Victoria Høeg Wohlfahrt

Victoria Høeg Wohlfahrt er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Victoria Høeg Wohlfahrt

Trygg og dyktig

Klinikk: Dybwadsgynekologene Skrevet

Jeg hadde en veldig god opplevelse! Hun tok seg tid til å høre på meg, og virket genuin og interessert. Det førte til at jeg kunne slappe av og føle trygghet til å spør om det jeg lurte på. Hun virker også kunnskapsrik. Jeg kommer til å dra tilbake til henne neste gang jeg må til gynekolog!

Imøtekommende og svært hyggelig lege som kan sitt fag.

Klinikk: Dybwadsgynekologene Skrevet

Jeg møtte en lege som lyttet,tok seg god tid og ga god informasjon underveis.
Hun forklarer nøye hva hun gjør,og hvorfor hun gjør det.

Dette er en lege man føler seg trygg på.
Anbefales på det sterkeste.

Trygg, omtenksom og hyggelig gynekolog

Klinikk: Dybwadsgynekologene Skrevet

Jeg har nylig tatt ut spiral og gjorde generell undersøkelse hos Anna Victoria Wohlfahrt og fikk et veldig godt inntrykk av henne. Hun var lyttende, omtenksom og faglig kompetent. Det er veldig få som gleder seg til å dra til gynekolog og det hjelper at legen setter av tid til å svare på spørsmålen dine, forklarer hva hun gjør og hva som kommer til å skje. Jeg gruet meg til å ta ut spiralen, da innsettingen var meget smertefull. Anna Victoria hadde forståelse for det og hjalp meg å slappe av. Prosedyren var helt smertefri. Anbefales på det sterkeste!

trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Dybwadsgynekologene Skrevet

Dr. Anna Victoria gjorde dette til en trygg og god opplevelse. Utrolig hyggelig gynekolog! Forklarte godt under undersøkelsen, lyttet, og jeg følte meg veldig trygg hos henne. anbefales på det sterkeste!

Snill og kunnskapsrik

Klinikk: Dybwadsgynekologene Skrevet

Dette var min første tur til gynekolog og jeg var veldig stresset. Dr. Wohlfahrt gjorde dette til en trygg og god opplevelse. Hun forklarte alt som ble gjort igjennom hele timen og tok seg god tid til å besvare alle mine hundre spørsmål. Kan virkelig anbefale henne, spesielt hvis du er nervøs!