Anna Victoria Høeg Wohlfahrt

Anna Victoria Høeg Wohlfahrt er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anna Victoria Høeg Wohlfahrt

Kunnskapsrik men uoppmerksom

Klinikk: Dybwadsgynekologene Skrevet

Vennlig menneske som tar deg imot og snakker med deg i forkant, men uten å egentlig spørre noe mer om hva som bringer deg dit.

Da jeg kom for å sjekke om det var noen fysisk grunn for min vulvodyni satte jeg lite pris på den røffe og direkte behandlingen. Fikk meg til å føle meg som om jeg bare var enda en pasient hun måtte bli ferdig med.

I steden for å også si det som en selvfølge hva som skal skje videre(innsetting av spekulum/røntgen) slik at jeg må bryte inn om si nei, så kunne det blitt spurt om det var noe jeg ville eller kunne være komfortabel med siden jeg hadde erfaring med store smerter rundt lignende aktivitet.

Fantastisk!

Klinikk: Gynekolog Victoria Høeg Wohlfahrt Skrevet

Utrolig fint og varmt menneske, dyktig på oppfølging. Føler meg godt ivaretatt og sett av gynekolog. Et behagelig vesen og anbefales på det sterkeste!

Flink, trygg og omtenksom

Klinikk: Gynekolog Victoria Høeg Wohlfahrt Skrevet

Veldig flink og hyggelig gynekolog! Forklarte godt under undersøkelsen, lyttet, og jeg følte meg veldig trygg hos henne.

Trygg, kunnskapsrik og omtenksom!

Klinikk: Gynekolog Victoria Høeg Wohlfahrt Skrevet

Har vært hos Victoria på Aleris. Hun er den beste gynekologen jeg har vært hos. Hun tar seg tid og forklarer og viser omsorg.

Faglig flink og hyggelig

Klinikk: Gynekolog Victoria Høeg Wohlfahrt Skrevet

Victoria Wohlfart oppleves som en faglig flink og oppdatert gynokolog. Hun er rolig, imøtekommende og engasjert i å hjelpe deg. Anbefales på det sterkeste.