Einar Johan Berle

Oslo Medisinske Senter AS

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1971

Oslo Medisinske Senter AS Telefonnummer22 94 10 9022 94 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øvre Slottsgate 29 0157 Oslo
Einar Johan Berle er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Einar Johan Berle

Anbefales

Klinikk: Oslo Medisinske Senter AS Skrevet

Veldig hyggelig respektfull og vennlig lege. Var interessert i å besvare mine spørsmål på en best mulig måte. Følte at jeg ble lyttet til. Jeg har fått den hjelpen jeg trengte.

Trygg og erfaren

Klinikk: Oslo Medisinske Senter AS Skrevet

Valgte denne legen da jeg skulle sette inn spiral for første gang og jeg kunne ikke ha valgt bedre. Erfaren og skånsom, anbefales!

En veldig kompetent lege

Klinikk: Oslo Medisinske Senter AS Skrevet

Er åpenbart svært erfaren, skånsom i undersøkelse og i tillegg diskre og respektfull, vennlig og lydhør

Rask time, forståelse

Klinikk: Oslo Medisinske Senter AS Skrevet

Fikk raskt time og legen virket interessert i å finne ut hva problemet var.
Måtte vente litt ekstra på timen, men legen tok seg god tid, og ga meg tiden jeg trengte.

Forferdelig!

Klinikk: Oslo Medisinske Senter AS Skrevet

Jeg følte meg fullstendig overkjørt og ikke tatt seriøst i det hele tatt. Ble ikke hørt på og avbrutt.

Kjenner meg ikke igjen i denne beskrivelsen. Reaksjonen i dette tilfelle skyldes nok manglende kjemi mellom behandler og klient. Konsultasjonen fant sted på en tid med svært lange lister og kun en spesialist tilstede. Situasjonen kan derfor kanskje ha virket noe hektisk. Mange konsultasjoner, så antagelig også denne, går ut på å udelukke alvorlig sykdom. Når dette er gjort, er hovedproblemet forhåpentlig løst. Det er mulig pasienten i dette tilfellet har hatt en annen oppfatning enn undersøker og har følt seg "overkjørt". Igjen litt overraskende idet jeg pleier å avslutt konsultasjonene med: "Er det noe mer du ville spørre om

Besvart av Einar Johan Berle