Einar Johan Berle

Øvre Slottsgate 29 0157 Oslo

Siste vurderinger av Einar Johan Berle

Bør pensjonere seg!

Klinikk: Oslo Medisinske Senter AS Skrevet

Dr. Berle er 73 år og burde vært pensjonert. Han må støtte seg til ting når han går, forstod ikke forskjell på tastene på datamaskinen og telefonen og satt og ropte til opptattsignalet da han hadde tastet min manns fødselsdato på telefonen istedenfor på pcen. Jeg trodde jeg var på skjult kamera!
Han oppfattet ikke hvorfor jeg var hos ham og vi måtte snakke sammen på telefonen tre ganger før han forstod hva jeg egentlig kom for. Da vi ble enige om at en henvisning skulle sendes til Ullevål måtte jeg purre to ganger før den ble sendt og så klarte han i tillegg å sende den til Rikshospitalet og ikke Ullevål, som vi hadde blitt enige om.

Ikke bra, uhygienisk

Klinikk: Oslo Medisinske Senter AS Skrevet

Legen var gammel og måtte støtte seg til ting når han gikk. Var ikke hygienisk da det ikke var papir på stolen man satt på og fikk et fleeceteppe, som tydelig var brukt før, over meg. Fikk svar på det jeg trengte, men veier ikke opp for resten av opplevelsen.

Forferdelig!

Klinikk: Oslo Medisinske Senter AS Skrevet

Jeg følte meg fullstendig overkjørt og ikke tatt seriøst i det hele tatt. Ble ikke hørt på og avbrutt.

God oppfølging og info

Klinikk: Oslo Medisinske Senter AS Skrevet

Har vært hos Berle noen ganger nå, og syns det er god oppfølging og jeg blir tatt seriøst. God kunnskap om det meste.

Ekstremt dårlig tid

Klinikk: Oslo Medisinske Senter AS Skrevet

Betalte 1200 kroner for sju minutter. Hadde behov for rask time pga smerter og opplevde at han konkluderte veldig fort om at dette ikke var noe innenfor hans fagområde. Anbefales ikke.