Carsten Trolle

Carsten Trolle er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Carsten Trolle

Enestående

Klinikk: Majorstuaklinikken Skrevet

Han er den beste gynekologen jeg har vært hos.
Oppdaget celleforandringer i livmorhalsen og jeg fikk straks time til konisering.

Ivf behandling i Danmark, fungerte på første forsøk, god oppfølging hele veien.
Har i dag en enestående sønn på snart 16 år.

Grundig!

Klinikk: Majorstuaklinikken Skrevet

Jeg har gått hos Dr. Trolle i mange, mange år og har bare godt å si om ham. Er lyttende, ivaretagende og har tid til pasienten. Hadde bare alle leger vært som Dr. Trolle!

Kald og avvisende

Klinikk: Majorstuaklinikken Skrevet

Kom hit for tidlig ultralyd i uke 8+5 etter å ha hatt SA ved forrige svangerskap. Ultralyden avdekket at det ikke var liv. Gikk nesten en uke mellom første og andre blodprøve for å stadfeste MA. Ble møtt med utrolig lite forståelse og omsorg for vår situasjon selv om vi hadde mange spørsmål og ikke forsto hva som foregikk (fordi jeg hadde normal HCG ved første prøve og alle graviditetssymptomer vedvarte). Følte oss totalt avvist og til bry i en fryktelig sårbar situasjon.

Rolig og erfaren

Klinikk: Majorstuaklinikken Skrevet

Var på ultralyd i uke 12. Han forklarte grundig hva som forgikk inne i magen min og tok seg god tid. Gikk der ifra med en god og trygg følelse i kroppen om at alt stod bra til med lille. Anbefales!

Flink og rolig

Klinikk: Majorstuaklinikken Skrevet

Fantastisk lege som oser erfaring. Han kommuniserer direkte og gjennomfører ultralyd rutinert samt at han er sympatisk. Anbefales på det sterkeste!