Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Anne Lise Windstad er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Anne Lise Windstad

Kan ikke anbefales

Klinikk: Anne Lise Windstad Skrevet

Belærende og bedrevitende. Virker snurt og lite åpen for at pasienten har meninger om egen helse. Deler venterom med klinikk for urologi for menn. Styr unna.

Trygg og hyggelig

Klinikk: Anne Lise Windstad Skrevet

Jeg var litt nervøs for min første GU, men fra det øyeblikket jeg kom in døra fikk hun meg til å føle meg trygg. Hun stilte spørsmå, virket interessert og var omtenksom og forståelsesfull.

Gjennom undersøkelsen forklarte hun alt hun gjorde og var veldig forsiktig. Anbefales på det sterkeste!

Følte meg trygg

Klinikk: Anne Lise Windstad Skrevet

Var min første gynekologiske undersøkelse, og et problem jeg syntes var pinlig. Hun opptrådte rolig og fikk meg til å føle meg trygg. Tok seg god tid og en grundig undersøkelse ble utført.
Fikk time ganske fort da de hadde en avbestilling.

Profesjonell og hyggelig

Klinikk: Anne Lise Windstad Skrevet

Det var riktignok lang ventetid, men når jeg først kom inn følte jeg meg veldig godt ivaretatt gjennom hele undersøkelsen. Hun var flink til å forklare og opplyse om hvert steg, noe som er veldig viktig under en gynekologisk undersøkelse.

Lite grundig undersøkelse og stresset

Klinikk: Anne Lise Windstad Skrevet

Forsinket i opp mot en time, forklare ingenting av hva hun gjorde og var veldig stresset. Fikk inntrykk av at hun ville bli fortest mulig ferdig for å ta lunsj. Hadde noen spørsmål i forhold til grunnen til at jeg var henvist, men fikk ikke svar på noe..