Hud og veneriske sykdommer

1977

St. Olavs plass 3 0165 Oslo
Tor Langeland er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Tor Langeland

Norges mest imøtekommende, pragmatiske og kunnskapsrike hudlege

Klinikk: Tor Langeland Skrevet

Overskriften oppsummerer det jeg har å si. Fyren har skikkelig peiling. Synd kontordamene er så gretne og vanskelig å ha med å gjøre.

Tar problemene dine på alvor

Klinikk: Tor Langeland Skrevet

Det merkes at Tor Langeland er en av landets fremste på sitt fagfelt. Jeg kjenner meg ikke igjen i de andre beskrivelsene her, da Langeland lytter og stiller relevante spørsmål, samtidig som han følger opp problemene og gir gode råd. Har tidligere vært pasient hos en annen hudspesialist, og det er ingen tvil om at behandlingen av mine symptomer, og dermed resultatene, er bedre hos Langeland.

GOD LEGE

Klinikk: Tor Langeland Skrevet

Har brukt Tor Langeland i mange år og har bare positivt å si om han. Har en kjent hudlidelse. Han er forståelsesfull, men kan virke litt arrogant.

En mer stresset lege skal du faktisk lete lenge etter.

Klinikk: Tor Langeland Skrevet

Jeg skriver dette i håp om at du, Tor Langeland, ser dette selv og tar til deg det jeg skriver.

Selv om man er lege med livslang erfaring, behøver man ikke være arrogant og stresset mot andre mennesker. Jeg forstår at du har mye å gjøre, i og med at du er eneste praktiserende lege på senteret ditt, men det å være lege handler om å arbeide med mennesker, være imøtekommende og forstående. Empati er faktisk en stor del av det å være praktiserende lege.

Jeg opplevde mitt møte med deg som speed dateing på det aller verste. Jeg var inne på ditt kontor i nøyaktig 20 sekunder før jeg ble sendt videre til helsesekretærene, som tydeligvis gjør ditt "dirty work". Som du så fint sa: "damene gjør det.", da jeg spurte hvor jeg skulle sitte. Altså betalte jeg nesten 500 kr for en legetime på 20 sekunder, hvor jeg ikke fikk mulighet til å fortelle "min side" av saken fordi du var så stresset. Neste gang jeg kom betalte jeg det samme - uten at jeg møtte deg i det hele tatt. Hvordan kan du ta betalt for en "legetime" du ikke selv har deltatt i?

Jeg håper dessverre ikke jeg behøver å komme til ditt legekontor flere ganger, men ønsker deg lykke til videre i din stressende hverdag.

PS: jeg kan også inkludere at dine helsesekretærer kan få opp humøret, minst ti hakk. Ikke mange smil som blir delt ut på St. Olavs plass gitt.

Lite imøtekommende

Klinikk: Tor Langeland Skrevet

Det startet med at han ikke tok seg bryet med å gå ut av kontoret for å rope meg opp til timen, han ropte ut i ganga. Deretter avbrøt han meg flere ganger mens jeg beskrev mine symptomer og hvordan det har utartet seg. Jeg opplevde at han ikke hørte på det jeg sa. Da jeg hadde spørsmål om et par prøver jeg skulle ta, tok han seg ikke bryet med å forklare, men henviste meg til resepsjonen. Jeg opplevde dessverre Tor Langeland som arrogant og lite vennlig i mitt møte med han.