Branka M. Yli

Branka M. Yli er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Branka M. Yli

Faglig dyktig og tillitsfull

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Branka gir deg svar på det du lurer på. Hun er direkte/rett frem, og det vil derfor ikke være tvetydig hva hun mener/anbefaler. Hun er forståelsesfull, og vil gjerne forklare hvordan og hvorfor. Dette er kvaliteter som gjør at man som pasient faktisk skjønner hva som skjer, og hun har alltid min fulle tillit som fagpersonell.

Omsorgsfull og flink

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Branka sørget for at jeg følte meg både hørt og tatt vare på.
Hun holdt meg oppdatert, svarte på alle spørsmål og fremstod som veldig kunnskapsrik igjennom hele prosessen.
Jeg kan varmt anbefale henne

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Denne legen er meget kunnskapsrik og stiller mange spørsmål for å få innsikt i problemene. Hun tar seg god tid til å svare på alle spørsmål samt gjør grundige undersøkelser og forklarer godt underveis.
Anbefaler denne legen på det varmeste.

Anbefales ikke!

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Har følt meg som en del av et samlebånd siden dag 1. I 3 tilfeller har jeg selv funnet ut av ting som gynekologen ikke har opplyst meg om, og jeg har derfor feks måttet utsette timer til undersøkelse pga mangel på informasjon. (Feil tidspunkt i syklus eksempelvis) Har ikke fått noen som helst oppfølging utover de timene jeg har betalt flesk for.. Føler meg ikke ivaretatt i det hele tatt. Anbefales IKKE å gå hit!
I tillegg er hun kun tilgjengelig på onsdager. Håpløst!

Veldig fornøyd

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Yli Branka er interessert og lytter til pasienten. Hun tar seg tid og gir mye informasjon. Hun er veldig hyggelig og fikk meg til å føle meg trygg og ivaretatt. Hun hjalp meg videre med å få time raskt på sykehus for operasjon og ringte og informerte meg akkurat som hun hadde lovet. Jeg anbefaler Branka på det sterkeste!

Informasjonen om Branka som står på Aleris sin side synes jeg stemmer veldig godt:
”I mitt møte med pasienten, er det viktigst for meg å oppnå god kommunikasjon. Jeg informerer pasienten fortløpende på en forståelig måte og ønsker at alle føler seg trygge etter at de har blitt grundig undersøkt. Pasienten er velkommen til å ringe meg på Aleris ved behov.”