Tor Langeland

Tor Langeland

Hud og veneriske sykdommer

1977

Tor Langeland Telefonnummer22 03 65 9022 03 65 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
St. Olavs plass 3 0165 Oslo
Tor Langeland er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Tor Langeland

TRYGG OG HYGGELIG

Klinikk: Tor Langeland Skrevet

Har hatt psoriasis i mange år og har ALLTID blitt behandlet med respekt. Han har alltid forklart meg hvorfor jeg får den og den behandling og ikke noen annen behandling. Nå går jeg på biologiske sprøyter og er meget fornøyd. Er det en sjelden gang at jeg lurer på noe, tar han seg tid til det også.
Damene hans har vært noe sure og grinete, men de har kommet seg betraktelig.

Akkurat passe hyggeleg.

Klinikk: Tor Langeland Skrevet

Ut frå eigne erfaringar forstår eg ikkje dei negative omtalene.
Her var det presis slik eg ynskjer det skal vera hjå ein lege; sentralt, lett å finne, heldt timeplanen, lytta, ga svar og utførte det eg kom for, sakleg og akkurat passe hyggeleg.
Hadde plagene vore meir uttalte hadde kanskje ventetid på time blitt lang. Det var det einaste negative, men slik er det vel overalt, dersom ein ikkje vel Volvat e.l.

Arrogant

Klinikk: Tor Langeland Skrevet

Rommet er fylt med arroganse og han får pasienten til å føle seg dum. Virket som han ville ha meg ut av rommet i det timen startet. Uffet seg flere ganger for ingen grunn. Noe av det første han ba meg gjøre var å dra hjem og lese på hjemmesiden hans. 345 kroner for 2 minutter er også veldig stivt. Styr unna.

Nytt liv

Klinikk: Tor Langeland Skrevet

Har hatt psoriasis i over 10 år og vært hos utallige leger som alle hadde sin måte å behandle det på. Alt fra dårlig lysbehandling, til ekle kremer. Fikk så henvisning av min fastlege til Langeland, som etter første besøk sa "Sånn skal du ikke ha det, dette fikser vi!" (noe de andre legene aldri sa). Han satte meg på Methotrexate som fungerte nogenlunde bra, men hadde fortsatt store plager og en pasi på over 30.

Etter flere behandlingsreiser og igjen kremer og tabletter bestemte Langeland at jeg skulle begynne på biologisk medisin. Dette begynte jeg med i 2016, og huden min har aldri vært så fin de siste 10 årene. Jeg er som et nytt menneske.

Først fikk jeg vanlige sprøyter jeg måtte sette selv. Da jeg har sprøytefobi var sykepleierne på bygget utrolig hjelpsomme og hyggelige. Jeg kom til dem hver onsdag, og de satte sprøyten som tok i underkant av 1 minutt, ingen ekstra betaling for denne tjenesten. De fant så ut at jeg kunne få epipen-utgave av medisinen og setter dem nå helt selv. Besøker Langeland ca. en gang i året for å sjekke om det er noe, disse møtene tar i underkant av 2 minutter.

Hvor flere hudleger har feilet meg, har Langeland fikset biffen. Anbefaler han på det sterkeste.

Norges mest imøtekommende, pragmatiske og kunnskapsrike hudlege

Klinikk: Tor Langeland Skrevet

Overskriften oppsummerer det jeg har å si. Fyren har skikkelig peiling. Synd kontordamene er så gretne og vanskelig å ha med å gjøre.