Vivek Kumar Sethi

Tlf: 488 40 717

Siste vurderinger av Vivek Kumar Sethi

Fantastisk dyktig gynekolog terningkast 6+

Klinikk: Kvinnehelse Skrevet

Dyktigste gynekologen jeg har hatt, ble anbefalt av ei venninde og angrer ikke et sekund.
Kommer til og anbefale han videre til alle.
Gratulerer til Vivek selv for ditt nye lokale.

Veldig hyggelig lege

Klinikk: Kvinnehelse Skrevet

Var hos han for å sette hormonspiral. Merket ikke at han satte den inn. Veldig flink og hadde topputstyr. God til å forklare hva som vil skje og evt. bivirkninger. Ikke god til å si totalprisen før han startet det hele.

Uprofesjonell og kan ikke jobben sin

Klinikk: Kvinnehelse Skrevet

Vi kjørte langt for å få hjelp og kom inn 1 time etter vår avtalte time. Men etter undersøkelsen fikk vi helt feil vurdering og ble anbefalt ting man ikke skal bli anbefalt før noen har dobbeltsjekket. Det virket ikke som om han brukte ultralyd apparatet sitt riktig. Dette var en bortkastet tur og penger da vi ikke fikk riktig hjelp i det heletatt. Han klarte ikke å finne foster selv om vi har sett det både før og etter hos annen gynekolog. Og han tilbyr tidlig ultralyd. Useriøs og udyktig. Han sluttet også å svare oss på E-Post. Noe som vi synes er useriøst.

Ubehagelig opplevelse

Klinikk: Kvinnehelse Skrevet

Topp utstyr og lite ventetid, men det var det eneste positive. Jeg var gravid, men ikke veldig klar for det og følte at jeg møtte lite forståelse for hva jeg følte. I tillegg tok han telefonen midt under undersøkelsen, som føltes veldig ubehagelig.

Seriøs, dyktig, og kjempe flink!

Klinikk: Elavit Legesenter Skrevet

Kom 15 min forseint til timen min, men ble møtt med et stort smil. Var kjempe dyktig og tok seg god tid til å svare på mine spørsmål. Insisterte på å ta fine bilder, og ga seg ikke før baby lå riktig til. Har topp moderne utstyr som bidrar til en ekstra fin opplevelse. Kan anbefale denne legen på det sterkeste. Blir heretter min faste gynekolog. Kjempe fornøyd! :)