Carsten Trolle

Majorstuaklinikken

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1978

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Carsten Trolle er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Carsten Trolle

Kald og avvisende

Klinikk: Majorstuaklinikken Skrevet

Kom hit for tidlig ultralyd i uke 8+5 etter å ha hatt SA ved forrige svangerskap. Ultralyden avdekket at det ikke var liv. Gikk nesten en uke mellom første og andre blodprøve for å stadfeste MA. Ble møtt med utrolig lite forståelse og omsorg for vår situasjon selv om vi hadde mange spørsmål og ikke forsto hva som foregikk (fordi jeg hadde normal HCG ved første prøve og alle graviditetssymptomer vedvarte). Følte oss totalt avvist og til bry i en fryktelig sårbar situasjon.

Rolig og erfaren

Klinikk: Majorstuaklinikken Skrevet

Var på ultralyd i uke 12. Han forklarte grundig hva som forgikk inne i magen min og tok seg god tid. Gikk der ifra med en god og trygg følelse i kroppen om at alt stod bra til med lille. Anbefales!

Flink og rolig

Klinikk: Majorstuaklinikken Skrevet

Fantastisk lege som oser erfaring. Han kommuniserer direkte og gjennomfører ultralyd rutinert samt at han er sympatisk. Anbefales på det sterkeste!

Likegyldig og følelseskald

Klinikk: Majorstuaklinikken Skrevet

Fikk han anbefalt på det varmeste, men det ble en helt forferdelig opplevelse, håndterte og formidlet informasjon utrolig dårlig og ekstremt lite sensitivt, dit går jeg aldri igjen!

Veldig fornøyd!

Klinikk: Majorstuaklinikken Skrevet

Veldig fornøyd med Carsten! Meget god, profesjonell, tillitsvekkende lege, flink til å kommunisere med pasienten. Har fått veldig god hjelp fra ham.