Vivek Kumar Sethi

Vivek Kumar Sethi er gynekolog i Lørenskog

Siste vurderinger av Vivek Kumar Sethi

Super gyn.

Klinikk: Kvinnehelse Skrevet

han tar seg tid og behandler pasienter med respekt. Hadde noen spørsmål flere timer etter timen, da ringte han meg opp på kveldstid! Han var alltid tilgjengelig vis det var noe.!

Fantastisk dyktig gynekolog terningkast 6+

Klinikk: Kvinnehelse Skrevet

Dyktigste gynekologen jeg har hatt, ble anbefalt av ei venninde og angrer ikke et sekund.
Kommer til og anbefale han videre til alle.
Gratulerer til Vivek selv for ditt nye lokale.

Veldig hyggelig lege

Klinikk: Kvinnehelse Skrevet

Var hos han for å sette hormonspiral. Merket ikke at han satte den inn. Veldig flink og hadde topputstyr. God til å forklare hva som vil skje og evt. bivirkninger. Ikke god til å si totalprisen før han startet det hele.

Uprofesjonell og kan ikke jobben sin

Klinikk: Kvinnehelse Skrevet

Vi kjørte langt for å få hjelp og kom inn 1 time etter vår avtalte time. Men etter undersøkelsen fikk vi helt feil vurdering og ble anbefalt ting man ikke skal bli anbefalt før noen har dobbeltsjekket. Det virket ikke som om han brukte ultralyd apparatet sitt riktig. Dette var en bortkastet tur og penger da vi ikke fikk riktig hjelp i det heletatt. Han klarte ikke å finne foster selv om vi har sett det både før og etter hos annen gynekolog. Og han tilbyr tidlig ultralyd. Useriøs og udyktig. Han sluttet også å svare oss på E-Post. Noe som vi synes er useriøst.

Ubehagelig opplevelse

Klinikk: Kvinnehelse Skrevet

Topp utstyr og lite ventetid, men det var det eneste positive. Jeg var gravid, men ikke veldig klar for det og følte at jeg møtte lite forståelse for hva jeg følte. I tillegg tok han telefonen midt under undersøkelsen, som føltes veldig ubehagelig.

Seriøs, dyktig, og kjempe flink!

Klinikk: Elavit Legesenter Skrevet

Kom 15 min forseint til timen min, men ble møtt med et stort smil. Var kjempe dyktig og tok seg god tid til å svare på mine spørsmål. Insisterte på å ta fine bilder, og ga seg ikke før baby lå riktig til. Har topp moderne utstyr som bidrar til en ekstra fin opplevelse. Kan anbefale denne legen på det sterkeste. Blir heretter min faste gynekolog. Kjempe fornøyd! :)

Den beste legen noen sinne!!

Klinikk: Elavit Legesenter Skrevet

For en fantastisk mann!! Fikk komme med en times forvarsel, og ble så godt tatt i mot! Har aldri vært hos en så empatisk og trygg lege før, så anbefaler han på det sterkeste! Virkelig et kjempeflott medmennske og dyktig fagmann! Fra nå av drar jeg alltid til han, både til fremtidige svangerskapsundersøkelser og vanlige undersøkelser!
Han flytter snart kontoret til Metro legesenter i Bibliotekgata på Lørenskog.

En som kan jobben sin.

Klinikk: Elavit Legesenter Skrevet

Har vært på ultralyd, han er super flink og anbefales sterk :) veldig gode utstyr og god bilde kvalitet.

upålitelig og uprofesjonell

Klinikk: Elavit Legesenter Skrevet

Jeg opplevde at legen inngikk en avtale om hvordan undersøkelsen skulle gjennomføres per telefon som ble brutt da jeg kom til timen. Jeg følte meg lurt. Jeg har ingen tillit til denne legen. Jeg opplevde at han var uforberedt og uprofesjonell under undersøkelsen.

Helt fantastisk flink lege

Klinikk: Elavit Legesenter Skrevet

Beste legen jeg hittil har vært hos.
Morsom , nøye, dyktig og behagelig fyr som absolutt er å anbefale til alle som skal ta ultralyd.

Dyktig lege

Klinikk: Elavit Legesenter Skrevet

Veldig godt inntrykk av denne legen. Opptatt av pasienten og lytter. Veldig imøtekommende og du føler deg godt ivaretatt.

Grundig og dyktig

Klinikk: Elavit Legesenter Skrevet

Var hos denne gynekologien i forbindelse med ultralyd i svangerskap. Han var nøye, tok seg god tid og var flink til å forklare. Flotte bilder og videoer fikk vi også med. Dette er gynekologen jeg kommer til å bruke fremover, flott at det finnes en privat gynekolog i Lørenskog med dette tilbudet!

Dyktig

Klinikk: Elavit Legesenter Skrevet

Dette er en utrolig dyktig og hyggelig gynekolog. Tar seg god tid og man føler seg avslappet. Han er profesjonell og veldig tillitsvekkende.

Super fornøyd, kjempe flink!

Klinikk: Elavit Legesenter Skrevet

Han tar seg god tid til kunder, og er veldig tålmodig og hyggelig.