Anne Lise Windstad

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1986)

Gaia Gynekologi Telefonnummer73 53 21 6573 53 21 ...
Brattørkaia 11 7010 Trondheim
Anne Lise Windstad er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Anne Lise Windstad

Klinikk: Gaia Gynekologi Skrevet

Kjempefornøyd med behandlingen og forklaringer.Veldig trivelig personer som jobber på klinikken. Rent .

Trygg, kunnskapsrik og empatisk

Klinikk: Gaia Gynekologi Skrevet

Jeg er en relativt ung dame (23 år) og har vært hos Anne Lise ved flere besøk, hovedsakelig for prevensjonsveiledning og innsetting av spiral. Opplevde hun som svært kunnskapsrik og komfortabel ved alle mine besøk, og anbefaler henne på det varmeste.

I tillegg til dette er hennes sekretær ei fantastisk dame som er svært behjelpelig.

Lite empatisk og virker til å ikke bry seg

Klinikk: Gaia Gynekologi Skrevet

Jeg sliter med mye smerter og Anne Lise sitt svar var «ja det blir det vanlig smertestillende». Ingen interrese i å hjelpe meg å finne ut hvorfor eller svare på mine spørsmål. Hun kan svare på ja og nei spørsmål men ofte vet jeg som pasient ikke hva jeg skal spørre.

Virker som hun kjeder seg og ikke bryr seg. Når jeg var der før første gang sa jeg at jeg har aldri vært hos gynekolog før. Hun viste det ikke noe respons og sa bare at jeg skulle ta av meg buksa.

Hun må virkelig sjekke seg selv og om hun har valgt riktig yrke, og tenke hvordan hun vil bli møtt i en sånn situasjon.

Skulle på oppfølging i februar men avlyste den og skal finne meg en annen gynekolog.

Trasig opplevelse i 2022

Klinikk: Gaia Gynekologi Skrevet

Pga seksuelle overgrep ba jeg om blandt annet at gyn. kommuniserte med meg i god tid før hun gjorde ting. Og forklarte. Når hun tok en indre celleprøve sa hun, selvfølgelig mens dette skjedde, at det ville kjennes ut som menskramper. Nei. Det kjentes ut som akkurat det hun gjorde. Ett torturinstrument som klipte meg i livmoren. Jeg brøt ut i gråt, mens hun deklamerte at jeg!, jeg ville aldri takle å få satt inn en spiral! Den ene stjernen går til kvinnen i resepsjonen, tusen tusen takk for at du holdt hånda mi og så at gråten kom fra mange smertepunkter.
Jeg hadde så sterke fysiske smerter i underlivet når jeg gikk derfra at jeg måtte bestille meg en drosje. Har vært hos henne før. Men, hun var absolutt ikke slik jeg husket. Var så naivt sikker på at en erfaren kvinnelig gynekolog ville ha bred erfaring og forståelse for seksuelle overgrep og konsekvensene de har..

Stresset, dårlig, uerfaren

Klinikk: Anne Lise Windstad Skrevet

Jeg var hos henne i mars for første gang. Hun satte inn utstyret, men ble feil 3-4 ganger. endelig fant hun den riktige. informerer ingenting gjennom undersøkelsen, jeg kan heller ikke se på ultralyd skjermen, kun henne. Jeg sa til henne at jeg har gått opp ca 10 kg ila 2 år, hun tok fram vekten, jeg måtte veie meg, så hadde hun en sånn BMI sirkel å sa om det skal bli enklere å bli gravid så må jeg gå ned 10 kg så jeg blir normalvekt. Til slutt før jeg gikk ut døra, sa hun at jeg hadde en cyste i eggstokken som ikke var farlig og jeg må komme om 6 måneder for kontroll, ingenting mer. Jeg gikk hjem deprimert pga vekten, og begynte å google cyste osv pga ingen informasjon jeg fikk ang det.