Anne Lise Windstad

Anne Lise Windstad

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1986)

Anne Lise Windstad Telefonnummer73 53 21 6573 53 21 ...
Brattørkaia 11 7010 Trondheim
Anne Lise Windstad er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Anne Lise Windstad

Negativt

Klinikk: Anne Lise Windstad Skrevet

Min første møte med legen var bra. Men videre opplevde jeg at hun tar ikke ansvar for sin behandling og følger ikke pasienter videre ( ihvertfall meg). Jeg fikk bivirkninger etter preparaten legen anbefalte. Jeg prøvde å ta kontakt med legen (slik alle må gjøre ifølge instruksen til medisin), men lyktes ikke.

Det er forferdelig når du blir alene med sine plager og er nød å finne en annen lege for å starte alt på nytt.
.......

No komments

Grundig og skikkelig!

Klinikk: Anne Lise Windstad Skrevet

Dyktig gynekolog som utviser trygghet og erfarenhet. Etter henne oppsøker jeg ingen annen gynekolog. Full tiltro til henne. Utviser ro, empati og forståelse under konsultasjonen. Kan ta opp alle bekymringer og blir møtt på en omsorgsfull måte. Tar seg dessuten alltid god tid. Meget fornøyd!

Forferdelig opplevelse (Verste Ever)

Klinikk: Anne Lise Windstad Skrevet

Anne Lise er et av de kaldeste og minst hyggelige menneskene jeg har vært bort i. Følte meg ikke tatt på alvor, og gikk ut av legekontoret hennes med tårer i øynene. Hun er så ubehagelig dame, som er ikke for profesjonell til å være Gynekolog .
Behandelt meg som om jeg var dum, og hørte ikke etter på mine problemer når jeg var redd, hun mangler forståelse og evnen til å lytte. Og betalingsterminalen ser ut til å være hovedfokus der på kontoret.
Hun var fort med å kaste meg ut av rommet.. Reiste fra timen med en vond følelse av å ikke bli ivaretatt, i tillegg til å føle meg avvist. Skal aldri dit igjen.

(Styr unna)

Trygg og rolig

Klinikk: Anne Lise Windstad Skrevet

Har vært hos dr. Windstad i forbindelse med innsetting og bytte av spiral. Hun tar seg god tid, skaper en rolig og trygg atmosfære og forklarer hva som skjer. Hun gjør en ubehagelig situasjon så rolig og komfortabel som mulig. Veldig fornøyd!

Kan ikke anbefales

Klinikk: Anne Lise Windstad Skrevet

Belærende og bedrevitende. Virker snurt og lite åpen for at pasienten har meninger om egen helse. Deler venterom med klinikk for urologi for menn. Styr unna.