Anne Lise Windstad

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1986)

Gaia Gynekologi Telefonnummer73 53 21 6573 53 21 ...
Brattørkaia 11 7010 Trondheim
Anne Lise Windstad er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Anne Lise Windstad

Fantastisk gynekolog

Klinikk: Anne Lise Windstad Skrevet

Dette må være verdens flinkeste gynekolog. Forklarer godt hva hun gjør både før og underveis. Hun er svært empatisk og virker oppriktig interessert i pasientens beste. Har vært nervøs for innsetting av spiral men det gikk veldig lett!
Anbefales absolutt, får deg til å føle deg utrolig trygg og ivaretatt.

God pasientkontakt, nøye og og kunnskapsrik

Klinikk: Anne Lise Windstad Skrevet

Hadde time for innsetting av spiral. Utrolig dyktig til å få deg til å føle deg trygg og ivaretatt. Forklarer nøye hva som skjer underveis, og veldig imøtekommende for spørsmål. Hyggelig og positiv. Kan anbefale henne på det varmeste.

Negativt

Klinikk: Anne Lise Windstad Skrevet

Min første møte med legen var bra. Men videre opplevde jeg at hun tar ikke ansvar for sin behandling og følger ikke pasienter videre ( ihvertfall meg). Jeg fikk bivirkninger etter preparaten legen anbefalte. Jeg prøvde å ta kontakt med legen (slik alle må gjøre ifølge instruksen til medisin), men lyktes ikke.

Det er forferdelig når du blir alene med sine plager og er nød å finne en annen lege for å starte alt på nytt.
.......

No komments

Grundig og skikkelig!

Klinikk: Anne Lise Windstad Skrevet

Dyktig gynekolog som utviser trygghet og erfarenhet. Etter henne oppsøker jeg ingen annen gynekolog. Full tiltro til henne. Utviser ro, empati og forståelse under konsultasjonen. Kan ta opp alle bekymringer og blir møtt på en omsorgsfull måte. Tar seg dessuten alltid god tid. Meget fornøyd!

Forferdelig opplevelse (Verste Ever)

Klinikk: Anne Lise Windstad Skrevet

Anne Lise er et av de kaldeste og minst hyggelige menneskene jeg har vært bort i. Følte meg ikke tatt på alvor, og gikk ut av legekontoret hennes med tårer i øynene. Hun er så ubehagelig dame, som er ikke for profesjonell til å være Gynekolog .
Behandelt meg som om jeg var dum, og hørte ikke etter på mine problemer når jeg var redd, hun mangler forståelse og evnen til å lytte. Og betalingsterminalen ser ut til å være hovedfokus der på kontoret.
Hun var fort med å kaste meg ut av rommet.. Reiste fra timen med en vond følelse av å ikke bli ivaretatt, i tillegg til å føle meg avvist. Skal aldri dit igjen.

(Styr unna)