakket om barn vs. ikke barn, og tok meg rett og slett ikke på alvor.

Utrolig dyktig, proffesjonell og behagelig.

Klinikk: Medi3 Ålesund Skrevet

Jeg er svært fornøyd med mine besøk hos dr. Sviggum. Han har vært behjelpelig med livmorhalsprøve, vanlig kontroll og bytte av p-stav. Han er et behagelig menneske som tar en på alvor, er raskt og effektiv og har ikke lang ventetid. Opplever han som svært kunnskapsrik og erfaren inne sitt felt. Han jobber i Medi3 men har avtale med det offentlige. Derfor kurante priser. Anbefales.